eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanica › Zakup wyposażenia i sprzętu sportowego dla obiektu Zespołu Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Olszanica: Zakup wyposażenia i sprzętu sportowego dla obiektu Zespołu Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych.
Numer ogłoszenia: 61793 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica , 81, 38-722 Olszanica, woj. podkarpackie, tel. 0-13 461-76-10, faks 0-13 461-73-73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia i sprzętu sportowego dla obiektu Zespołu Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza: Konstrukcja uchylna mocowana do ściany . Wykonana z profili stalowych zamkniętych, malowanych proszkowo szt 2. Tablica do koszykówki-profesjonalna szt2 Koszykówka boisko treningowe. Konstrukcja do koszykówki uchylna , składana w bok, Wysięgnik do 120cm, wykonane z profili stalowych zamkniętych, malowanych lakierem proszkowym, mocowana bezpośrednio do ściany , filarów lub innych specjalnych konstrukcji .pionowych. Każdorazowo długość wysięgnika dostosowana jest do parametrów sali gimnastycznej Umożliwiają zamontowanie wszystkich rodzajów tablic do kosza szt.4 Tablica do koszykówki treningowa .rozwiązania technicznego powrót obręczy do pozycji wyjściowej jest natychmiastowy i pozbawiony drgań. W komplecie z siatką turniejową szt.4 Słupki do siatkówki aluminiowe ,profesjonalne, wielofunkcyjne z naciągiem wewnętrznym blokowanym mimośrodowo. Słupki wykonane ze specjalnego profilu aluminiowego, owalne z wewnętrznym mechanizmem naciągowym, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu boiska. Nie wymagają odciągów od podłoża. Słupki powinny posiadać regulację wysokości zawieszenia siatki w zakresie od 1,07m do 2,43m , co umożliwi ich wykorzystanie do gry tenisa ziemnego, badmintona, oraz siatkówkę kpl.1 Tuleja uniwersalna , aluminiowa szt. 2 Rama podłogowa z deklem szt. 2 Osłony słupków do siatkówki, profesjonalne Wykonane z gąbki o grubości 5cm.osłoniętej materiałem typu skaj, całość zamocowana na rurze PCV. Wysokość 2m. Kolor ( żółty lub niebieski) zapinane na rzepy.kpl.1 Siatka do siatkówki profesjonalna, z antenkami, szt. 1 Wieszak na siatkę szt. 1 Stanowisko sędziowskie do siatkówki, uniwersalne wykonane z aluminium, malowane proszkowo, z regulacją wysokości podestu dla sędziego, uchylnym oparciem i podstawką do pisania. Nie brudzące i antypoślizgowe stopki oraz kółka ułatwiające transport stanowiska.szt 1 Bramka do piłki ręcznej profesjonalna szt.2 Zestaw talerzyków do zamontowania bramki na posadzce hali sportowej, zestaw uchwytów na 1 parę bramek kpl.2 Siatki do piłki ręcznej profesjonalne z piłkochwytem, grubość sznurka 4mm, kolor ( biały, zielony )szt.2 Sprzęt gimnastyczny Drabinka gimnastyczna, przyścienna, wymiary 250x180, 2segmentowa, sz.15 po po 2 segmenty Materace gimnastyczne szt30 Materac rehabilitacyjny szt10 Wózek na materace szt 1 Równoważnia gimnastyczna szt.2 Kozioł gimnastycznyszt.2 Odskocznia gimnastyczna. drewniana o wysokości czoła 12cm., pokryta wykładziną dywanopodobną . Wymiary: szerokość 60cm. dł. 120cm. szt.2 Skrzynia gimnastyczna 2 szt Drążek gimnastyczny Uniwersalny, przyścienny, 1 polowy z regulacją wysokości poprzeczki co 10 cm Certyfikat bezpieczeństwa B szt1 Wspornik ścienny mocowany do słupów żelbetowych do mocowania liny gimnastycznej szt2 Lina do wspinania dł 8 mszt 1 Poręcze gimnastyczne męska szt1 Lina do przeciągania o dł 25 mszt2 Laska gimnastyczna 60 cmszt30 Ławeczko wieszak do szatni jednostronny. Piłkochwyty na ściany szczytowe Siatka ochronna zabezpieczająca ściany szczytowe o wymiarach 16x8m 2 szt Siatki ochronne na okna 182m2 1 szt Tablica wyników sportowych profesjonalnakpl.1 Siedziska sportowe szt.35 Ławki gimnastyczne z drewna iglastego lub liściastego Długość 1 ławki 2,5m szt4 Piłki , osłony, szafki Lekarskie , skóra syntetyczna Piłki do piłki ręcznej, typu Nike lub równoważne, szyte ręcznie, wykonane z materiału syntetycznego, miękkie, odporne na zniszczenia, chwytne (dobrze trzymające się dłoni), Piłki mini obwód szt 5 Piłki junior obwód szt 5 Piłka damska obwód szt 5 Turniejowe, męska obwód szt 5 Piłka do koszykówki typu Spalding lub równoważne profesjonalne, do pomieszczeń zamkniętych powinna być wykonana z najwyższej jakości kompozytu skórzanego pochłaniającego wilgoć lub skóry naturalnej, cechować się głębszą ziarnistością powierzchni co gwarantuje pewny chwyt, charakteryzować się rowkami ułatwiającymi kontrolę w trakcie gry, gwarantować zachowanie kształtu i doskonałe odbicie szt.5 Piłki do siatkówki, szyte ręcznie , typu Mikasa lub równoważne. Powinna cechować się zmniejszoną wagą i obwodem zgodnie z oficjalnymi parametrami technicznymi dla dzieci i młodzieży, być wykonana z bardzo trwałej powłoki zewnętrznej szt 5 Malowanie pasów do boisk koszykówka, piłka ręczna, siatkówka wg obowiązujących wymiarów i norm dla boisk sportowych wewnętrznych . Wózek na piłki który mieści około 30 piłek szt2 Szafki metalowe 100szt Stojak na piłki stacjonarny z regulowanymi półkami szt1 Materace ochronne na słupach Część druga: Tablica interaktywna o wym 1642x 1159 mm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 30.23.13.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a.zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą; b.zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, a w szczególności na jej zakres i cenę (wprowadzenie akcyzy, zmianę wysokości podatku VAT), c.wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację umowy. d.Zmiana typu, marki sprzętu będącego przedmiotem dostawy, w przypadku wycofania sprzętu zaproponowanego w ofercie z produkcji lub z rynku, pod warunkiem jednak, że zmieniony sprzęt spełnia warunki techniczne określone w dokumentacji lub jego cechy są lepsze, a zmiana nie powoduje wzrostu ceny oferty. Warunkiem zmiany umowy będzie pisemny wniosek Strony umowy. Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą na nią zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszanica.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Olszanicy, 38-722 Olszanica 81.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Olszanicy, 38-722 Olszanica 81.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Infrastruktura edukacyjna.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyposażenie w sprzęt sportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażenie do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, siedziska widowni, sprzęt gimnastyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż tablicy interaktywnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica interaktywna o wym.1642x1159 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.