eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › zaprojektowanie i budowa budynku okregowej stacji kontroli pojazdów z myjnią samochodową i dobudową garaży



Ogłoszenie z dnia 2006-12-06

POZYCJA 61696

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koszalin: zaprojektowanie i budowa budynku okregowej stacji kontroli pojazdów z myjnią samochodową i dobudową garaży Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zachodniopomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Koszalinie, do kontaktów: Daszyński Wojciech, ul. Mieszka I 39, 75-124 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3462921 w. 115, fax 094 3462921, e-mail: wojtekdaszynski@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zord.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna; Inne:egzaminy na prawo jazdy, kursy i szkolenia dla kierowców, badania techniczne pojazdów. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i budowa budynku okregowej stacji kontroli pojazdów z myjnią samochodową i dobudową garaży. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Koszalin, ulica Mieszka I-go 39. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i budowa: a. Budynku okregowej stacji kontroli pojazdów - bez wyposażenia diagnostycznego, b.Budynku myjni samochodowej - bez wyposażenia, c.Budynku garażowego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Powierzchnia użytkowa budynku okręgowej stacji kontroli pojazdów oraz budynku myjni samochodowej wynosi łącznie 677,4m2. Powierzchnia użytkowa budynku garażowego wynosi 105m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zaprojektowanie i budowa: a. Budynku okregowej stacji kontroli pojazdów-bez wyposażenia diagnostycznego, b.Budynku myjni samochodowej - bez wyposażenia, c.Budynku garażowego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Powierzchnia użytkowa budynku okręgowej stacji kontroli pojazdów oraz budynku myjni samochodowej wynosi łącznie 677,4m2. Powierzchnia użytkowa budynku garażowego wynosi 105m2. W ramach niniejszego postępowania wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji projektowej w następujących etapach: 1.Wykonanie ostatecznej koncepcji architektonicznej podlegającej akceptacji inwestora, 2.Opracowanie projektu budowlanego, 3.Uzyskanie akceptacji od Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowlanym, 4.Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę przy współudziale Zamawiającego, 5. Opracowanie projektów wykonawczych wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 6.Opracowanie harmonogramu i planu realizacji robót, 7.Opracowanie planu BIOZ(plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), 8.Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów przy współudziale Zamawiającego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 15 000zł ( piętnaście tysięcy złotych)w dowolnej formie zgodnej z ustawą prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym : -wykażą,że osiągnęli w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres przychód netto (bez podatku VAT) ze sprzedaży w branży budowlano-montażowej w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00zł (trzy miliony złotych) w każdym roku, -wykażą się dodatnim wynikiem finansowym za rok 2003,2004, 2005, w każdym roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, -dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż 70% ceny ofertowej brutto- złożą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której posiadają rachunek, która to potwierdzi, -złożą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot zamówienia, -wnieśli wadium najpóźniej w terminie do dnia 08.01.2007r.do godziny 10.00 w formie, zgodnej z ustawą Prawo zamówień publicznych, -zobowiązali się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitej ceny przedstawionej w ofercie zgodnie z art. 148 i następnymi ustawy Prawo zamówień publicznych, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; e)akceptują warunki zawarte specyfikacji istotnych warunków zamówienia; f)zrealizowali jako generalny wykonawca co najmniej 3 przedsięwzięcia zakończone w okresie ostatnich 5 lat( licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i wielkości porównywalnej do zakresu niniejszego zamówienia, polegające na wybudowaniu obiektów o charakterze użyteczności publicznej, w szczególności hal o wartości minimum 1 000 000z( jeden milion złotych) każda, lub o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 60% wartości ceny ofertowej brutto-każda. g)zatrudniali co najmniej przeciętnie powyżej 20 pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. h)kierownik budowy, który będzie kierował powyższym zadaniem musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową. i)projektanci w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, drogowej, gazowej i elektrycznej muszą posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: -architektonicznej, -konstrukcyjno-budowlanej, -drogowej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadać wpis na listę członków Polskiej Izby Budownictwa lub odpowiedniej Izby Architektów i być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów( Dz.U. Nr 5, poz.42 z 2001r. z póź.zm.), j)Kierownik budowy oraz kierujący pracami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, drogowej, gazowej i elektrycznej muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej, -drogowej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadać wpis na listę członków Polskiej Izby Budownictwa i być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów( Dz. U. Nr 5, poz.42 z 2001r. z póź. zm.), k)zaprojektowali w ciągu ostatnich 5 lat( licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania o charakterze obiektów użyteczności publicznej w szczególności hal o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż przedmiot zamówienia. l)przedłożą wykaz osób stanowiących kadrę techniczną przeznaczoną do realizacji zamówienia wraz z kopiami uprawnień do projektowania i do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, niezbędnych do wykonania robót (dla wszystkich branż występujących w zadaniu) oraz kopiami zaświadczeń w/w osób o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; do wykazu powinny być dołączone dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo budowlane, powinny być to uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, wystawione przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności ww. osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, m)przedstawią dokumenty w postaci referencji w ilości minimum 3 od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówione prace zostały wykonane należycie ( w tym terminowo). Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na zbadanie złożonych zamawiającemu referencji i upoważnia zamawiającego do zwrócenia się w tym celu do podmiotu sporządzającego te referencje. n)udzielą minimum 36 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty; o)wykonają prace objęte zamówieniem w terminie do 30.09.2007r. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez sprawdzenie zawartości wymaganych i załączonych do oferty oświadczeń, dokumentów i ich ważności. b)Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. c)Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: a)wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby do reprezentacji Wykonawcy formularz oferty, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert, c)aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, d)aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, e)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wymienione zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, f)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy oraz z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, g)sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto( bez podatku VAT) ze sprzedaży produkcji budowlano-montażowej oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres i wykażą, że osiągnęli w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres przychód netto( bez podatku VAT) ze sprzedaży produkcji budowlano-montażowej. w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00zł ( trzy miliony złotych), h)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 70% ceny ofertowej brutto; dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i)polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, j)wykaz minimum 3 zamówień (roboty budowlane lub roboty budowlane wraz z projektowaniem) wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat, o charakterze i wielkości podobnych do zakresu niniejszego zamówienia, polegających na wybudowaniu obiektów o charakterze użyteczności publicznej, w szczególności hal o wartości minimum 1 000 000zł każda lub o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 60% wartości ceny ofertowej brutto, k)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, l)dokumenty (referencje) w ilości minimum 3 od poprzednich zamawiających potwierdzające, że prace wymienione w załączniku nr 2 do oferty zostały wykonane należycie( w tym terminowo), ł) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, m)wykaz osób stanowiących kadrę techniczną przeznaczoną do realizacji zamówienia wraz z kopiami uprawnień do projektowania i do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, niezbędnych do wykonania robót (dla wszystkich branż występujących w zadaniu) oraz kopiami zaświadczeń w/w osób o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; do wykazu powinny być dołączone dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo budowlane, powinny być to uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, wystawione przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności ww. osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, n)zaakceptowany projekt umowy . Składane dokumenty, mogą być kopiami poświadczonymi przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zord.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1) za zaliczeniem pocztowym w przypadku przesyłki pocztowej, 2) gotówką lub za okazaniem potwierdzenia wpłaty przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego przy bezpośrednim odbiorze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.01.2007, godzina 13:30, Zachodniopomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Koszalinie , ul. Mieszka I-go 39 , sala nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.