eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica Kujawska › Przebudowa nawierzchni ulic po robotach kanalizacyjnych polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowejul. Żwirki i Wigury Nr drogi 191725C, ul. 11 listopada Nr drogi 191719C, ul. Garbarska Nr drogi 191704C w miejscowości Izbica Kujawska mający na ce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Izbica Kujawska: Przebudowa nawierzchni ulic po robotach kanalizacyjnych polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej: ul. Żwirki i Wigury Nr drogi 191725C, ul. 11 listopada Nr drogi 191719C, ul. Garbarska Nr drogi 191704C w miejscowości Izbica Kujawska mający na celu wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej.
Numer ogłoszenia: 60972 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej , ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2865009, faks 054 2865009 wew. 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicakuj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ulic po robotach kanalizacyjnych polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej: ul. Żwirki i Wigury Nr drogi 191725C, ul. 11 listopada Nr drogi 191719C, ul. Garbarska Nr drogi 191704C w miejscowości Izbica Kujawska mający na celu wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa nawierzchni ulic po robotach kanalizacyjnych polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej: ul. Żwirki i Wigury Nr drogi 191725C, ul. 11 listopada Nr drogi 191719C, ul. Garbarska Nr drogi 191704C w miejscowości Izbica Kujawska mający na celu wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe frezowanie nawierzchni bitumicznej - wykonanie nawierzchni bitumicznej Lokalizacja inwestycji: Wytypowany do remontu odcinek ulicy zlokalizowany jest w województwie kujawsko - pomorskim na terenie administracyjnym Powiatu Włocławskiego Miasta Izbica Kujawska. - Ulica Żwirki i Wigury nr drogi 191725 C. Leży na działce geodezyjnej o nr 201. - ulica 11 Listopada nr drogi 191719 C. Leży na działce geodezyjnej o nr 510. - ulica Garbarska nr drogi 191704 C. Leży na działce geodezyjnej nr 513. Nawierzchnia istniejących jezdni jest bitumiczna o przekroju ulicznym z obustronnymi krawężnikami i chodnikami. Chodniki i krawężniki w stanie bardzo dobrym nie wymagającym remontu. Do posesji zlokalizowanych przy ulicy wykonane są zjazdy. Ukształtowanie terenu Teren objęty projektem jest płaski. Na terenie objętym opracowaniem występuje zadrzewienie nie kolidujące z remontowanymi ulicami. Istniejące uzbrojenie Na odcinku ulic zlokalizowane są: - infrastruktury wodociągowe, kanalizacja sanitarna i deszczowa - infrastruktury energetyczna - oświetlenie uliczne. - infrastruktura gazowa Rozwiązania projektowe Zgodnie z zakresem opracowania i uzgodnieniami z inwestorem założono: - Na całym odcinku ulicy wykonać remont nawierzchni bitumicznej przez wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni i ułożenia warstwy bitumicznej dwuwarstwowo bez wykonania przełożenia krawężnika. - Wykonać regulację urządzeń obcych do poziomu nawierzchni. Rozwiązania sytuacyjne Przewidziane do przebudowy trzy odcinki zlokalizowane są w centrum miejscowości Izbica Kujawska - ulica Żwirki i Wigury na drogi 191725 C o długości 102,45 mb. Zlokalizowana między ulica Toruńską a placem Narutowicza - ulica 11 listopada nr drogi 191719 C o długości 190,80 mb. Zlokalizowana między ulicami Narutowicza a ul. Gen. Słubickiego. - ulica Garbarska nr 191704 C o długości 285,40 mb. Zlokalizowana między ulicami Kolska a Cmentarną. Po obu stronach jezdni zlokalizowane są chodniki i zjazdy. Projekt przewiduje wykonanie korekty geometrii drogi w granicach pasa drogowego. Ulica będzie miała zachowana istniejącą szerokość jezdni. Chodniki oraz zjazdy nie przewidziane są do remontu. Projektowana konstrukcja konstrukcja jezdni - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm - warstwa profilowa z mieszanki mineralno - bitumicznej średnio 50 kg/ m 2 Wg normy PN S - 96025: 2000 [10] - istniejąca nawierzchnia bitumiczna jako podbudowa Rozwiązania wysokościowe Rzędna ulicy zostały dostosowane do istniejącego terenu z uwzględnieniem istniejących wysokości. Odwodnienie Odwodnienie jezdni nie jest objęte opracowaniem. Istniejący system odwodnienia pozostaje bez zmian. Projektowana funkcja jezdni nie wpływa na pogorszenie warunków dla ochrony środowiska a ewentualne oddziaływanie będzie ograniczone do terenu działek nr 201, 510, 513 Zestawienie charakterystycznych ilości - ulica Żwirki i Wigury o długości 102,45 mb i łącznej powierzchni jezdni asfaltowej o powierzchni 712,05 m 2 . W nawierzchni ulicy występują 4 włazy, 9 zasów - ulica 11 Listopada o długości 190,80 mb i łącznej powierzchni jezdni asfaltowej o powierzchni 1211,46 m 2 . W nawierzchni ulicy występują 12 włazy, 13 zasów - ulica Garbarska o długości 285,40 mb i łącznej powierzchni jezdni asfaltowej o powierzchni 2886,13 m 2 . W nawierzchni ulicy występują 22 włazy, 11 zasów oraz przebudowa 2 wpustów ulicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie najmniej trzech robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty o wartości co najmniej 350.000,00 zł każda, zawierających w swym zakresie budowę, przebudowę bądź remont drogi/ulicy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca winien złożyć wykaz narzędzi i urządzeń pozwalających na wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (w szczególności osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej) należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamej w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3. wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4, na którym złoży parafkę na ostatniej stronie, co pozwoli uznać zamawiającemu, iż tym samym akceptuje wzór umowy. 4. Wykonawca złoży do oferty wypełniony kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 5 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.izbicakuj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej ul. Piłsudskiego 32 87-865 Izbica Kujawska pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej Ul. Piłsudskiego 32 87-865 Izbica Kujawska pokój nr 15 I piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana z Funduszu Wsparcia na rok 2010 Województwa Kujawsko - Pomorskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.