eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Całodobowe pełnienie służby ochrony osób i mienia w obiekcie Szpitala Powiatowego w Mikołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Mikołów: Całodobowe pełnienie służby ochrony osób i mienia w obiekcie Szpitala Powiatowego w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 61147 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmikolow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe pełnienie służby ochrony osób i mienia w obiekcie Szpitala Powiatowego w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe (dyżur we wszystkie dni tygodnia) pełnienie służby ochrony osób i mienia w obiekcie Szpitala Powiatowego w Mikołowie 2. Miejsce pełnienia dyżuru - portiernia w przyziemiu budynku Szpitala Powiatowego w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 4 3. Usługa obejmuje 3.1.ochronę osób: a) nadzór nad ruchem pacjentów i osób odwiedzających teren szpitala, b) udzielanie informacji o lokalizacji: oddziału, pracowni, przychodni wielospecjalistycznych; o godzinach odwiedzin c) wpuszczanie odwiedzających w wyznaczonych godzinach odwiedzin; w innych godzinach w porozumieniu z lekarzem danego oddziału d) nie wpuszczanie osób znajdujących się pod wpływem alkoholu, środków odurzających, oraz dzieci do 12 roku życia e) nie wpuszczanie na teren obiektu akwizytorów, z wyłączeniem przedstawicieli firm medycznych, farmaceutycznych za zgodą pisemną udzieloną przez Dyrekcję ZOZ, f) w razie konieczności skorzystanie z pomocy grupy interwencyjnej w przypadkach zakłócania porządku publicznego, zagrożenia dla życia i zdrowia, g) po zakończeniu odwiedzin i zamknięciu wejścia głównego do obiektu, pomoc w transporcie chorych na oddziały, do pracowni TK, dostarczanie do laboratorium materiału do badań z izby przyjęć h) zakaz udzielania jakichkolwiek informacji o stanie zdrowia pacjentów - zachowanie tajemnicy służbowej 3.2. ochronę mienia: a) przestrzegania przepisów bhp, p.poż, ochrony mienia, zarządzeń, regulaminów i instrukcji wewnętrznych obowiązujących na terenie Szpitala b) zapoznania się z planem ewakuacji szpitala, lokalizacji poszczególnych oddziałów, pracowni i przychodni, lokalizacji sprzętu p/poż, hydrantów wyłączników p/poż. c) niezwłoczne informowanie pracowników działu Administracji o nieprawidłowościach, awariach, zagrożeniach zauważonych w czasie pełnienia dyżuru pod wskazanymi nr telefonów d) niezwłoczne powiadomienie odpowiednich organów (policji , pogotowia gazowego, energetycznego, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego) w przypadku zaistnienia sytuacji uzasadniających takie działanie e) zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych do Szpitala o ustalonych godzinach f) w porze zimowej w godzinach nocnych odśnieżanie, posypywanie solą podjazdu dla karetek pogotowia oraz wejścia głównego do szpitala g) latem podlewanie w godzinach nocnych zieleni przed wejściem do szpitala 3.3. obsługę centrali telefonicznej a) łączenie rozmów przychodzących do poszczególnych komórek organizacyjnych szpitala, b) łączenie rozmów wychodzących, zamawianych z poszczególnych komórek c) rejestrowanie rozmów wychodzących w zeszycie 3.4. obsługę szatni a) bezpłatne odbieranie, przechowywanie i wydawanie okrycia wierzchniego osób odwiedzających (wydawanie i odbiór numerków z szatni) b) informowanie osób odwiedzających o zakupie obuwia ochronnego w automacie c) wydawanie obuwia ochronnego dla pracowników ZOZ i rozliczenie się z wydanej ilości 3.5. wydawanie kluczy pracownikom Zamawiającego i osobom przez niego upoważnionym oraz prowadzenie bieżącej ewidencji i kontroli wydawania, odbierania kluczy do poszczególnych pomieszczeń 3.6. prowadzenie rejestru przebiegu dyżuru 3.7. przechowywanie książki wyjść służbowych oraz list obecności personelu szpitala i udostępnianie ich w określonych godzinach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie, spełniają następujące warunki : spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 1 posiadają uprawnienia do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia, posiadają koncesję wydaną przez MSWiA zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r ochronie osób i mienia (Dz.U.Nr 114 poz.740 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykażą się wykonaniem bądź wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Usługa ochrony osób i mienia świadczona na rzecz szpitala, trwająca przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Potwierdzeniem należytego wykonania usług będą referencje. 3 dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują grupą interwencyjną, odpowiednim sprzętem łączności i środkami transportu, niezbędnych podczas interwencji 4 posiadają ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 250 000,00zł 5 udzielą terminu płatności za usługę 30 dni od daty wystawienia faktury Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. VI SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - zał. nr 1 f) wykaz wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Usługa ochrony osób i mienia świadczona na rzecz szpitala, trwająca przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Wykaz zawiera informacje dotyczące wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców, g) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje) h) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu usług objętych zamówieniem na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł i) dla potwierdzenia czasu dojazdu grupy interwencyjnej - wykaz punktów stacjonowania grupy interwencyjnej, w przypadku określenia czasu powyżej 10 minut, należy podać konkretną ilość minut Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w ppkt. a), b), c), d): 1) ppkt a), b), d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) ppkt c) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas przybycia grupy interwencyjnej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmikolow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Mikołowie ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mikołowie ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.