eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawa warzyw świeżych, suszonych, mrożonych oraz owoców świeżych i mrożonych dla Gospodarstwa Pomocniczego przy Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Ruda Śląska: Dostawa warzyw świeżych, suszonych, mrożonych oraz owoców świeżych i mrożonych dla Gospodarstwa Pomocniczego przy Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej.
Numer ogłoszenia: 61328 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Domu Pomocy Społecznej SENIOR w Rudzie Śląskiej , ul. Puszkina 7, 41-704 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2481774 wew. 14, faks 032 2481774.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze przy samorządowej jednostce budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw świeżych, suszonych, mrożonych oraz owoców świeżych i mrożonych dla Gospodarstwa Pomocniczego przy Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw świeżych, suszonych, mrożonych oraz owoców świeżych i mrożonych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.0 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 32.20.00.0 - Warzywa, owoce i orzechy 32.10.00.0 - Zboża i ziemniaki 15.31.11.00 - Chipsy i frytki 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy (należy złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ), tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 2 rozdz. IX SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 umowy polegające na realizacji podobnych dostaw : o zbliżonej wartości, częstotliwości dostaw (6 razy w tygodniu, od poniedziałku do soboty) i podobnym okresie realizacji umowy (nie krótszym niż 6 miesięcy). W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 5 rozdz. IX A SIWZ. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje sprzętem i środkami transportu niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 samochód spełniający wymogi obowiązujących przepisów sanitarnych. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokument, o którym mowa w pkt 6 rozdz. IX A SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 i 4 rozdz. IX A SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 2 oraz dokument wymieniony w pkt 2 rozdz. IX A SIWZ. Uwaga 1: Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający będzie oceniać na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ w podrozdziale A. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia-nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Uwaga 2: Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o Wykonawcy rozumie się przez to zgodnie z art. 2 pkt 11 ustawy osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek. 4. Aktualne zaświadczenie z US o niezaleganiu w podatkach. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4 uważa się za aktualne w przypadku ich wystawienia lub potwierdzenia ich aktualności przez organy wydające nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, częstotliwości dostaw, okresu obowiązywania umowy i odbiorców oraz dokumenty (referencje - minimum dwie) potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6. Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 rozdz. IX A SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty o których wyżej mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 i 4 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 4 niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenie - na formularzu oferty (Załącznik nr 1), że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy (Załącznik nr 5) oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dps-senior.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GOSPODARSTWO POMOCNICZE PRZY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ 41-704 Ruda Śląska, ul. Puszkina 7, pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 11:30, miejsce: GOSPODARSTWO POMOCNICZE PRZY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ 41-704 Ruda Śląska, ul. Puszkina 7, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.04.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw świeżych i suszonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw świeżych i suszonych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.21.00.00-6, 03.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa owoców świeżych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców mrożonych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców mrożonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców mrożonych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.11.00-2, 15.33.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.