eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa monochromatycznego urządzenia drukującego wraz z zapewnieniem obsługi serwisowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Łódź: Dostawa monochromatycznego urządzenia drukującego wraz z zapewnieniem obsługi serwisowej
Numer ogłoszenia: 61079 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Egzaminów Medycznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2722030, faks 42 2722031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cem.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa monochromatycznego urządzenia drukującego wraz z zapewnieniem obsługi serwisowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa monochromatycznego urządzenia drukującego, spełniającego warunki techniczne określone w poniższej tabeli oraz zapewnienie pełnej obsługi serwisowej dla dostarczonego urządzenia w okresie gwarancji. Niespełnienie choćby jednego z warunków wymaganych określonych w tabeli spowoduje odrzucenie oferty. Charakterystyka urządzenia: technologia druku laserowa lub LED; czas nagrzewania max 400 s.; optyczna rozdzielczość: kopiowania min. 600x600 dpi, drukowania min. 600x600 dpi; skanowania min. 600x600 dpi; prędkość kopiowania/drukowania format A4 - min. 85 stron/minutę; przejścia tonalne - 256 poziomów; zainstalowana pamięć drukarki - maksymalna pojemność obsługiwana przez urządzenie; wbudowany dysk twardy z ochroną danych: min 250 GB; maksymalna gramatura obsługiwanego papieru g/m2: z kaset min. 80 g/m2, z podajnika ręcznego min. 200 g/m2, w dupleksie min. 80 g/m2; łączna pojemność kaset na papier: format A4R - min. 1000 szt., format A4 - min. 1000 szt., format A3 - min. 1000 szt.; dupleks jednoprzebiegowy; minimalne dopuszczalne obciążenie: 300 000 stron miesięcznie; funkcja drukowania/skanowania: skanowanie na dysk twardy, skanowanie do folderu, skanowanie na wiadomość email, do pliku PDF,TIFF, XPS; automatyczny podajnik dokumentów; finiszer broszurujący: zszywanie co najmniej 15 arkuszy A4/A3 (60 stronicowa broszura), podajnik okładek (inserter), funkcja składania w Z i na pół arkuszy; panel dotykowy; obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP (32 bity)/ Windows 8 Professional (64 bitowy) oraz nowsze;porty komunikacyjne: USB 2.0, 10/100/1000 BaseT Ethernet; języki opisu strony: PCl 5e/XL (PCL 6), Post Script - PS3; kabel sieciowy Ethernet o dł. 3 m. Oferowane urządzenie: musi odpowiadać powszechnie obowiązującym standardom i normom przyjętym dla urządzeń tego rodzaju, w szczególności spełniać wymagania zasadnicze dotyczące bezpieczeństwa; musi być w pełni sprawne, fabrycznie nowe, dotychczas nieużywane i nieuszkodzone; nie może być poddane procesowi demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, a żadne elementy nie mogły wchodzić wcześniej, w całości ani w części, w skład innego produktu, są fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane i niefabrykowane; może być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Szacowana ilość wydruków/kopii jednostronnych czarno-białych formatu A4 w okresie 12 miesięcy: 500 000 wydruków/kopii. Pełna obsługa serwisowa powinna obejmować co najmniej: przeglądy okresowe, regulacje i naprawy oferowanego urządzenia oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru i zszywek) i części zamiennych za regularne wnoszenie przez Zamawiającego opłat obliczanych na podstawie liczby wykonanych wydruków/kopii jednostronnych czarno-białych formatu A4..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (na druku zgodnym z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ); 2) Parametry techniczne podlegające ocenie (na druku zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ); 3) Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia (zawierająca dane odnośnie każdego z parametrów, funkcji, oprogramowania itd.); 4) Deklaracja zgodności z normą CE; 5) Certyfikat Energy Star.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie (o którym mowa w art. 44 ustawy) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, powyższe oświadczenie wykonawcy składają łącznie (oświadczenie na druku zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ); 1a) Jeśli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - stosowny dokument należy dołączyć do oferty;2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym w terminach określonych odpowiednio w pkt. III.4.3.1); 4) Informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z ust. 1 formularza ofertowego, stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotową informację należy złożyć w stosunku do każdego z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Cena wydruku/kopii jednostronnej czarnobiałej formatu A4 - 10
  • 3 - Parametry techniczne - 20
  • 4 - Warunki gwarancji i serwisu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w przypadku: 1. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy wykonawcy; 2. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 4. zakończenia serii produkcyjnej przedmiotu zamówienia oraz rozpoczęcia produkcji przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania; 5. zmiany ceny w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cem.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Egzaminów Medycznych, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, pokój Nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Centrum Egzaminów Medycznych, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, pokój Nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.