eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › studia podyplomowe dla nauczycieli w zakresie ICT, języków obcych oraz drugiego przedmiotu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-18

POZYCJA 61378

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: studia podyplomowe dla nauczycieli w zakresie ICT, języków obcych oraz drugiego przedmiotu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Edukacji Narodowej, do kontaktów: Elżbieta Dąbrowska, Aneta Klepczyńska, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280461, 3189157, fax 022 6223704, e-mail: Malgorzata.Jaszczur-Alvarez@menis.gov.pl, www.menis.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 24. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: studia podyplomowe dla nauczycieli w zakresie ICT, języków obcych oraz drugiego przedmiotu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla nauczycieli w zakresie przedmiotów nauczania lub specjalności wyszczególnionych w SIWZ, przygotowujących do nauczania drugiego przedmiotu z uwzględnieniem technologii informacyjno-komunikacyjnej (ICT) oraz zajęć z języka obcego dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach lub placówkach, o których mowa w art. 2 ustawy o systemie oświaty (DZ.U. z 2004 r. nr 256 poz. 2572 ze zm.) - zwanych dalej placówkami, na terenie kraju. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: cały kraj. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego Kod CPV wg słownika 2008: 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: jest to część zamówienia o ogólnej wartości przekraczającej 5.000.000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 17.02.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: część 1 - 30.700,00 zł część 2 - 11.800,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy z tych podmiotów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać każdy z tych podmiotów lub podmioty te złożą wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 3.Wykonawcą danej części przedmiotu zamówienia może być uczelnia lub jedna z uczelni wchodzących w skład konsorcjum mająca siedzibę w jednym z województw, które dana część obejmuje oraz spełniająca warunki dodatkowe określone w SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie powyższy warunek musi spełnić przynajmniej jeden z tych podmiotów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1, 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się z dokumentów, o których mowa w ust. 2 oraz 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: 1.Wniosek i oferta muszą być podpisane w taki sposób, aby prawnie obowiązywały wszystkie podmioty występujące wspólnie. 2.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (wyznaczyć lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie może też wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem. UWAGA: TREŚĆ PEŁNOMOCNICTWA POWINNA DOKŁADNIE OKREŚLIĆ ZAKRES UMOCOWANIA. Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny zostać dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oraz być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 50% zaoferowanej ceny lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości na wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie ich sytuacja finansowa będzie oceniana wspólnie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające przygotowanie i zrealizowanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (36 miesięcy licząc do dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 projektów studiów podyplomowych, o których mowa w rozdz. 7 ust. 5 pkt 2. SIWZ 2.Dokumenty potwierdzające prowadzenie kierunków studiów wymienionych w rozdz. 7 SIWZ 3.Dokumenty potwierdzające uzyskaną dla kierunków studiów, o których mowa w ust. 1, ocenę Państwowej Komisji Akredytacyjnej lub oświadczenie, iż akredytacja nie była przeprowadzana. 4.W przypadku Wykonawcy, który nie jest wpisany do żadnego rejestru lub nie jest zgłoszony do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawi on informację o dokumencie stanowiącym podstawę posiadania przez niego uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia uczelni (ewentualnie dołączy kopię tego dokumentu). 5.Wykaz kadry przewidzianej do prowadzenia zajęć na studiach podyplomowych będących przedmiotem zamówienia w części, na którą składana jest oferta (imię, nazwisko, zajmowane stanowisko) wraz z przypisaną każdej z osób liczbą godzin i rodzajem zajęć przewidzianych do prowadzenia przez daną osobę oraz imię i nazwisko koordynatora według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 6.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informację na temat sposobu ich współdziałania przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia potwierdzającą, iż działania lub czynności wymagające posiadania uprawnień określonych odrębnymi przepisami prawa wykonywane będą przez podmiot (podmioty) posiadający takie uprawnienia. 7.Plany i programy studiów podyplomowych będących przedmiotem oferty zawierające w szczególności potwierdzenie spełnienia warunków określonych w rozdz. 3 pkt 4 SIWZ 8.Projekt ewaluacji wewnętrznej - jednolitej dla wszystkich zawartych w ofercie rodzajów studiów będących przedmiotem zamówienia. 9.Informację o planowanym sposobie przeprowadzenia przez Wykonawcę rekrutacji. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Średnia jednostkowa cena osobogodziny dla ocenianej części oferty 60% Łączna cena brutto ocenianej cz. oferty dla wszystkich nauczycieli uczestniczących w studiach podyplom. w liczbie określ. dla tej cz. przedm.zam. 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BA-WZP-ED-322-27/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.01.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.01.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego Warszawa Al.Szucha 25.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych w zakresie:przyrody,chem.,fiz.,informatyki,matem.,podstaw przedsiębiorczości,wiedzy o społ.,historii,wych.do życia w rodz.,wych. fiz.,przysp.obronnego. 3) Zakres lub wartość: Wykonawcą danej części przedmiotu zamówienia może być uczelnia (lub jedna z uczelni wchodzących w skład konsorcjum) mająca siedzibę w jednym z woj. małopolskim lub śląskim, ponieważ zad.obejmuje 940 nauczycieli zatrudnionych w tych województwach 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych w zakresie pedagogiki specjalnej w następujących specjalnościach:oligofrenopedagogika,surdopedagogika,tyflopedagogika,pedagogika lecz,resocjalizacja. 3) Zakres lub wartość: Wykonawcą przedmiotu zamówienia może być uczelnia mająca siedzibę w dowolnym województwie na terenie kraju ponieważ zadanie obejmuje 359 nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach na terenie całego kraju 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.