eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej na powierzchni 513 i 158 m kw. miasta Poznania - rejon G



Ogłoszenie z dnia 2005-11-21

POZYCJA 61614

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej na powierzchni 513 i 158 m kw. miasta Poznania - rejon G Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej, do kontaktów: Adam Szymanowski, ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań, tel. 061 8614596, fax 061 8688767, e-mail: zzmzp@zzmpoznan.pl, www.zzmpoznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 77. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej na powierzchni 513 i 158 m kw. miasta Poznania - rejon G. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: pielęgnacji drzew, skupin krzewów, cięciach prześwietlających, odmładzających, pieleniu skupin, bieżącym utzymaniu trawników, skupin krzewów, kwietników, różanek, elementów małej architektury w tym placów zabaw oraz dróg parkowych i schodów, utrzymanie czystości oraz ciągłej szorstkości dróg i schodów w okresie zimowym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań. Kod NUTS: PL412. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wielkość powierzchni do utrzymania: 513 158 m kw. Wartość zamówienia powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 28 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności min. 14 dni - max. 30 dni, co miesiąc. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki - dla każdej z części oddzielnie: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - wykażą, że posiadają aktualną decyzję Prezydenta Miasta Poznania na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu odpadów komunalnych lub umowę o współpracy z jednostką posiadającą takie zezwolenie zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z dnia 20 listopada i 996 r. Nr 132 poz. 622 z późniejszymi zmianami); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie min. 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wanością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. ustugi: utrzymania i konserwacji* terenów zieleni ogólnodostępnej** o powierzchni każdej z usług nie mniejszej niż 20 ha i przez okres trwania każdej z usług nie mniej niż 10 miesięcy - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zatrudniali przeciętnie min. 10 pracowników; - wykażą, że dysponują: - min. 3 pracownikami z wykształceniem min. średnim o kierunku ogrodniczym i min. 3 letnim stażem pracy w branży związanej 2 utrzymaniem terenów zieleni; - min. 2 pracownikami z ukończonym kursem, szkoleniem lub szkołą w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zieleni i min. 3 letnim stażem pracy w branży związanej z utrzymaniem terenów zieleni; - min. 1 pracownikiem z ukończonym kursem, szkoleniem lub szkołą w zakresie cięć drzew ozdobnych i min. 3 letnim stażem pracy w branży związanej z utrzymaniem terenów zieleni; - min. 1 pracownikiem z ukończonym kursem w zakresie stosowania środków ochrony roślin; - wykażą, że dysponują: - min. 2 samochodami do obsługi terenów zieleni i wywozu odpadów o ładowności maksymalnie do 3,5 tony; - min. 2 kosiarkami samojezdnymi lub ciągnikowymi; - min. 3 kosiarkami ręcznymi; - min. 3 wykaszarkami; - min. 1 rębakiem do gałęzi; - min. 2 piłami spalinowymi; - min. 1 beczkowozem do podlewania; - min. 1 opryskiwaczem; - min. 1 podnośnikiem hydraulicznym z koszem o wysokości min. 18 m. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - zaakceptują termin płatności min. 14 dni - max. 30 dni; - wykażą, że posiadają.aktualną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę równą co najmniej 1/3 ceny ofertowej; - udokumentują dostępność do środków finansowych na kwotę równą co najmniej 1/36 ceny ofertowej; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium (spełnia - nie spełnia). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nic zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wysławiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem, terminu składania ofert; - oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego brak zaległości w uiszczaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie narary zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub adminisiiacyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wysławionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 usa. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawa z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyn zabroniony pod groźbą kary; - oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej decyzji Prezydenta Miasta Poznania na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu odpadów komunalnych lub umowę o współpracy z jednostką posiadającą takie zezwolenie. W przypadku załączenia umowy, lub jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy, należy również załączyć decyzję Prezydenta Miasta Poznania na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu odpadów komunalnych dla jednostki, z którą została zawarta umowa;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: P. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych hib zdolność kredytową wykonawcy na kwotę równą co najmniej 1/36 ceny ofertowej, W opinii bankowej winna się znaleźć kwota lub zapis z którego będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 1/36 ceny ofertowej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy preed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na kwotę równej co najmniej 1/3 cenie ofertowej (aktualne oznacza okres ubezpieczenia obejmujący przynajmniej datę do 28.02-2006 r.);. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 6 - wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia dokumentów potwierdzających, że usługi z załącznika nr 6 zostały wkonane należycie - wypełniony i podpisany przez uprawnionego przestawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 7 - wykaz zatrudnionych pracownhików w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzanai działalności jest krótszy - w tym okresie - wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 8 - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia - wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 9 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZZM.ZP/341-233/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.01.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.01.2006 godzina 09:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.01.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.