eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Remont i przebudowa budynku usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi Jaworzynka zlokalizowanego w Zakopanem ul. Kuźnice 9.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 61869 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Zakopane: Remont i przebudowa budynku usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi Jaworzynka zlokalizowanego w Zakopanem ul. Kuźnice 9.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32816-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: POLSKIE TATRY S.A., krajowy numer identyfikacyjny 490067757, ul. Droga do Białego  7 c, 34-500  Zakopane, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 18 206 37 30, faks 18 201 57 70, e-mail zamowieniapubliczne@polskietatry.pl, jozef.chowaniec@polskietatry.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.polskietatry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa budynku usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi Jaworzynka zlokalizowanego w Zakopanem ul. Kuźnice 9.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZA/INW/17/4

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont i przebudowa budynku usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodociągowo - kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania wraz z zasilaniem z istniejącej kotłowni, wentylacji mechanicznej oraz rozbiórką nieczynnego przyłącza kanalizacji sanitarnej ze zbiornikami, betonowego zsypu na opał, zewnętrznych schodów i podestów oraz przybudówek znajdujących się poza głównym obrysem budynku, odprowadzenie wód opadowych do studni chłonnej na działkach ewid. 14/1, 13/1, 13/2, 15, 27 obręb 170 w miejscowości Zakopane. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Zgodnie z projektem budowlanym, zatwierdzonym decyzją Starosty Tatrzańskiego nr 326/16 z dnia 19.09.2016 r., znak: AB.6740.156.2016.MS o pozwoleniu na budowę - stanowiącym załącznik nr I do niniejszej siwz, przedsięwzięcie obejmuje: 1) przebudowę piwnic, 2) przebudowę piętra, 3) przebudowę poddasza, 4) przebudowę klatek schodowych, 5) dostosowanie obiektu do aktualnie obowiązujących wymagań bhp i ppoż. 2.2 Zakres prac obejmuje: 1) roboty budowlane w tym: rozbiórki, roboty konstrukcyjne, roboty murarskie, tynkarskie, okładzinowe, malarskie oraz dekarskie, podłoża i posadzki, stolarka drzwiowa i okienna, elewacja i śmietnik na odpady stałe 2) instalacje c.o., wody i kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej, 3) instalacje elektrycznych, teletechnicznych i RTV. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : 1) Projekt Budowlany Wykonawczy - załącznik nr II do niniejszej SIWZ 2) Kosztorys zerowy - załącznik nr III do niniejszej SIWZ 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana dalej STWiORB) załącznik nr IV do niniejszej SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45332000-3, 45331100-7, 45331200-8, 45232130-2, 45231110-9, 45232140-5, 45311000-0, 45316000-5, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT955000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlana Gut Krzysztof,  ,  ul. Kościuszki 36b ,  34-520,  Poronin,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1310433.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1247765.58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1310433.81
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.