eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek szkolno-przedszkolnych z terenu Gminy Błonie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-07

Błonie: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek szkolno-przedszkolnych z terenu Gminy Błonie
Numer ogłoszenia: 6138 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek szkolno-przedszkolnych z terenu Gminy Błonie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie i opiece w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Błonie do i z placówek szkolno-przedszkolnych zlokalizowanych na czterech trasach. 1.1. Trasa I - z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lesznie, łącznie 14 dzieci; a) Górna Wieś - 1 dziecko b) Cholewy - 1 dziecko c) Bieniewo Parcela - 3 dzieci d) Bieniewice - 3 dzieci e) Konstantów - 1 dziecko f) Błonie - 3 dzieci g) Rokitno - 1 dziecko h) Marysinek - 1 dziecko 1.2. Trasa II - z miejsca zamieszkania dzieci do placówek Szkolno -Przedszkolnych w Błoniu tj. do Przedszkola Publicznego nr 3 im. J. Brzechwy przy ul. Poniatowskiego 12B oraz Szkoły Podstawowej nr 2 im. J. Korczaka przy ul. Narutowicza 21, łącznie 4 dzieci; a) Konstantów - 1 dziecko b) Boża Wola - 1 dziecko c) Radzików - 2 dzieci 1.3. Trasa III z miejsca zamieszkania dziecka do Zespołu Szkół Specjalnych w miejscowości Rybno, Erminów 1, Powiat Sochaczewski, 1 dziecko; a) Rokitno - 1 dziecko 1.4. Trasa IV - z miejsca zamieszkania dzieci do placówek Szkolno - Przedszkolnych w Warszawie tj.: do Zespołu Szkół Specjalnych nr 63 przy ul. Elektoralnej 12/14, do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla dzieci słabosłyszących przy ul. Kopińskiej 6/10, do Zespołu Szkół Specjalnych nr 109 przy ul. Białobrzeskiej 44, do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej przy ul. Kopińskiej 6/10, łącznie 5 dzieci; a) Marysinek - 1 dziecko b) Bramki - 1 dziecko c) Błonie - 3 dzieci Łączna liczba kilometrów przebytych przez przewoźnika w ciągu jednego dnia dowozu dzieci do placówek na wymienionych czterech trasach wynosi w przybliżeniu 210 km. 2. Warunki dowozu dzieci do placówek szkolno-wychowawczych: 2.1. pojazdy muszą być w pełni sprawne technicznie i posiadać aktualne badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym, 2.2. pojazdy muszą być oznakowane tablicami z symbolem wózka inwalidzkiego, 2.3. pojazdy muszą być przystosowane do przewozu (osób) dzieci niepełnosprawnych, wyposażone w specjalistyczny sprzęt atestowany (np. podesty, windy, pasy do mocowania wózków itp.), 2.4. Wykonawca musi posiadać aktualną licencję na zarobkowy przewóz osób (dzieci) pojazdami samochodowymi zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012r. poz.1265 ze zm.) obejmującą swoją ważnością min. okres obowiązywania umowy, 2.5. dziecko do placówki powinno być dowiezione w takim czasie aby mogło rozpocząć zajęcia zgodnie z ich planem, 2.6. w trakcie przewozu dziecko musi mieć zapewnioną opiekę przez osobę posiadającą przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia tej funkcji z funkcją kierowcy środka transportu, 2.7. dziecko z placówki powinno być odebrane niezwłocznie po zakończeniu zajęć, 2.8. Zamawiający zaleca Wykonawcom zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem tras przewozu. Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą trasę dowozu dzieci.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję ważną w okresie trwania zamówienia, zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 z poźn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym kresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - min 2 usługi polegające na przewozie dzieci i młodzieży (osób niepełnosprawnych) w sposób ciągły przez okres minimum 1 roku szkolnego o łącznej wartości 80 000, 00 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów (referencji) potwierdzających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 4 dopuszczonymi do ruchu pojazdami specjalnie oznakowanymi, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazdy muszą posiadać tyle miejsc siedzących ile potrzeba na przewóz na danej trasie z możliwością przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Pojazdy muszą posiadać aktualne świadectwa przeglądu technicznego oraz ubezpieczenie OC, NW;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca dysponować będzie min. 4 kierowcami oraz min. 4 osobami pełniącymi role opiekunów. Kierowcy muszą spełniać wymogi określone w powszechnie obowiązujących przepisach zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. Osoby pełniące role opiekunów: - muszą być pełnoletnie, zdolne do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie działania w związku ze sprawowaną opieką, - muszą udokumentować przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, - muszą posiadać potwierdzone co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w opiece nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiadać będzie polisę OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż złożona oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp. 3. druk oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, 4. podpisany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zmiany: 1. - których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które nie mają wpływu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu; 2. - nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). 3. - zmiana terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi. 4. - rezygnacja Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wszystkie świadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniósł.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie Ratusz - Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu ul. Rynek 6, 05-870 Błonie Ratusz - Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby do kontaktu z Wykonawcami: Iwona Kopczyńska - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, Bożena Hofman Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3 (procedury przetargowe) tel.: 22 725-30-04 w. 180.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.