eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra Górna › Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Muzeum Romantyzmu w Opinogórze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-21

Opinogóra Górna: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
Numer ogłoszenia: 61378 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Romantyzmu , ul. Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717025, faks 023 6717025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumromantyzmu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorzadowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Muzeum Romantyzmu w Opinogórze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Muzeum Romantyzmu w Opinogórze. 2. Zamawiający będzie dokonywał zakupu energii na potrzeby odbiorcy końcowego w rozumieniu Ustawy Prawo Energetyczne. 3. Dostawa realizowana będzie do obiektów Muzeum Romantyzmu znajdujących się w następujących lokalizacjach i terminach: a) Obiekty: Pałacyk Neogotycki, Oficyna Dworska, Dwór, Gościniec Ogrodnika, Zaplecze Gospodarczo - Folwarczne pod adresem 06-406 Opinogóra, ul. Zygmunta Krasińskiego 9. Dostawa energii elektrycznej będzie realizowana w okresie od dnia 1 kwietnia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. b) Budynek mieszczący się przy ul. C. K. Norwida 1, 06-406 Opinogóra. Dostawa energii elektrycznej będzie realizowana w okresie od dnia 1 kwietnia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. c) Obiekt Oranżeria, budynek jest obecnie w trakcie budowy. Planowany termin zakończenia budowy to 31.10.2014 r. Dostawa energii elektrycznej dla obiektu Oranżerii będzie realizowana w okresie od dnia 1 listopada 2014 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. 4. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla wszystkich wymienionych w pkt. 3 a), 3 b) i 3 c) obiektów w okresie od dnia 1 kwietnia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. wynosi 412 223,70 kWh. 5. Określenie przewidywanego poboru energii stanowi element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach. W razie niewykorzystania wskazanych ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia z tego tytułu. 6. Faktyczne rozliczenia za wykonywany przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie cen jednostkowych, zawartych w formularzu oferty i na podstawie wskazań liczników pomiarowych Zamawiającego. 7. Ceny jednostkowe za sprzedaż energii elektrycznej są stałe w trakcie całej umowy. 8. Dostawca energii zobowiązany jest najpóźniej do dnia zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektów Zamawiającego. 9. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych i oczekuje ofert sporządzonych w cenach netto/ za kWh uwzględniających: - koszt przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy (zamawiający nie przeprowadzał wcześniej procedury zmiany sprzedawcy) - koszt opłaty handlowej - koszt wszystkich opłat składowych (opłaty wynikające z obowiązków określonych w art. 9a Ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (Dz. U. z 2012, poz. 1059 j. t.) - kolorowe certyfikaty, akcyza. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z danymi o przewidywanym poborze energii elektrycznej na każdy z obiektów przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian następujących postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) zmiany ilości sprzedaży w związku z faktycznym zużyciem energii elektrycznej, w tym zmiana ilości punktów poboru energii wynikająca z np. przyłączenia lub nabycia innego punktu poboru energii, utraty prawa własności do obiektu, nabycia prawa własności do obiektu; 2) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy; 3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami; 4) zmiany grupy taryfowej, o ile taka zmiana jest możliwa wg taryfy właściwego OSD; 5) Pozostałe zmiany: a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; c. zmiana stawki podatku akcyzowego zawartego w stawce netto 1 KWh energii elektrycznej czynnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumromantyzmu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 06-406 Opinogóra ul. Zygmunta Krasińskiego 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejscem składania ofert jest siedziba zamawiającego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze, 06-406 Opinogóra, ul. Zygmunta Krasińskiego 9, Sekretariat pokój nr 107..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.