eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › wykonanie systemu ochrony przeciwpożarowej i DSO w D.S. "Mrowisko" w branżach



Ogłoszenie z dnia 2005-11-21

POZYCJA 61635

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: wykonanie systemu ochrony przeciwpożarowej i DSO w D.S. "Mrowisko" w branżach: budowlanej, teletechnicznej, elektrycznej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Opolski, do kontaktów: Stanisław Piestrak, pl. Kopernika 11, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414977, fax 077 5414930, e-mail: piestrak@uni.opole.pl, www.uni.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie systemu ochrony przeciwpożarowej i DSO w D.S. "Mrowisko" w branżach: budowlanej, teletechnicznej, elektrycznej 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie instalacji wykrywania i sygnalizowania pożaru w całym budynku D.S. Mrowisko, tj. wykonanie kompleksowej ochrony przeciwpożarowej (oddymianie klatek schodowych, wydzielenie stref ogniowych, sygnalizacja pożaru). 2. Wykonanie Instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego o pożarze w całym budynku P.S. Mrowisko. 3. Uzyskanie pozytywnego odbioru PSP. Ze względu na to, że miejscem wykonania zamówienia jest czynny obiekt, roboty będą prowadzone w 8 etapach uwarunkowanych ich umiejscowieniem, tj.: etap 1: Piwnica i lewa strona parteru (termin realizacji nie więcej niż 10 dni od dnia przekazania frontu robót) etap 2:1 piętro strona lewa (termin realizacji nie więcej niż 7 dni od dnia przekazania frontu robót) etap 3: II piętro strona lewa (termin realizacji: nie więcej niż 7 dni od dnia przekazania frontu robót) etap 4: III piętro strona lewa (termin realizacji: nic więcej niż 7 dni od dnia przekazania frontu robót) etap 5: Parter strona prawa (termin realizacji: nie więcej niż 7 dni od dnia przekazania frontu robót) etap 6: I piętro strona prawa (termin realizacji: nie więcej niż 7 dni od dnia przekazania frontu robót) etap 7: II piętro strona prawa (termin realizacji: nie więcej niż 7 dni od dnia przekazania frontu robót) etap 8: III piętro strona prawa (termin realizacji: nie więcej niż 7 dni od dnia przekazania frontu robót). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dom Studenta Mrowisko, Opole, ul: Katowicka 87. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie instalacji wykrywania i sygnalizowania pożaru w całym budynku D.S. Mrowisko, tj. wykonanie kompleksowej ochrony przeciwpożarowej (oddymianie klatek schodowych, wydzielenie stref ogniowych, sygnalizacja pożaru) 2. Wykonanie Instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego o pożarze w całym budynku D.S. Mrowisko. 3. Uzyskanie pozytywnego odbioru PSP. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.03.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30 000 zł. Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków o zaproszenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożą ofertę. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 1. Posiadaj ą uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, tj. posiadają uprawnienia do wykonania instalacji elektrycznych sygnalizacyjnych, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj, wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres działalności firmy trwa krócej, w tym okresie) jako generalny wykonawca lub podwykonawca min. 1 robotę budowlaną tożsamą z przedmiotem zamówienia (tzn. polegającą na wykonaniu instalacji wykrywania i sygnalizowania o pożarze oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości brutto min. 1 000 000 zł). Ocena poziomu spełnienia przez wykonawcą niniejszego warunku będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Spełnienie ww. warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do wniosku wykazu, obejmującego co najmniej: nazwę i adres zamawiającego, zakres robót, wartość wykonanych robót, miejsce i okres wykonania robót oraz przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą, starannością. Punkty za spełnianie tego warunku przyznawane będą wg wzoru: (Dwb./Dwn x l00) x 50% = pkt gdzie Dwb.- suma wartości wykonanych robót spełniających ww. warunek we wniosku badanym; Dwn - suma wartości wykonanych robót spełniających ww. warunek we wniosku podlegającym ocenie, zawierającym ich największą ilość. Waga 50%. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty tym wykonawcom, którzy; - posiadają koncesje (uprawnienia) producenta zabezpieczeń przejść instalacyjnych, tj. : za 1 posiadaną koncesję - 5 pkt, za 2 - 10 pkt, 3 i więcej - 15 pkt - wykonali instalacje ochrony przeciwpożarowej: w jednym obiekcie - 5 pkt, w dwóch obiektach - 10 pkt, w trzech i więcej - 20 pkt - posiadają autoryzacje producenta sprzętu DSO - 5 punktów, - posiadają autoryzacje producenta sprzętu oddymiania - 5 punktów, - posiadają autoryzacje producenta sprzętu sygnalizacji (czujki) - 5 punktów. 3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj, co najmniej jednym uprawnionym pracownikiem do kierowania i koordynowania robót budowlanych w zakresie wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia, tzn. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych oraz uprawnienia SEP, posiadającym doświadczenie w zakresie kierowania min. 1 robotą budowlaną o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia (UWAGA! uprawnienia są ważne, jeśli towarzyszy im dokument stwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz dowód uiszczenia składki ubezpieczeniowej). 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych), - dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji robót w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2.2. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu każdy z wykonawców, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi przedstawić niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4, oraz art. 24 ust. 1 i 2 pkt l ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.). Wzór oświadczeń można uzyskać na wniosek w siedzibie zamawiającego pok. 3 lub pocztą elektroniczną. 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, opatrzone znakami skarbowymi, potwierdzającymi dokonanie stosownej opłaty skarbowej (jeśli o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie co najmniej dwóch wykonawców). Pełnomocnictwo winno określać w szczególności: a) przedmiot postępowania, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) wykonawcę - pełnomocnika, d) zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców tworzących konsorcjum (składających ofertę wspólną) oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez złożenie dokumentów wymienionych w niniejszym dziale w poz.: 1, 3, 4, 5, 6. W zakresie pozostałych dokumentów, wszyscy wykonawcy tworzący konsorcjum (składający ofertę wspólną) muszą wspólnie wykazać spełnianie warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia poprzez łączne złożenie pozostałych wymaganych dokumentów. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotycząca wszystkich urzędujących członków władz wykonawcy). 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 6. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 8. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcą środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem temunu składania wniosków. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujący co najmniej: nazwę i adres zamawiającego, zakres robót, wartość wykonanych robót, miejsce i okres wykonania robót, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (informacja na temat doświadczenia proponowanego kierownika i koordynatora robót, kopie uprawnień, kopie zaświadczeń przynależności do OIIB), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumenty wymienione w pozycjach: 3 - 11 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: "za zgodność z oryginałem" opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy). 2.3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączniki do wniosku, sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym bądź osoby upoważnione, posiadające stosowne pełnomocnictwa (w tym przypadku oryginał upoważnienia do podpisania dokumentów lub jego notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia musi być dołączona do wniosku). Miejsca naniesienia poprawek w treści wniosku lub załączników muszą być parafowane przez osobę lub osoby upoważnione (uprawnione). Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem, kompletu dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Kolejność wykonawców w zakresie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i wyłonienia grupy 5 wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert będzie wynikała z łącznej ilości punktów, uzyskanych w wyniku oceny wniosków w zakresie spełniania warunków opisanych w pkt 2.1 ppkt 27, zgodnie z zasadami obliczenia ilości punktów, podanymi w opisie warunków. 2.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.l ppkt 3, 5, 6 i 7, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale IV oraz rozdziale II pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.4 i 2.5 muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: Zostaną ustalone w SIWZ.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.