eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa przełączników sieciowych do telefonii IP dla komisariatów Policji w garnizonie śląskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Katowice: Dostawa przełączników sieciowych do telefonii IP dla komisariatów Policji w garnizonie śląskim
Numer ogłoszenia: 61842 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178040 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przełączników sieciowych do telefonii IP dla komisariatów Policji w garnizonie śląskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup przełączników sieciowych do telefonii IP dla komisariatów Policji w garnizonie śląskim w ilościach: 25 szt. przełączników 48 - portowych oraz 26 szt. przełączników 24 - portowych. Minimalne parametry techniczne dla zamawianych przełączników znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. Wskazane parametry wynikają z konieczności zapewnienia kompatybilności zamawianych przełączników z możliwością wykorzystania pełnej funkcjonalności posiadanych przez Zamawiającego telefonów IP firmy CISCO. Jednocześnie Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości kupowanego sprzętu. Ilość sprzętu zamawianego w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą podaną przez Zamawiającego na otwarciu przewidzianą przez niego na realizację zamówienia, a ceną brutto oferty wybranej jako najkorzystniejsza (w przypadku przeprowadzenia aukcji elektronicznej będzie to cena najkorzystniejsza ustalona w wyniku tej aukcji). Cena jednostkowa sprzętu kupowawnego w ramach opcji będzie taka jak cena sprzętu wskazana w ofercie lub wskazana w wykazie złożonym przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego po przeprowadzonej aukcji elektronicznej (w przypadku przeprowadzenia aukcji elektronicznej). Ponadto sprzęt kupowany w ramach opcji musi być tego samego symbolu tego samego producenta, co wskazany na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa sprzętu kupowanego w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie określonym dla realizacji niniejszego zadania zgodnie z terminami wynikającymi z projektu umowy. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości, gatunku I-go. 4. Zamawiający wymaga dla oferowanego asortymentu gwarancji na okres wskazany przez producenta lecz nie krócej niż 24 miesiące od dnia dostawy. 5. Protokół przyjęcia asortymentu w poszczególnych dostawach stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres zadania, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Innergo Systems Spółka z o.o., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430894,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 389282,70

  • Oferta z najniższą ceną: 389282,70 / Oferta z najwyższą ceną: 809782,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.