Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Sieradz: Dostawy do JW 1551 Sieradz środków czystości i materiałów do zapewnienia właściwej higieny żywienia oraz środków higieny dla użytkowników indywidulanych i zbiorowych, podzielonych na 2 części.
Numer ogłoszenia: 61172 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 6567688, fax 043 6567466.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy do JW 1551 Sieradz środków czystości i materiałów do zapewnienia właściwej higieny żywienia oraz środków higieny dla użytkowników indywidulanych i zbiorowych, podzielonych na 2 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Zamawiającego środków czystości i materiałów do zapewnienia właściwej higieny żywienia oraz środków higieny dla użytkowników indywidualnych i zbiorowych według wspólnego słownika zamówień (CPV): 17225000-5 różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych, 24800000-2 różne produkty chemiczne, 36673000-9 różnego rodzaju miotły i szczotki, 28512900-3 metalowe wyroby używane w gospodarstwie domowym, 25240000-5 różne produkty z tworzyw sztucznych, 25213200-9 folia z tworzyw sztucznych, 21000000-3 masa papiernicza, papier i wyroby z papieru, 21221000-8 chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 25161100-8 rękawice gumowe, 24513100-4 mydło, 24511300-2 pasty i kremy, 24521600-8 szampony, 24513200-5 preparaty piorące, 24220000-2 środki owadobójcze, 24521100-3 wody toaletowe, podzielone na następujące części: Część 1 - środki czystości i materiały do zapewnienia właściwej higieny żywienia Część 2 - środki higieny dla użytkowników indywidualnych i zbiorowych 2. Szczegółowy asortyment i wymagania jakościowe, w tym wielkość opakowań oraz ilości środków czystości i materiałów będących przedmiotem zamówienia, przedstawiają załączniki nr 2 i 3 - arkusze kalkulacyjne, stanowiące integralne części SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany dla załącznika nr 2 wpisać w kolumnie nr 2 : a) dla wszystkich produktów równoważnych w poz. 1-8, 14, 17, 20, 24 nazwę fabryczną i nazwę producenta; brak wpisu zostanie uznany za deklarację dostarczenia asortymentu wskazanego przez Zamawiającego; b) dla poz. 9-13, 15-16, 18-19, 21-13, 25-32 wpisać nazwę fabryczną i nazwę producenta pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie pkt IX ust. 6 ppkt 1) SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany dla załącznika nr 3 wpisać w kolumnie nr 2: a) dla poz. 1, 5 wpisać nazwę fabryczną i nazwę producenta, brak wpisu zostanie uznany za deklarację dostarczenia asortymentu wskazanego przez Zamawiającego; b) dla poz. 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9 nazwę fabryczną i nazwę producenta pod rygorem odrzucenia oferty na pods. pkt IX ust. 6 ppkt 1) SIWZ. 5. Udowodnienie równoważności pozostaje w gestii Wykonawcy w rozumieniu Zamawiającego, artykuł równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko - chemiczne (np. konsystencja, zapach, skład chemiczny itp.) jak odpowiedni artykuł wymieniany w arkuszu kalkulacyjnym (zał. nr 2 i 3).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.50.00-5, 24.80.00.00-2, 36.67.30.00-9, 28.51.29.00-3, 25.24.00.00-5, 25.21.32.00-9, 21.00.00.00-3, 21.22.10.00-8, 25.16.11.00-8, 24.51.31.00-4, 24.51.13.00-2, 24.52.16.00-8, 24.51.32.00-5, 24.22.00.00-2, 24.52.11.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: 1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ; 3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). 4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny. 6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, załączenia do oferty: 1) podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 5. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19.05.2006 r., Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że wyroby oferowane przez Wykonawcę odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) przedstawienia w załączniku nr 2 Karty Charakterystyki Produktu dla pozycji 1-8, 14, 17, 20, 23; 2) przedstawienia dokumentów potwierdzających zgłoszenia tych produktów w pozycjach do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach; 3) przedstawienia w załączniku nr 3 Karty Charakterystyki Produktu dla pozycji 5, 6, 8, 9. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty: 1) Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.4. dla każdego Wykonawcy z osobna. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1551 ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1551 ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz kancelaria jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości i materiały do zapewnienia właściwej higieny żywienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy asortyment i wymagania jakościowe, w tym wielkość opakowań oraz ilości środków czystości i materiałów będących przedmiotem zamówienia, przedstawia załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny, stanowiący integralną część SIWZ.Wykonawca jest zobowiązany dla załącznika nr 2 wpisać w kolumnie nr 2 : a) dla wszystkich produktów równoważnych w poz. 1-8, 14, 17, 20, 24 nazwę fabryczną i nazwę producenta; brak wpisu zostanie uznany za deklarację dostarczenia asortymentu wskazanego przez Zamawiającego; b) dla poz. 9-13, 15-16, 18-19, 21-13, 25-32 wpisać nazwę fabryczną i nazwę producenta pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie pkt IX ust. 6 ppkt 1) SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2, 25.21.32.00-9, 28.51.29.00-3, 36.67.30.00-9, 24.80.00.00-2, 36.67.30.00-9, 17.22.58.00-3, 21.00.00.00-3, 21.22.14.00-2, 21.22.10.00-8, 17.22.50.00-5, 25.16.11.00-8, 25.24.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Srodki higieny dla użytkowników indywidualnych i zbiorowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy asortyment i wymagania jakościowe, w tym wielkość opakowań oraz ilości środków czystości i materiałów będących przedmiotem zamówienia, przedstawia załącznik nr 3 - arkusz kalkulacyjny, stanowiący integralną część SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4, 24.51.13.00-2, 24.52.16.00-8, 24.22.00.00-2, 24.52.11.00-3, 24.51.13.20-8, 24.51.32.34-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Sieradz
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Wyposażenie Oddziału Urologicznego umożlwiające realizację wysokospecjalistycznych procedur chirurgicznych z zakresu urologii.
- Poprawa efektywności energetycznej pawilonu zakwaterowania osadzonych C w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- ZP/G/27/24Dost. odczynników chem.i materiał.filtr. w okresie od 14.06.2024 - 30.06.2025 r. do Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach oraz w Skawinie, Poznaniu i Legnicy
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
- Dostawa materiałów hydraulicznych
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.