eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 48 mieszkaniami wraz z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu przy ul. Dojazd w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Poznań: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 48 mieszkaniami wraz z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu przy ul. Dojazd w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 61705 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, fax 061 6538701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 48 mieszkaniami wraz z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu przy ul. Dojazd w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest wybudowanie pod klucz trzykondygnacyjnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 48 mieszkaniami o strukturze dwa pokoje i kuchnia, o powierzchni użytkowej 2.554 m2 i kubaturze 10.395 m3 wraz z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu o powierzchni 0,6488 ha (działka 15/84) przy ul. Dojazd w Poznaniu. 2.Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1)robót budowlanych budynku w technologii tradycyjnej (dach 4-spadowy pokryty blachodachówką), podpiwniczonego, 4-klatkowego, ocieplonego metodą lekką mokrą z zastosowaniem styropianu, 2)instalacji elektrycznej, telefonicznej, domofonowej, RTV i odgromowej, 3)instalacji c.o. i wod.-kan., 4)wentylacji mechanicznej niskociśnieniowej wspomaganej hybrydowymi nasadami kominowymi, 5)przyłączy do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 6)wjazdu na posesję, 59 miejsc parkingowych, chodników, trawników, zieleni, dwóch śmietników, placu zabaw dla dzieci, oświetlenia terenu i ogrodzenia .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przed złożeniem oferty zaproszeni Wykonawcy zobowiązani będą wnieść wadium w wysokości 150 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy : 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej realizację przedmiotu zamówienia; 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat min. 40 mieszkań pod klucz w budynkach wielorodzinnych min. 2-kondygnacyjnych podpiwniczonych i sumarycznej wartości min. 8.500 000 PLN; 3)dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, instalacji i sieci elektrycznych oraz w specjalności drogowych obiektów budowlanych, należącymi do właściwego samorządu zawodowego (np.Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa); 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na min. kwotę 3.500 000 PLN, oraz ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. kwotę 3.000 000 PLN.; 5)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Z grona Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 8 Wykonawców; 1)Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki progowe udziału w postępowaniu będzie mniejsza od 8, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców. 2)Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki progowe udziału w postępowaniu będzie większa od 8, decydować będzie ilość wykonanych mieszkań pod klucz w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych min 2-kondygnacyjnych podpiwniczonych ogółem, a w przypadku konieczności dodatkowej klasyfikacji decydować będzie łączna wartość wykonanych mieszkań pod klucz w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych min. 2-kondygnacyjnych podpiwniczonych. Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy wykażą największe doświadczenie pod względem ilości, a w przypadku konieczności dalszej kwalifikacji - wartości zrealizowanych robót w zakresie budownictwa mieszkalnego wielorodzinnego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu poniżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór na www.wam.net.pl), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (wzór na www.wam.net.pl), 5)wykaz osób (dot. kierownictwa budowy), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności (wzór na www.wam.net.pl), 6)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 7)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz: 8)zobowiązanie Wykonawcy, że po upływie terminu ważności dokumentu OC będzie odnawiać ubezpieczenie OC na tą samą kwotę na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia i przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia lub nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z wymogami prawa, podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, tj. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oddzielnie składają dokumenty rejestrowe oraz zaświadczenia dot. podatków i składek . Pozostałe dokumenty składają wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2) i 3) składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006 r. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złote polskie, Zamawiający przeliczy je na złote polskie wg średniego kursu wymiany walut NBP obowiązującego w dniu składania wniosków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zostanie przekazana zakwalifikowanym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty cenowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:00, miejsce: wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w kancelarii zamawiającego w jego siedzibie przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu - lokal nr 1a, parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.