eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Ochrona osób i mienia Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Koszalin: Ochrona osób i mienia Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 61345 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42661 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600 w. 4655, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w zakresie: 1. Bezpośredniej ochrony fizycznej: 1) Zapewnienie bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej prowadzonej w godzinach: a) Budynek Ratusza, Rynek Staromiejski 6-7 w dniach pracy Urzędu w godz. 7.00-15.30 (w poniedziałek 8.00 - 17.15) dwie osoby: w godzinach 15.30 - 7.00 (poniedziałek 17.15 - 7.00) jedna osoba oraz jedna osoba w dni wolne od pracy. W dniu, w którym odbywają się obrady Rady Miejskiej dodatkowo jedna osoba od Godziny 15.30 do zakończenia obrad. W przypadku zarządzenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej dwudniowych obrad Rady Miejskiej, Zleceniodawca określi czas realizacji bezpośredniej ochrony fizycznej przez dodatkowego pracownika ochrony. b) Pałac Ślubów przy ul. Dąbrówki 1 w godz. 6.45-15.15 (poniedziałek 7.30 - 17.15) w dniach pracy Urzędu- jedna osoba. W przypadku planowanych uroczystości w soboty - jedna osoba na czas trwania uroczystości po uprzednim uzgodnieniu terminu przez kierownika USC. c) Budynek przy ul. Mickiewicza 26 - jedna osoba całodobowo. d) Budynek przy ul. Mariańskiej 9, przyległy teren wraz z garażami - wykonanie codziennych, trzykrotnych podjazdów prewencyjnych w godzinach 23.00 - 4.00 e) Budynek przy ul. Młyńskiej 2 - wykonanie codziennych trzykrotnych podjazdów prewencyjnych w godzinach 23.00 - 4.00, f) Budynek przy ul. Partyzantów 3 w dniach pracy Urzędu w godzinach 15.15 - 7.15 (w poniedziałki do 9.00) - jedna osoba oraz jedna osoba całodobowo w dni wolne i święta. 2) Zapewnienie bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałej obecności jednego pracownika ochrony na korytarzach budynku przy ul. Rynek Staromiejski 6-7 w godzinach pracy Urzędu (wykonywanie patrolu) oraz drugiego pracownika nadzorującego urządzenia telewizji przemysłowej w pomieszczeniu ochrony Urzędu. Pracownicy ochrony budynku przy ul. Rynek Staromiejski 6-7 podlegać będą elektronicznej kontroli wartowniczej na zasadach określonych przez Zleceniodawcę. Zapewnienie bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przekazywanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w oparciu o przyłączenie lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w n/w obiektach do Alarmowego Centrum Odbiorczego i przekazywanie sygnałów alarmowych drogą radiową. a) Budynek przy ul. Rynek Staromiejski 6-7 - Ratusz : - Centrala Alarmowa INTEGRA 64 - system lokalny, linii dozorowych 12, linia NAPAD szt. - 14, - Linia pożarowa szt. - 16 szt. - Telewizja przemysłowa - Rejestrator cyfrowy 16 kan. szt. - 2; kamery telewizji przemysłowej - szt. 31, - Serwer telewizji przemysłowej - 1 szt. - System Kontroli Wartowniczej. b) Budynek Pałacu Ślubów przy ul. Dąbrówki 1 - Centrala Integra 32 - system lokalny, linii dozorowych 11; linia ppoż szt. - . 6 c) Budynek przy ul. Mariańskiej 9 (Straż Miejska) - Centrala Alarmowa INTEGRA 64 - system lokalny, linii dozorowych- szt. 25, - Linia NAPAD - szt. 1 - Linia pożarowa - szt. 1 d) Budynek przy ul. Mickiewicza 26 - Centrala alarmowa Integra 64 -, system lokalny, linii dozorowych - szt. 36 , kamery telewizji przemysłowej - szt. 8, rejestrator cyfrowy 16 - kan. - szt. 1. System ppoż POLON. e) Budynek przy ul. Partyzantów 3 - kamera wewnętrzna kopułowa z oświetlaczem IP 3 Mpx PoE - 8 sztuk, - kamera zewnętrzna kompaktowa z oświetlaczem IP 3 Mpx PoE - 9 sztuk, - rejestrator IP - 1 sztuka, - centrala alarmowa Integra 128 PLUS - 1 sztuka, - czujki alarmowe PIR + MW, antymasking, LC-103-PIMSK - 14 sztuk, - centrala pożarowa - 2 liniowa 4100 - 1 sztuka, - czujki pożarowe adresowalne DOR-4043 - 41 sztuk, - centrala gaszenia IGNIS 1520M - 1 sztuka, - czujki optyczne dymu DOR-40 - 12 sztuk, - domofon zawierający: - panel zewnętrzny 3-przyciskowy JB-5000- 2 sztuki, - monitory domofonowe 7 JB-5000 V23s - 3 sztuki, - szyfrator zewnętrzny - 1 sztuka, f) Budynek przy ul. Młyńskiej 2 - Centrala alarmowa SATEL CA6 - 1 szt. - Pasywne czujki podczerwieni - 5 szt. Wszelkie modyfikacje bądź dostosowanie urządzeń systemów ochrony elektronicznej do realizacji przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę. Po wygaśnięciu umowy wykonawca zobowiązuje się do przekazania urządzeń i systemów alarmowych w stanie pełnej sprawności technicznej, zgodnej ze stanem w chwili przekazania w/w urządzeń do użytku, pomniejszonej o naturalne zużycie. 3) Zapewnienie przyjęcia przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnału o zagrożeniu w czasie nie dłuższym niż 5 sekund. 4) Zapewnienie przybycia Zmotoryzowanej Grupy Interwencyjnej na sygnał alarmowy w czasie nie dłuższym niż 6 minut. 2. Transportu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych w zakresie: 1) Transport wartości pieniężnych do wysokości jednej jednostki obliczeniowej. 2) Transport wartości pieniężnych wykonywany będzie pojazdem przystosowanym z budynku Urzędu Miejskiego w Koszalinie przy ul. Rynek Staromiejski 6-7 do budynku mBank w Koszalinie przy ul. Okrzei 3. 3) Transport wykonywany będzie raz dziennie w dniach pracy w godz. 14.30-15.00 i 16.35 - 17.00 (w poniedziałki). 4) Dodatkowy transport wartości pieniężnych - zgodnie z zapotrzebowaniem Zleceniodawcy, ustalony co najmniej na dobę przed realizacją konwoju. 3. Zabezpieczenia technicznego. 1) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz utrzymywania w/w urządzeń w sprawności technicznej. 2) Konserwacja i przegląd urządzeń i systemów alarmowych odbywać się będzie 1 (jeden) raz w miesiącu i ewidencjonowana w Rejestrze zdarzeń, konserwacji, obsługi awaryjnej, okresowego wyłączania i wyposażania systemu alarmowego z wyjątkiem konserwacji i napraw urządzeń i systemów w budynku przy ul. Partyzantów 3, w których usługa wykonywana będzie od miesiąca września 2017 r. 3) Wykonawca zapewni prowadzenie Dziennika zdarzeń według zasad określonych przez Zleceniodawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM: Firma Ochrony Mienia Discretio Sp. z o.o., ul. Al. Monte Cassino 6, 75-412 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • Agencja Ochrony Szabel Sp. z o.o. ZPCHr, ul. Morska 11, 75-212 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • Unia Sp. z o.o. w Koszalinie, ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 770886,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1022012,30

  • Oferta z najniższą ceną: 1022012,30 / Oferta z najwyższą ceną: 1022012,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.