eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-04-07

Og³oszenie nr 61851 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Bia³ystok: Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5056220700000, ul. ul. M. Sk³odowskiej-Curie  14, 15097   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 857 457 117, e-mail ac-dzp@uwb.edu.pl, faks 085 745 70 73.
Adres strony internetowej (URL): www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.dzp.uwb.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.dzp.uwb.edu.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna; za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Uniwersytet w Bia³ymstoku, Kancelaria ogólna, piêtro X, pokój 1008, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)
Numer referencyjny: Dzp-391/14/D/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
8
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych (ka¿dy artyku³ mo¿e byæ zamówiony w ró¿nym nak³adzie) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku, w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Szczegó³owym Formularzu Cenowym", stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje zadania od 1 do 8.

II.5) G³ówny kod CPV: 39.29.41.00 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
Dodatkowe kody CPV:30192130-1, 30192121-5, 18333000-2, 18423000-0, 18936000-9, 39221121-1, 22462000-6
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesi±cach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ przynajmniej dwie dostawy artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿: w zadaniu 3: 25 000,00 z³ brutto, w zadaniu 8: 35 000,00 z³ brutto a w przypadku sk³adania oferty na kilka zadañ na kwotê odpowiadaj±c± maksymalnej warto¶ci tego zadania, którego warto¶æ jest najwy¿sza i wyka¿e spe³nienie tego warunku poprzez podanie warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czenie dowodów czy zosta³y wykonane nale¿ycie. W przypadku wykazania warto¶ci dostaw w walutach innych ni¿ PLN Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ brutto tych dostaw wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia wykonania dostawy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu oceny spe³niania przez Wykonawcê warunku posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie, wykazu (za³±cznik nr 6 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, oraz za³±czeniem dowodów czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu dokonania oceny ofert w oparciu o kryterium "jako¶æ wykonania" Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ: a) w zadaniu 1: omiarkê - poz. 4 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); obrelok - poz. 9 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); b) w zadaniu 2: o torbê bawe³nian± - poz. 1 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); c)w zadaniu 3: o krawat - poz. 1 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); o chusteczkê reklamow± z mikro fibry - poz. 10 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); d) w zadaniu 4: o kubek z nadrukiem - poz. 3 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); e)w zadaniu 5: oo³ówek drewniany - poz. 1 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); f) w zadaniu 6: o o³ówek drewniany - poz. 1 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); g) w zadaniu 7: od³ugopis z grawerem - poz. 1 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); o zakre¶lacz - poz. 6 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); h) w zadaniu 8: o torbê p³ócienn± - poz. 3 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); o kubek typu Fresh - poz. 6 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); o kubek termiczny (bia³y) - poz. 10 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz); o fili¿ankê typu Kock SET Royal White - poz. 11 Szczegó³owego formularza cenowego (jeden egzemplarz). Zamawiaj±cy oceni jako¶æ wykonania artyku³ów za³±czonych przez Wykonawcê w oparciu o poszczególne podkryteria okre¶lone w pkt. 13 SIWZ. UWAGA: 1) Wszystkie dostarczone próbki powinny byæ zgodne z opisem parametrów, zawartym w Szczegó³owym formularzu cenowym. 2) Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie próbek, posiadaj±cych nadruk innej tre¶ci ni¿ wskazana w SIWZ, umiejscowiony w innym miejscu ni¿ wskazano w SIWZ, jednak¿e naniesiony t± sam± technik± i na tym samym materiale, które bêd± zastosowane przy umieszczaniu nadruków na przedmiocie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3) Dostarczone wraz z ofert± próbki artyku³ów powinny zostaæ zabezpieczone w sposób, uniemo¿liwiaj±cy ich obejrzenie do terminu otwarcia ofert (np. zaklejone foli± lub papierem). 4) Próbki artyku³ów powinny zostaæ oznakowane wed³ug numeru zadania, którego dotycz± (je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ 1 zadanie). 5) Za brak do³±czenia do oferty którejkolwiek z wymaganych próbek Wykonawca otrzyma 0 pkt. w podkryterium, okre¶lonym dla nieza³±czonej próbki. 6) Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na zadanie 2 i 8, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie 1 próbki torby. 7) Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na zadanie 5 i 6, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie 1 próbki o³ówka. O¦WIADCZENIE O PRZYNALE¯NO¦CI B¡D¬ BRAKU PRZYNALE¯NO¦CI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITA£OWEJ: W celu wykazania braku podstawy do wykluczeniu z postêpowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp, ka¿dy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ, wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nione (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy. POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIÊCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). 2) W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³±cznik nr 3 do SIWZ), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (wg za³±czonego wzoru druku - za³±cznik nr 5 do SIWZ), powinno byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot (ka¿dy z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej). 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± z Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców. POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE POWO£YWANIA SIÊ PRZEZ WYKONAWCÊ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH: 1) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c wraz z ofert± zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Wykonawca musi z³o¿yæ wraz ofert± dokumenty, które okre¶laj± w szczególno¶ci: - zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wykonawca, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê, bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy zgodnej z za³±czonym wzorem, stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ (za³±cznik nr 7 do SIWZ). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie w sytuacji zmiany miejsca dostaw artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 21/04/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

Czê¶æ nr: 1    Nazwa: Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: O³ówek z przetworzonego papieru 250 szt., O³ówek z kolorow± gumk± 250 szt., Brelok 250 szt., Miarka 100 szt., D³ugopis 250 szt., Kubek 50 szt., Fili¿anka 30 szt., O³ówki z grawerem loga Instytutu Biologii 800 szt., Brelok 100 szt., O³ówek 250 szt., Kredki dzieciêce 100 zestawów, Kubek 50 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39294100-0, 30192130-1, 30192121-5, 39221121-1, 22462000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jako¶æ wykonania20
termin realizacji dostawy czê¶ciowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2    Nazwa: Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Torba bawe³niana 200 szt., Kubek 100 szt., Koszulka 90 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39294100-0, 18333000-2, 18936000-9, 22462000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jako¶æ wykonania20
termin realizacji dostawy czê¶ciowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3    Nazwa: Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Krawaty 100 szt., Szaliki 150 szt., Smycze 3000 szt., D³ugopisy metalowe 2000 szt., Reklamówki typu Market 2000 szt., Znaczki typu button 20 - 25 mm 1000 szt., Balony z nadrukiem 500 szt., S³odycze reklamowe 100 szt., Dra¿etki miêtowe rozsypne 25 kg, Chusteczki reklamowe z mikro fibry 500 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39294100-0, 30192121-5, 18423000-0, 22462000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jako¶æ wykonania20
termin realizacji dostawy czê¶ciowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4    Nazwa: Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Torba Ekobag 100 szt., D³ugopisy 500 szt., Kubek z nadrukiem 100 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39294100-0, 30192121-5, 22462000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jako¶æ wykonania20
termin realizacji dostawy czê¶ciowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5    Nazwa: Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: O³ówki reklamowe 1000 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39294100-0, 30192130-1, 22462000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jako¶æ wykonania20
termin realizacji dostawy czê¶ciowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 6    Nazwa: Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: O³ówki 500 szt., D³ugopisy 500 szt., Linijki 500 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39294100-0, 30192130-1, 30192121-5, 22462000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jako¶æ wykonania20
termin realizacji dostawy czê¶ciowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 7    Nazwa: Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: D³ugopisy z grawerem 100 szt., Papier ozdobny A4 2 opakowania (2x50 sztuk), Pendrive 50 szt., D³ugopis 350 szt., Torba z nadrukiem 50 szt., Zakre¶lacz 50 szt., Teczka kopertowa 50 szt., Teczka kopertowa A4 50 szt., Papier bia³y 40 ryz, Papier kolorowy 3 ryzy, Kubek 50 szt., Torba p³ócienna 50 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39294100-0, 30192121-5, 18936000-9, 22462000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jako¶æ wykonania20
termin realizacji dostawy czê¶ciowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 8    Nazwa: Dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II przetarg)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: D³ugopis 5 500 szt., D³ugopis papierowy typu PINKO 2 000 szt., Torby p³ócienne 500 szt., Brelok odblaskowy 2 000 szt., Balony reklamowe 1 000 szt., Kubek typu FRESH 450 szt., Kubek termiczny (bia³y) 200 szt., Fili¿anka typu Kick SET Royal White 150 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39294100-0, 30192121-5, 18333000-2, 18936000-9, 39221121-1, 22462000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
jako¶æ wykonania30
termin realizacji dostawy czê¶ciowej10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.