eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie usługi związanej z całodobową ochroną osób i mienia budynku UKS w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Kielce: Wykonanie usługi związanej z całodobową ochroną osób i mienia budynku UKS w Kielcach
Numer ogłoszenia: 61800 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3642613, fax 041 3642615.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi związanej z całodobową ochroną osób i mienia budynku UKS w Kielcach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi związanej z całodobową ochroną osób i mienia budynku UKS w Kielcach przy ul.Sandomierskiej 105 wraz z monitorowaniem ciągłym systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWN) zainstalowanego w budynku UKS Kielce poprzez własna bazę monitorowania.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.12.00 - Usługi portierskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.20 - Usługi portierskie Oryginalny kod CPV: 93.41.13.00 - Usługi stróżowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.30 - Usługi stróżowania Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.05.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia; 5) posiadają własną grupę interwencyjną na terenie miasta Kielce. 6) posiadają własna Bazę Monitorowania, do której można przyłączyć system sygnalizacji włamania i napadu (SSWN) zainstalowany w budynku UKS Kielce.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2. 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w Załączniku Nr 3, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem otwarcia ofert, d)aktualną koncesję wydaną przez MSWiA zgodnie z przepisami, uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, stosownie do przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.), e)wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia - Załącznik Nr 5, f)licencje pracowników ochrony fizycznej I-go lub II-go stopnia wydane przez właściwe instytucje - ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.), g)oświadczenie posiadania broni palnej krótkiej, h)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - jeżeli dotyczy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - jeżeli dotyczy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j)polisę ubezpieczeniową na zabezpieczenie swojej działalności (ubezpieczenie na wartość minimum 50.000,00 zł), k)umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, l)pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - Załącznik Nr 4 jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. ł)oświadczenie o posiadaniu przez pracowników Wykonawcy aktualnego przeszkolenia w zakresie BHP oraz badań lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywanych prac. 3.Dokumenty wymagane od Oferenta określone w ust. 2 pkt b-k należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez dostawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izba-skarbowa.kielce.pl/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach ul.Sandomierska 105, 25-324 Kielce.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach ul.Sandomierska 105, 25-324 Kielce, Sekretaria IIIp. - p.303.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.