eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › remont rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr postępowania ZP-1138/05)



Ogłoszenie z dnia 2005-11-21

POZYCJA 61796

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr postępowania ZP-1138/05)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, do kontaktów: Pasik Piotr, ul. Marymoncka 99 lok., 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8340471 w. 236, e-mail: zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr postępowania ZP-1138/05). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie. 1. Remont rozdzielni głównej niskiego napięcia budynku obejmuje następujące branże: a) architektoniczną: - remont ścian - remont stropu - wymiana stolarki - remont posadzki b) elektryczną: - wykonanie instalacji elektrycznej i wyrównawczej: - montaż urządzeń - wymiana zasilania rozdzielni głównej kablem ziemnym - przełączenie WLZ - budowa fragmentów tras kablowych Remont rozdzielni niskiego napięcia będzie przeprowadzany w funkcjonującej podczas prac remontowych instytucji. Wyłączenia napięcia dla budynku mogą wyłącznie występować tylko w dni wolne od pracy dla CMKP Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2005r. Zamawiający wymaga objęcia przedmiotu zamówienia okresem gwarancji min. 48 m-cy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Marymoncka 99/103. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: W niniejszym postępowaniu Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania (art. 32 pkt 4 ustawy PZP). Łączna wartość poszczególnych części zamówienia nie przekracza progu 5 000 000 Euro. Wartość części zamówienia będącej przedmiotem niniejszego postępowania wynosi 15 677,57 Euro (tj. 63 444,00 PLN). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1800 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia się na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć, iż w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze (poprzez zamówienie o podobnym charakterze należy rozumieć wykonanie lub remont rozdzielni głównej niskiego napięcia), o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto każde, w funkcjonującej podczas prac remontowych instytucji, 4. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania, 5. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm./, w zakresie: kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty odbioru przedmiotu zamówienia i otrzymania przez Zamawiającego faktury i protokołu odbioru przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony, 7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych, III.2.2) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą (na etapie wniosku) złożyć następujące dokumenty: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy PZP; 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP; Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wzory oświadczeń można uzyskać ze strony internetowej: http://www.cmkp.edu.pl/~zampub/, otrzymać drogą elektroniczną wysyłając prośbę na adres e-mail: zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl, lub osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99, II piętro, pok. nr 232, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie o uzyskanej przewidzianej prawem zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. wykaz co najmniej 2 należycie i terminowo wykonanych (w funkcjonującej podczas prac remontowych instytucji) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania zamówień (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć wykonanie lub remont rozdzielni głównej niskiego napięcia, a za odpowiadające swoją wartością o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto każde), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane terminowo i należycie; 10. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000 zł - w przypadku polisy wyrażonej w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania wniosków w przedmiotowym postępowaniu; 11. Wykaz osób, o których mowa w pkt III.2.1) - 5 ogłoszenia, przewidzianych do nadzorowania robót, wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego; Dokumenty i oświadczenia mogą być przedłożone w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wniosek wraz z oświadczeniem i wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego (Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa), oznaczonej napisem "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na remont rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr postępowania ZP-1138/05)" III.2.3) Sposób sprawdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu oraz przeprowadzenia kwalifikacji wniosków. 1. Do składania ofert zostanie zaproszonych nie więcej niż pięciu Wykonawców. 2. W przypadku złożenia więcej niż 5 wniosków zamawiający będzie przyznawał Wykonawcom punkty za liczbę robót z potwierdzeniem terminowego i należytego wykonania, o których mowa w punkcie III.2.2) - 9 niniejszego ogłoszenia, o wartości nie mniejszej niż 50 000 złotych netto - za każdą robotę ponad wymaganą minimalna ilość (tj. ponad dwie) - 10 punktów. 3. Zamawiający zsumuje punkty a następnie uszereguje wnioski wg liczby przyznanych im punktów. 4. W przypadku osiągnięcia tej samej liczby punktów przez Wykonawców co uniemożliwi wyłonienie pierwszej piątki - o kolejności Wykonawców, którzy otrzymali równą ilość punktów zadecyduje łączna wartość robót, wymiennych w wykazie o których mowa w punkcie 9 III.2.2) - 9 niniejszego ogłoszenia i potwierdzonych dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane terminowo i należycie (załącznik nr 3 do wniosku).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.11.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.11.2005, godzina 10:00, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.