eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › rewitalizacja zespołu parkowego wraz z budową boiska sportowego i modernizacją budynku remizy OSP w Wąwale, gm. Tomaszów Maz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-06

POZYCJA 61552

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tomaszów Mazowiecki: rewitalizacja zespołu parkowego wraz z budową boiska sportowego i modernizacją budynku remizy OSP w Wąwale, gm. Tomaszów Maz. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Tomaszów Mazowiecki, do kontaktów: Józef Maj, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, fax (044) 724 64 09, e-mail: gminatm@poczta.onet.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminatomaszowmaz.org Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Roboty ogólnobudowlane. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja zespołu parkowego wraz z budową boiska sportowego i modernizacją budynku remizy OSP w Wąwale, gm. Tomaszów Maz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Wąwał, Gmina Tomaszów Maz., powiat tomaszowski, woj. łódzkie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rewitalizację zespołu parkowego wraz z budową boiska sportowego i modernizacją budynku remizy OSP w Wąwale, gm. Tomaszów Maz. Opis przedmiotu zamówienia: - sadzenie drzew i krzewów liściastych w ilości 226 szt - sadzenie drzew i krzewów iglastych w ilości 74 szt - pielęgnacja drzew w części istniejącego parku 126 szt - wykonanie trawników o pow. 13.012 m2 - budowa boiska sportowego o wym. 28x15 m - wykonanie alejek o łącznej. pow. 1306,5 m2 - montaż ławek i koszy 20 szt - modernizacja budynku OSP w Wąwale o pow. użytkowej 285 m2 (ocieplenie budynku styropianem o pow. 178 m2, remont instalacji c.o montaż pieca węglowego mocy 28 kW, montaż grzejników szt 11 + inne roboty uwzględnione w przedmiarze robót (dot. robót budowlanych) oraz formularzu wyceny kosztów ( dot. urządzania zieleni pielęgnacji drzewostanu, budowa obiektów małej architektury) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć informację dla osób wymienionych we wskazanych przepisach - w zależności od formy prawnej wykonawcy. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wykaz osób po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy wykazać min. 8 osób w tym 4 kierowników prac (1. tworzenie architektury zieleni i pielęgnacji drzew, 2. roboty chodnikowe, 3. roboty instalacji c.o., 4. roboty ogólnobudowlane) 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w postępowaniu. tj. posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 50.000 zł 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane wykazanie min. 1 roboty w zakresie urządzanie i utrzymania zieleni o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000 zł. 9) wykaz sprzęty niezbędnego do realizacji zadania, należy wykazać co najmniej: - samochód ciężarowy samowyładowczy do 10 t szt. 1, - koparko- ładowarka 55KM szt. 1, podnośnik koszowy PHM do 12m szt. 1, piła spalinowa szt. 1, kosiarka samobieżna z koszem szt. 1, zagęszczarka spalinowa szt. 1(w przypadku najmu, leasingu itp. należy załączyć stosowną umowę) Pozostałe dokumenty, które wykonawca zobowiązany jest przedłożyć z ofertą 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium w wys. 5.000 PLN(zgodnie z uwagami zawartymi w części VIII pkt 4 specyfikacji). 3. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Za wyjątkiem robót związanych z rewitalizacją parku. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonywanego przez podwykonawcę zadania może skutkować niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie powierzonych mu czynności. 4. Kosztorys ofertowy i formularz wyceny sporządzony w formie uproszczonej. Zamawiający uznaje, że wytyczne ilości robot nastąpi na podstawie Projektu Technicznego, przedmiaru robót oraz wyceny kosztów. Ceny winny uwzględniać koszty związane z pielęgnację parku tj. podlewanie, nawożenie, uzupełnienia martwych nasadzeń itp. w okresie gwarancji tj. 2 lat. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt. 1 - 5 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1-4, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia zgodny z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i formularzem wyceny. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 11.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIE WYKONAWCY, KTÓRZY SPELNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI ZGODNE Z ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a). Wykaz osób po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy wykazać min. 8 osób w tym 4 kierowników prac (1. tworzenie architektury zieleni i pielęgnacji drzew, 2. roboty chodnikowe, 3. roboty instalacji c.o., 4. roboty ogólnobudowlane) b). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane wykazanie min. 1 roboty w zakresie urządzanie i utrzymania zieleni o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000 zł. c). Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zadania, należy wykazać co najmniej: - samochód ciężarowy samowyładowczy do 10 t szt. 1, - koparko- ładowarka 55KM szt. 1, podnośnik koszowy PHM do 12m szt. 1, piła spalinowa szt. 1, kosiarka samobieżna z koszem szt. 1, zagęszczarka spalinowa szt. 1(w przypadku najmu, leasingu itp. należy załączyć stosowną umowę) 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a). Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w postępowaniu. tj. posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 50.000 zł 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą \ spełnia - nie spełnia \. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w sekcji II 1.6. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć informację dla osób wymienionych we wskazanych przepisach - w zależności od formy prawnej wykonawcy. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wykaz osób po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy wykazać min. 8 osób w tym 4 kierowników prac (1. tworzenie architektury zieleni i pielęgnacji drzew, 2. roboty chodnikowe, 3. roboty instalacji c.o., 4. roboty ogólnobudowlane) 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w postępowaniu. tj. posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 50.000 zł 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane wykazanie min. 1 roboty w zakresie urządzanie i utrzymania zieleni o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000 zł. 9) wykaz sprzęty niezbędnego do realizacji zadania, należy wykazać co najmniej: - samochód ciężarowy samowyładowczy do 10 t szt. 1, - koparko- ładowarka 55KM szt. 1, podnośnik koszowy PHM do 12m szt. 1, piła spalinowa szt. 1, kosiarka samobieżna z koszem szt. 1, zagęszczarka spalinowa szt. 1(w przypadku najmu, leasingu itp. należy załączyć stosowną umowę) Pozostałe dokumenty, które wykonawca zobowiązany jest przedłożyć z ofertą 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium w wys. 5.000 PLN(zgodnie z uwagami zawartymi w części VIII pkt 4 specyfikacji). 3. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców.Za wyjątkiem robót związanych z rewitalizacją parku. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonywanego przez podwykonawcę zadania może skutkować niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie powierzonych mu czynności. 4. Kosztorys ofertowy i formularz wyceny sporządzony w formie uproszczonej. Zamawiający uznaje, że wytyczne ilości robot nastąpi na podstawie Projektu Technicznego, przedmiaru robót oraz wyceny kosztów. Ceny winny uwzględniać koszty związane z pielęgnację parku tj. podlewanie, nawożenie, uzupełnienia martwych nasadzeń itp. w okresie gwarancji tj. 2 lat. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt. 1 - 5 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1-4, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tomaszow.maz.net.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Dostępna również po złożeniu pisemnego wniosku o wydanie SIWZ. Przekazanie nastąpi nie później niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku. Sposób zapłaty za SIWZ: - pobranie pocztowe (w przypadku wysłania) - gotówka w kasie urzędu pok. nr 8 (przy osobistym odbiorze). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 24.03.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.01.2007, godzina 11:30, Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mośckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 3 (sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Inwestycja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej Działanie 2.3 Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich, 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.