eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pielęgnacja i konserwacja ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki - nr sprawy IV/ZKnW/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Kraków: Pielęgnacja i konserwacja ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki - nr sprawy IV/ZKnW/08
Numer ogłoszenia: 61477 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 8, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, fax 012 4215177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i konserwacja ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki - nr sprawy IV/ZKnW/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pielęgnacja i konserwacja ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki, w okresie jednego roku licząc od dnia podpisania umowy, polegająca na: a) utrzymaniu, pielęgnacji bieżącej (zachowawczej, sanitarnej, ochronno- profilaktycznej), b) nasadzeniach, c) rekultywacji i konserwacji składników założeń ogrodowych, w następujących grupach/kategoriach zieleni: powierzchnie trawiaste (parkowo-ozdobne, dywanowe, łąkowe) na terenach płaskich oraz stokach o różnym stopniu nachylenia, rabaty bylinowe (w tym skalne), rabatowe rośliny sezonowe i cebulowe, rośliny pojemnikowe, róże, żywopłoty/partery ornamentowe, pnącza okrywowe i porastające elewacje budowli oraz drzewa i krzewy (też zimozielone), d) systematycznym załadunku i wywozie odpadów ogrodniczych. W zakresie całosezonowej pielęgnacji i konserwacji zamówienie dotyczy ogrodów wzgórza wawelskiego (ok. 2 ha), a w oddziałach terenowych (Pieskowa Skała, Stryszów) w zakresie pilnych prac interwencyjnych, awaryjnych, specjalistycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez wykazanie: a) iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia dokumentu w postępowaniu; 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez: a) wykazanie, iż osoba kierująca pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiada uprawnienia do kierowania pracami w zorganizowanej zieleni zabytkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U 04. 150.1579), tj. posiada uprawnienia, o których mowa w § 13 lub spełnia warunki określone w § 8 ust 3 ww. rozporządzenia; b) wykazanie się dysponowaniem osobami - co najmniej 3, wykonującymi prace techniczne, posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac w zorganizowanej zieleni zabytkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U 04. 150.1579), tj. posiadają uprawnienia o których mowa w § 13 lub spełniają warunki określone w § 8 ust 4 ww. rozporządzenia; c) wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym: a/ co najmniej 2 prace z zakresu całosezonowej pielęgnacji i konserwacji zieleni (zarówno drzew jak i zieleni niskiej) o wartości w zakresie prac związanych z zielenią niską, co najmniej 50 000, 00 netto każda i b/ co najmniej po jednej pracy w obiekcie zabytkowym (wpisanym do Rejestru Zabytków) z zakresu: -konserwacji i pielęgnacji drzew i -pielęgnacji i konserwacji zieleni niskiej w tym m.in.: zakładanie trawników, sadzenie i pielęgnacja roślin po sadzeniu (np. zakładanie rabat), przy czym wartość prac z zakresu zieleni niskiej musi wynosić co najmniej 50 000, 00 zł netto. Niniejszy warunek zostanie spełniony również jeśli wykonawca zrealizował w jednym obiekcie zabytkowym (wpisanym do Rejestru Zabytków) prace z obu zakresów, przy czym musi być spełniony warunek wartościowy prac przy zieleni niskiej - co najmniej 50 000, 00 zł netto. Przy ocenie spełniania nin. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. Doświadczenie i potencjał podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określeniu czy wykonawca spełnia warunki. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez: a) wykazanie się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej usługi będące przedmiotem postępowania, o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy) ważnej, co najmniej na dzień składania wniosków. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia wraz z wnioskiem, iż po upływie ważności polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia - w przypadku pozyskania przez wykonawcę zamówienia - będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Przy ocenie spełnienia nin. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu nin. warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych na potwierdzenie wyżej wymienionych warunków oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia / nie spełnia. Do składania ofert zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków tj. tych pięciu którzy wykażą: - największą ilość zrealizowanych prac o charakterze analogicznym do przedmiotu zamówienia w obiekcie zabytkowym o wartości co najmniej 50 000, 00 zł netto każda - za każdą dodatkową pracę powyżej wymaganej (w pkt 2 c) wykonawca otrzyma 2 pkt; - największą ilość zrealizowanych prac dotyczących pielęgnacji zieleni niskiej o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda - za każdą powyżej wymaganych pracę (w pkt 2 c) wykonawca otrzyma 1,5 pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia dokumentu w postępowaniu. 2. Wykaz, w którym będzie zawarte imię i nazwisko osoby kierującej pracami posiadającej uprawnienia do kierowania pracami w zorganizowanej zieleni zabytkowej ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U 04. 150.1579), tj. posiadającej uprawnienia, o których mowa w § 13 lub spełniającej warunki określone w § 8 ust 3 ww. rozporządzenia) wraz z podaniem informacji na temat kwalifikacji zawodowych oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia a także załączeniem oświadczenia tej osoby posiadającej ww. uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków określonych przedmiotem zamówienia 3. Wykaz osób - minimum 3 - wykonujących prace techniczne, z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnienia do wykonywania prac w zorganizowanej zieleni zabytkowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U 04. 150.1579), tj. posiadających uprawnienia, o których mowa w § 13 lub spełniających warunki określone w § 8 ust 4 ww. rozporządzenia) a także załączeniem oświadczeń tych osób posiadających ww. uprawnienia, że podejmą się pełnienia obowiązków określonych przedmiotem zamówienia 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym: a/ co najmniej 2 prace z zakresu całosezonowej pielęgnacji i konserwacji zieleni (zarówno drzew jak i zieleni niskiej) o wartości w zakresie prac związanych z zielenią niską, co najmniej 50 000, 00 netto każda i b/ co najmniej po jednej pracy w obiekcie zabytkowym (wpisanym do Rejestru Zabytków) z zakresu: -konserwacji i pielęgnacji drzew i -pielęgnacji i konserwacji zieleni niskiej w tym m.in.: zakładanie trawników, sadzenie i pielęgnacja roślin po sadzeniu (np. zakładanie rabat), przy czym wartość prac z zakresu zieleni niskiej musi wynosić co najmniej 50 000, 00 zł netto, z podaniem ich przedmiotu (tzn.: krótkiego opisu zakresu rzeczowego wykonywanych prac), wartości, oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku obiektu zabytkowego podać nr wpisu do rejestru) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej usługi będące przedmiotem postępowania, o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy) ważnej, co najmniej na dzień składania wniosków. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia wraz z wnioskiem, iż po upływie ważności polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia - w przypadku pozyskania przez wykonawcę zamówienia - będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy PZP. Dokumenty, o których mowa powyżej, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy osobę /y.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, 31-001 Kraków, Wawel, bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. Kryterium (cena - 100%) będzie obliczane w sposób następujący -Cena netto (bez VAT) 1 rbg. dla pielęgnacji zielenie niskiej - 60 %; -Cena ryczałtowa netto (bez VAT) za wykonanie jednego cyklu 5 -ci tygodniowej kompleksowej pielęgnacji stoku nr 39 - 15 %; -Cena wywozu netto (bez VAT) 1 m3 odpadów roślinnych (w tym gałęzi po rozdrobnieniu) - 10 %; -Cena netto (bez VAT) 1 mg pracy kosiarki spalinowej (bez obsługi etatowej) - 10 %; -Cena netto (bez VAT) 1 rbg dla prac na wysokości liczona jako średnia ze stawek dla pielęgnacji i konserwacji drzew oraz innych prac na wysokości - 5 %. Pomieszczenie socjalne: zostanie udostępnione po wpłaceniu kaucji (podpisania umowy) w kwocie: 2 000,00 złotych polskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.