eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych o wadze do 50g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Katowice: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych o wadze do 50g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów.
Numer ogłoszenia: 6189 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258597 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych o wadze do 50g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe w rozumieniu art. 3 pkt. 25 Prawa pocztowego, polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do i powyżej 50 g oraz ewentualnych ich zwrotów. Powszechne usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia świadczone będą na rzecz Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach w niżej wymienionych lokalizacjach: KZGM, 40-126 Katowice ul. Grażyńskiego 5; KZGM, 40-877 Katowice ul. Mieszka I 2; KZGM, 40-127 Katowice Pl. Grunwaldzki 4; KZGM, 40-057 Katowice ul. Warszawska 53; KZGM OEB NR 1, 40-173 Katowice ul. Katowicka 46b; KZGM OEB NR 2, 40-383 Katowice ul. Ks. Bpa Bednorza 60; KZGM OEB NR 3, 40-093 Katowice ul. Słowackiego 18; KZGM OEB NR 4, 40-057 Katowice ul. PCK 2; KZGM OEB NR 5, 40-717 Katowice ul. Koszalińska 2d; KZGM OEB NR 6, 40-855 Katowice ul. Janasa 6. Wykaz ilości przesyłek stanowi załącznik nr 1A do SIWZ - formularz cenowy. Podane w formularzu szacunkowe ilości przesyłek sporządzone zostały w oparciu o dane z ostatniego roku kalendarzowego i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego będą dostarczane przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: przesyłki listowe nierejestrowane krajowe i zagraniczne o wadze do i powyżej 50 g, przesyłki listowe rejestrowane nadane i doręczane za pokwitowaniem lub z potwierdzeniem odbioru o wadze powyżej 50 g krajowe i zagraniczne, paczki krajowe i zagraniczne - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy, z uwzględnieniem podziału na przesyłki ekonomiczne i priorytetowe oraz gabarytów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. z 2004 nr 5 poz. 34 ze zm.). Zamawiający wymaga od Wykonawcy spełnienia następujących warunków w zakresie świadczenia usług: dostarczania przesyłek do adresatów w kopertach oryginalnych, przekazanych przez Zamawiającego; dostarczania przychodzących przesyłek pocztowych co najmniej raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -15:00 do lokalizacji wymienionych w ust. 1 pkt. 3; umożliwienia nadania przesyłek przez upoważnionych pracowników Zamawiającego co najmniej jeden raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w wybranych i uzgodnionych z Zamawiającym placówkach Wykonawcy (Wykaz placówek Wykonawcy stanowi załącznik nr 5 do projektu umowy); każdorazowego dokumentowania przyjęcia przesyłek do wyekspediowania pieczęcią, podpisem i datą w książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz w zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych); wpisywania do pocztowej książki nadawczej ceny dla każdej nadanej przesyłki pocztowej, odpowiadającej jej wadze i rodzajowi oraz sumy cen za wszystkie nadane danego dnia przesyłki pocztowe rejestrowane; zapewnienia przez Wykonawcę wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych oraz wzorów druków potwierdzenie odbioru; doręczania do siedziby Zamawiającego pokwitowania przez adresata potwierdzenia odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak niż w terminach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 (z późn. zmianami) w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych; Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po jej doręczeniu. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie Wykonawca sporządzi powtórne zawiadomienie po upływie 7-go dnia o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata; przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich przyjęcia od Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je z Zamawiającym telefonicznie. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich odbioru, nadanie odebranych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym; doręczania przesyłek listowych krajowych przyjętych do przemieszczenia i doręczenia: w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłek listowych najszybszej kategorii, w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii; usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za nie wykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 20 dni od dnia nadania, z zastrzeżeniem pkt. 11; zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. z 2004 nr 5 poz. 34 ze zm.) Wykonawca powinien posiadać odpowiednią określoną w ww. rozporządzeniu ilość placówek zdawczo-odbiorczych. Placówki powinny być czynne min. 5 dni w tygodniu. Reklamacje: reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy w obrocie krajowym i 6 miesięcy w obrocie zagranicznym od ich nadania, Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Zobowiązania Zamawiającego: Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce: nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru), na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego, w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej odcisku pieczęci według wzoru uzgodnionego z Wykonawcą (wzór znaku opłaty pocztowej stanowi załącznik nr 4 do projektu umowy); Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w dwóch egzemplarzach - jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, dla przesyłek nie rejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek sporządzane dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach- jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek; nadawanie przesyłek pocztowych będzie dokonywane przy użyciu pocztowej książki nadawczej, na podstawie zestawienia z odciśniętą pieczątką firmową, sporządzonego w dwóch identycznych egzemplarzach oraz przy użyciu wypełnionego samokopiującego arkusza nadawczego, zatwierdzonego przez Wykonawcę; Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w: Ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. nr 189, poz. 1159 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U. z 2003 r. nr 183, poz. 1795), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. z 2004 r. nr 5 poz. 34 ze zm.), Międzynarodowych przepisach pocztowych: ratyfikowanej umowie międzynarodowej ogłoszonej w dniu 8 listopada 2007 r. (Dz. U. Z 2007 r. nr 206 poz. 1494), Regulaminie Poczty Listowej (Dz. U. z 2007 r. nr 108, poz. 744); Kodeksie postępowania cywilnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S.A., ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249571,70

  • Oferta z najniższą ceną: 249571,70 / Oferta z najwyższą ceną: 249571,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.