eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kożuchów › PRZETARG NIEOGRANICZONY NAKoszenie poboczy wraz ze skarpami przy drogach wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 1 - drogi woj. nr 285, 286, 289 OD Lubsko Zadanie nr 2 - drogi woj. nr 287, 294, 350 OD Lubsko Zadanie nr 3 - drogi woj. nr 278, 305 OD Sława Zadanie nr 4 - drogi woj. nr 318, 319, 324, 325 OD Sława

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Kożuchów: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Koszenie poboczy wraz ze skarpami przy drogach wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 1 - drogi woj. nr 285, 286, 289 OD Lubsko Zadanie nr 2 - drogi woj. nr 287, 294, 350 OD Lubsko Zadanie nr 3 - drogi woj. nr 278, 305 OD Sława Zadanie nr 4 - drogi woj. nr 318, 319, 324, 325 OD Sława
Numer ogłoszenia: 61335 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie , ul. Szprotawska 30, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552614, faks 068 3552615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Koszenie poboczy wraz ze skarpami przy drogach wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 1 - drogi woj. nr 285, 286, 289 OD Lubsko Zadanie nr 2 - drogi woj. nr 287, 294, 350 OD Lubsko Zadanie nr 3 - drogi woj. nr 278, 305 OD Sława Zadanie nr 4 - drogi woj. nr 318, 319, 324, 325 OD Sława.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 3-krotne mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych w ciągach dróg wojewódzkich. Przewidywana całkowita ilość wykoszeń w arach: Zadanie nr 1 - 10 632,47 ar Zadanie nr 2 - 9 868,16 ar Zadanie nr 3 - 9 406,10 ar Zadanie nr 4 - 7 493,02 ar.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający PRZEWIDUJE zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą się wykonanymi usługami, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, w zakresie niezbędnym*) do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia rozumieć się będzie świadczenie usługi w zakresie koszenia traw i chwastów . Należy wykazać się sumą usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat w ilości 500 arów. Dopuszcza się sumowanie wartości usług celem uzyskania wymaganej ilości. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania wiedzy i doświadczenia podmioty mogą spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy przedłożą wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, tj. kosiarki bijakowe - 2 szt. (oddzielnie na każde zadanie - podać nr fabryczny sprzętu), kosiarki żyłkowe, spalinowe lub elektryczne - 3 szt. (oddzielnie na każde zadanie - podać nr fabryczny sprzętu);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy przedłożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, tj. wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: - zadanie nr 1 - 40.000 zł - zadanie nr 2 - 40.000 zł - zadanie nr 3 - 40.000 zł - zadanie nr 4 - 40.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (Rozdział II); 2. Formularz cenowy (Rozdział IV); 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Pzp - (zał. nr 1); 4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art.24 ust.1i2 ustawy Pzp- (zał.nr 2) 5.Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zał. nr 3); 6. Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom - (zał. Nr 7); 7. Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 8). 8. Oświadczenie o tel kontaktowym (zał. nr 9).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferyczne (długotrwałe opady deszczu lub śniegu, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; ujawnienia odkryć archeologicznych wymagających przeprowadzenia badań ratowniczych; ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby; zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń, technologii robót, wprowadzenia dodatkowych elementów drogi takich jak: zjazdy, chodniki, bariery ochronne, zatoki autobusowe, przebudowa nieprzewidzianych w dokumentacji urządzeń kolidujących z realizowaną inwestycją; b) Zmiany osobowe: zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. c) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; zmiana obowiązującej stawki VAT; zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego wytycznych dotyczących realizacji projektu, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich ul. Szprotawska 30 67-120 Kożuchów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich ul. Szprotawska 30 67-120 Kożuchów pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie poboczy wraz ze skarpami przy drogach wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 1 - drogi woj. nr 285, 286, 289 OD Lubsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 3-krotne mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych w ciągach dróg wojewódzkich. Przewidywana całkowita ilość wykoszeń w arach: Zadanie nr 1 - 10 632,47 ar.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie poboczy wraz ze skarpami przy drogach wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 2 - drogi woj. nr 287, 294, 350 OD Lubsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zamówienie obejmuje 3-krotne mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych w ciągach dróg wojewódzkich. Przewidywana całkowita ilość wykoszeń w arach: Zadanie nr 2 - 9 868,16 ar.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie poboczy wraz ze skarpami przy drogach wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 - drogi woj. nr 278, 305 OD Sława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zamówienie obejmuje 3-krotne mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych w ciągach dróg wojewódzkich. Przewidywana całkowita ilość wykoszeń w arach: 9 406,10 ar.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszenie poboczy wraz ze skarpami przy drogach wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 - drogi woj. nr 318, 319, 324, 325 OD Sława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 3-krotne mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych w ciągach dróg wojewódzkich. Przewidywana całkowita ilość wykoszeń w arach: Zadanie nr 4 - 7 493,02 ar.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.