eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.Rewitalizacja kompleksu powojskowego przy ul. Grodzkiej w Przemyślu z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Przemyśl: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rewitalizacja kompleksu powojskowego przy ul. Grodzkiej w Przemyślu z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną.
Numer ogłoszenia: 61862 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rewitalizacja kompleksu powojskowego przy ul. Grodzkiej w Przemyślu z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rewitalizacja kompleksu powojskowego przy ul. Grodzkiej w Przemyślu z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną realizowanego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Działanie 7.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych. Zakres zadania obejmuje : - przebudowę Budynku Głównego (wpisany do rejestru zabytków pod nr A-413) na Bibliotekę Publiczną, - rozbiórkę części Dobudówki i rozbudowę Dobudówki o nową kubaturę wraz z instalacjami, - przebudowę i renowację Bramy Rycerskiej z budową tarasu, - budowę garażu, - remont ogrodzenia i muru w granicy działki, - wykonanie nowego zagospodarowania terenu z: placami, parkingami, oświetleniem terenu, zielenią, drogami dojazdowymi, chodnikami, elementami małej architektury (ścieżki, schody terenowe, murki) i przyłączami, - prace projektowe. 2. Opis i wymagania dotyczące realizacji zadania pn. Rewitalizacja kompleksu powojskowego przy ul. Grodzkiej w Przemyślu określone są w Programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ . 3. Sposób realizacji zamówienia : 1) Wymagany skład Zespołu Nadzoru ( zwany dalej Wykonawcą): Minimalny skład Zespołu Nadzoru musi być złożony z: - Inspektor nadzoru robót budowlanych pełniący również funkcję Kierownika Zespołu Nadzoru - min 1 osoba - posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - Inspektor nadzoru robót sanitarnych min 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności sieci sanitarne, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne, - Inspektor nadzoru robót elektrycznych min. 1 osoba, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz infrastrukturą towarzyszącą - Inspektor nadzoru robót drogowych min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, - Osoba do nadzoru prac konserwatorskich min 1 osoba posiadająca tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium 3000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na sprawowaniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub innej określonej równoważnej funkcji (np. inwestor zastępczy, nadzór inwestorski itp.)odpowiadającej przedmiotowi zamówienia polegającej na zarządzaniu projektem inwestycyjnym przebudowy, modernizacji, remontu obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. każde zadanie ( lub jedno zadanie o wartości 4.000.000,00 zł.). Zakres rzeczowy zrealizowanej usługi powinien obejmować pełnienie wielobranżowego nadzoru nad robotami wielobranżowymi tj. robotami ogólnobudowlanymi, pracami konserwatorskimi, robotami drogowymi i instalacyjnymi (elektrycznymi, wodno-kanalizacyjnymi i telekomunikacyjnymi ) potwierdzony referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana z należytą starannością.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia ( oraz przynależą na dzień składania ofert do właściwej izby samorządu zawodowego) w następujących specjalnościach: 1) Inspektor nadzoru robót budowlanych - Kierownik Zespołu min 1 osoba - powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej a także udokumentowane doświadczenie zawodowe do nadzorowania robót budowlanych i prac konserwatorskich na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z 09.06.2004 (Dz.U. Nr 150, poz.1579) - udokumentowana 2 letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych. Osoba ta powinna również posiadać doświadczenie zawodowe przy nadzorowaniu co najmniej 1 obiektu zabytkowego o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln. zł. , 2) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - min. 1 osoba, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności sieci sanitarne, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne, 3) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - min. 1 osoba, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych - min. 1 osoba uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz infrastrukturą towarzyszącą. 5) Inspektor nadzoru robót drogowych - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, 6) Osoba do nadzoru prac konserwatorskich - min 1 osoba posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków nieruchomych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC na kwotę ubezpieczenia min. 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 5.1. 4) dowód wpłaty wadium,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiana podatku od towarów i usług VAT. c) w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę przesunięcia (wydłużenia) harmonogramu czasowego i ostatecznego zakończenia robót objętych usługą, wydłużeniu ulec może termin realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia, z tego tytułu nie ulegnie zmianie wynagrodzenie Wykonawcy. d) w przypadku gdy Zamawiający zażąda od Wykonawcy zmiany personelu, jeżeli wykaże, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy, co może spowodować lub powoduje nienależyte wykonywanie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Działanie 7.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.