eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Szczecin: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach
Numer ogłoszenia: 60944 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na 17 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa (Pakiety od nr 1 do nr 17. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem. Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk, dezynfekcji skóry przed zabiegami 2. Nr 2 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pęcherza moczowego 3. Nr 3 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 4. Nr 4 Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów 5. Nr 5 Dezynfekcja inkubatorów 6. Nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS 7. Nr 7 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN 8. Nr 8 Płatki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami 9. Nr 9 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu 10. Nr 10 Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów 11. Nr 11 Preparat do maszynowego mycia nocników i basenów - sprzęt na gwarancji w oddziałach pediatrii i neurologii 12. Nr 12 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA 13. Nr 13 Środki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych i dekontaminacji produktów medycznych 14. Nr 14 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY 15. Nr 15 Nawilżane chusteczki i patyczki higieniczne 16. Nr 16 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi 17. Nr 17 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO będący na gwarancji.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) koncesję lub zezwolenie - wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny uprawniony podmiot - na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - tj. hurtowni farmaceutycznej w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa (natomiast w przypadku produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa ww. dokument Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w ofercie; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie główne dostawy polegające na dostawie środków dezynfekcyjnych. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) załącznik nr 5 Doświadczenie - wykaz dostaw, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum dwie główne dostawy środków dezynfekcyjnych z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu - jest o wartości niemniejszej niż określona poniżej: Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto, co najmniej 1. Nr 1 Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk, dezynfekcji skóry przed zabiegami 50 000,00 zł 2. Nr 2 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pęcherza moczowego 70 000,00 zł 3. Nr 3 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 5 000,00 zł 4. Nr 4 Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów 90 000,00 zł 5. Nr 5 Dezynfekcja inkubatorów 5 000.00 zł 6. Nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS 6 000,00 zł 7. Nr 7 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN 1 000,00 zł 8. Nr 8 Płatki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami 2 000,00 zł 9. Nr 9 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu 25 000,00 zł 10. Nr 10 Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów 8 000,00 zł 11. Nr 11 Preparat do maszynowego mycia nocników i basenów - sprzęt na gwarancji w oddziałach pediatrii i neurologii 500,00 zł 12. Nr 12 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA 30 000,00 zł 13. Nr 13 Środki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych i dekontaminacji produktów medycznych 40 000,00 zł 14. Nr 14 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY 20 000,00 zł 15. Nr 15 Nawilżane chusteczki i patyczki higieniczne 12 000,00 zł 16. Nr 16 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi 1 500,00 zł 17. Nr 17 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO będący na gwarancji 1 000,00 zł Razem: 367 000,00 zł Uwaga: Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, c) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym zastrzeżeniem, iż w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zgodnie z zapisami § 1 ust. 2 pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U.2013.231). Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu na sumę ubezpieczenia, co najmniej 1. Nr 1 Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk, dezynfekcji skóry przed zabiegami 50 000,00 zł 2. Nr 2 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pęcherza moczowego 70 000, 00 zł 3. Nr 3 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 5 000,00 zł 4. Nr 4 Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów 90 000,00 zł 5. Nr 5 Dezynfekcja inkubatorów 5 000,00 zł 6. Nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS 6 000,00 zł 7. Nr 7 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN 1 000,00 zł 8. Nr 8 Płatki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami 2 000,00 zł 9. Nr 9 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu 25 000,00 zł 10. Nr 10 Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów 8 000,00 zł 11. Nr 11 Preparat do maszynowego mycia nocników i basenów - sprzęt na gwarancji w oddziałach pediatrii i neurologii 500,00 zł 12. Nr 12 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA 30 000,00 zł 13. Nr 13 Środki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych i dekontaminacji produktów medycznych 40 000,00 zł 14. Nr 14 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY 20 000,00 zł 15. Nr 15 Nawilżane chusteczki i patyczki higieniczne 12 000,00 zł 16. Nr 16 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi 1 500,00 zł 17. Nr 17 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO będący na gwarancji 1 000,00 zł Razem: 367 000,00 zł Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu i stosowania; 1) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów leczniczych - zgodnie z ustawą z dnia 06-09-2001 Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2008 Nr 45 poz. 271 j. t. z późn. zm.) - należy dołączyć: 01. odpowiedni załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa - odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; 02. pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 6; 03. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministerstwo Zdrowia. 04. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych - charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety i ulotki informacyjnej zatwierdzone przez Ministra Zdrowia (Zamawiający dopuszcza także potwierdzoną przez Ministra Zdrowia - charakterystykę produktu leczniczego oraz oznakowanie opakowania zewnętrznego (etykietę), która pełni również funkcję ulotki zgodnie z wszelkimi wymogami obowiązującego prawa). 2) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą z dnia 20-05-2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107, poz. 679 t. j. z późn. zm.) - należy dołączyć: 01. odpowiedni załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa - odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; 02. pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 6; 03. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych - charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety i ulotki informacyjnej; 04. pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu: a) Deklaracji zgodności; - dla wyrobów medycznych klasy I (preparaty do mycia, neutralizacji) oraz kasy II a (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni) klasy II b (preparat do dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego); b) Certyfikatu CE oraz Deklaracji zgodności lub świadectwa zgłoszenia (wpis) w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dla wyrobów medycznych klasy II b (preparaty do dezynfekcji inwazyjnej sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych i endoskopów); 05. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj.: dokument potwierdzający wykonane badanie, oznaczające że produkt (będący przedmiotem zamówienia) został przebadany na organizmach testowych podanych poniżej i odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, co najmniej II fazy) lub Normom Polskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, co najmniej II fazy) lub został przebadany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny w zakresie: a) bakteriobójcze (B) b) prątkobójcze Tbc) Mycobacterium tuberculosis lub Terre i avium c) grzybobójcze (F) Candida albicans, Aspergillus niger d) sporobójcze (S) Bacillus subtilis, Bacillus cereus, Clostridium sporogenes e) wirusobójcze (V) polio, adenowirus Uwaga: W przypadku, gdy zaoferowany produkt znajduje się na liście Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny Wykonawca nie ma obowiązku dołączyć dokumentów potwierdzających wykonanie ww. badań. Wykonawca w tym zakresie będzie zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie w ofercie, że zaoferowany produkt znajduje się na ww. liście. 3) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków - zgodnie z ustawą z dnia 30-03-2001 o kosmetykach (Dz. U. 2001 Nr 42 poz. 473 z póź zm.) - należy dołączyć: 01. odpowiedni załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa- odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; 02. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych - charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety i ulotki informacyjnej; 03. pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 6; 4) w zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy substancji chemicznych - zgodnie z ustawą z dnia 25-02-2011 o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2011 Nr 63 poz. 322 z póź. zm.) - należy dołączyć: 01. odpowiedni załącznik nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa- odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; 02. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych - charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety i ulotki informacyjnej; 03. pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 6; 5) Potwierdzenie zgodności w zakresie spektrum działania dla preparatów do dezynfekcji powierzchni 6) Wypełniony załącznik nr 8 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 8) Uwaga: w przypadku zaoferowania tego samego preparatu w kilku pozycjach danego pakietu, należy przesłać 1 najmniejsze opakowanie handlowe jako próbkę do tych wszystkich pozycji. Przysłana próbka musi posiadać oznaczenie identyczne z oznaczeniem właściwych (zaoferowanych w przetargu - wymaganych w siwz) opakowań handlowych (tj. naklejka, ulotka na opakowaniu).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 szczegółowa oferta cenowa - (Pakiety od 1 do 17); Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 5 - Doświadczenie - wykaz dostaw Załącznik nr 6 - oświadczenie o wykonawcy - o parametrach; Załącznik nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej Załącznik nr 8 - wykaz próbek

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 4) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 6) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy 7) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia) 8) zmiana jest nie istotna. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 11:00, miejsce: ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, Kancelaria czynna w godzinach 07:30 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk, dezynfekcji skóry przed zabiegami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia, dezynfekcji skóry rąk, dezynfekcji skóry przed zabiegami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pęcherza moczowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pęcherza moczowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.76.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.76.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji narzędzi nie zawierające aldehydów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dezynfekcja inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja inkubatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Płatki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płatki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja powierzchni oraz sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni nie zawierające aldehydów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Preparat do maszynowego mycia nocników i basenów - sprzęt na gwarancji w oddziałach pediatrii i neurologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do maszynowego mycia nocników i basenów - sprzęt na gwarancji w oddziałach pediatrii i neurologii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Środki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych i dekontaminacji produktów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych i dekontaminacji produktów medycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Nawilżane chusteczki i patyczki higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawilżane chusteczki i patyczki higieniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO będący na gwarancji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO będący na gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.