eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › centrum intensywności wsi - budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mierzyn, gm. Karlino

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-02

POZYCJA 6169

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Karlino: centrum intensywności wsi - budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mierzyn, gm. Karlino

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Karlino, do kontaktów: Paweł Filipowicz, Inga Domin - Cynarzewska, ul. Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 311 72 73, fax 094 311 74 10, e-mail: umigkarlino@pro.onet.pl, www.karlino.home.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: centrum intensywności wsi - budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mierzyn, gm. Karlino. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Mierzyn, gm. Karlino na działce nr 19/4, oraz działce nr 20/1 dla budowy przykanalika sanitarnego. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wolnostojącego, parterowego z dachem wielospadowym krytym blachą dachówkową, oraz zagospodarowanie terenu wokół świetlicy (zieleń, mała architektura) wraz z budową placu zabaw. Przedmiotem dostaw jest sprzęt wyposażenia świetlicy. Zakres robót obejmuje: - budowa i wyposażenie budynku świetlicy, - budowa przyłączy wod-kan. i energ., - budowa wjazdów, dojść do budynku, oraz miejsc parkingowych, - zagospodarowanie terenu (zielen, mała architektura). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Mierzyn, dz. nr 19/4 oraz 20/1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartośc zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 200,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - oświadczenie na formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 Pzp; - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nic wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dokument ważny na dzień składania ofert i realizacji zamówienia); - potwierdzenie, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej cztery roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia - tzn. wybudował bądź przebudował obiekty o kubaturze co najmniej 350 m sześc.); - sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2003, 2004 oraz wstępne wyniki rozliczenia za rok 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - informację z banku potwierdzającą wielkość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową na to zadanie inwestycyjne, podane wymiernych wielkościach; - wykaz kadry przewidzianej do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacjami na temat kwalifikacji oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależności do właściwej izby zawodowej; - informacja o podwykonawcach.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.03.2006, cena - 80 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2006, godzina 10:15, Urząd Miasta i Gminy w Karlinie, ul. Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, pokój nr 2.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinasowany w raamch Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006", oraz programu operacyjnego "Promesa Ministra Kultury". 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.