eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa ulicy Ruskowy Bród na odcinku od ulicy Kobiałka + 310,0m oraz + 90,0m w kierunku ulicy Zdziarskiej w Dzielnicy Białołęka w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Warszawa: Przebudowa ulicy Ruskowy Bród na odcinku od ulicy Kobiałka + 310,0m oraz + 90,0m w kierunku ulicy Zdziarskiej w Dzielnicy Białołęka w Warszawie
Numer ogłoszenia: 61407 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90038 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Ruskowy Bród na odcinku od ulicy Kobiałka + 310,0m oraz + 90,0m w kierunku ulicy Zdziarskiej w Dzielnicy Białołęka w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy Ruskowy Bród na odcinku od ulicy Kobiałka + 310,0m oraz + 90,0m w kierunku ulicy Zdziarskiej w Dzielnicy Białołęka w Warszawie. I. Zakres i rodzaj robót obejmuje: - wykonanie robót drogowych polegających na wymianie konstrukcji jezdni i wykonaniu nawierzchni asfaltowej na odcinku od ulicy Kobiałka + 310,0m oraz +90,0m w kierunku ulicy Zdziarskiej , - przebudowę chodnika i zatok - opracowanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej. II. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, w skład której wchodzą: - projekt budowlany drogowy, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót oraz w wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2. Ilość dni wyłączenia ulicy z ruchu, tj. całkowitego zamknięcia związanego z wykonaniem nawierzchni bitumicznej całą szerokością jezdni na ul. Ruskowy Bród na odcinku od ulicy Kobiałka + 310,0m Wykonawca określa liczbę dni (w przedziale od 5 do 14 dni kalendarzowych zgodna z ilością podaną w ofercie Wykonawcy). Zamawiający dopuszcza wyłączenie ulicy z ruchu w dniach od 04.07.2016r. do 27.08.2016r. Ilość dni wyłączenia ulicy z ruchu, tj. całkowitego zamknięcia związanego z wykonaniem nawierzchni bitumicznej całą szerokością jezdni na ul. Ruskowy Bród na odcinku + 90,0m w kierunku ulicy Zdziarskiej 5 dni kalendarzowych. Zamawiający dopuszcza wyłączenie ulicy z ruchu w dniach od 04.07.2016r. do 27.08.2016r. 2.3. Na dzień odbioru końcowego przedmiotu umowy musi być wykonana dokumentacja powykonawcza w formie papierowej w 2-ch egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. oryginalne atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania użytych przy realizacji materiałów budowlanych oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (w formie papierowej i cyfrowej). 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164j.t..) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 6 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonanie robót drogowych polegających na wymianie konstrukcji jezdni i wykonaniu nawierzchni asfaltowej, (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), przebudowa chodnika i zatok, (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). 2.5. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nieobjęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PLANETA Sp. z o.o., ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 832763,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 454674,04

  • Oferta z najniższą ceną: 454674,04 / Oferta z najwyższą ceną: 544585,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.