To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Bolesławiec: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Bolesławcu
Numer ogłoszenia: 61023 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39512 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 732 3258, faks 0-75 732 3250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Bolesławcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie dzieli się na dwie części. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Część pierwszą - sukcesywną dostawę materiałów biurowych. b) Część drugą - sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych. Określenie przedmiotu zamówienia, dla Części pierwszej jest zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Określenie przedmiotu zamówienia, dla Części drugiej jest zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część pierwszą - sukcesywna dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTER HURT Sp. z o.o., ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40019,55
Oferta z najniższą ceną: 39944,36 / Oferta z najwyższą ceną: 49513,51
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część druga - sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTL System, ul. Dmowskiego 15, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33475,19
Oferta z najniższą ceną: 33475,19 / Oferta z najwyższą ceną: 64400,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Remont drogi gminnej w miejscowości Piaski (Krupka)
- Budowa, modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bolesławiec
- Wykonanie prac remontowo modernizacyjnych w ramach zadania: Wsparcie inwestycji dla oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży Prace Adaptacyjne Pawilon IV
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy II Liceum Ogólnokształcącym w Bolesławcu"
- Modernizacja drogi dz. nr 183, 190 we wsi Suszki
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK II
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.