Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60885 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Gdynia: Zagospodarowanie terenów zieleni Miasta Gdyni oraz wykonanie nasadzeń rekompensujących drzew
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Al. Marszałka Piłsudskiego
,
81382
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
umgdynia@gdynia.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.gdynia.pl/bip
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ,w siedzibie Zamawiającego: w kancelarii ogólnej na parterze Urzędu Miasta w Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów zieleni Miasta Gdyni oraz wykonanie nasadzeń rekompensujących drzew
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie zostało podzielone na 8 części. 1. Część 1 obejmująca sadzenie i pielęgnację drzew wzdłuż ulic: Al.Zwycięstwa, Warszawskiej, Orłowskiej, Korczaka/Redłowskiej, Powstania Wielkopolskiego, Weteranów, Mysłowickiej, Popiela, Cylkowskiego -SP 34, Nowogrodzkiej, Grodnieńskiej, Bohaterów Starówki Warszawskiej (załącznik nr 8 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 111 drzew, 30 krzewów. 2. Część 2 obejmująca sadzenia i pielęgnację drzew wzdłuż ulic: Jana Brzechwy, Nałkowskiej, Makuszyńskiego /Brzechwy /Gałczyńskiego, Gorczycowej- Skwer ks. Mazura, Śliskiej, Maćka z Bogdańca, Wiczlińskiej (załącznik nr 8 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 123 drzewa, 160 krzewów. 3. Część 3 obejmująca sadzenie i pielęgnację drzew wzdłuż ulic: Pawia, Kalksztajnów, Wójta Radtkego, Ikara, Działdowskiej, Kuśnierskiej, Gniewskiej (załącznik nr 8 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 51 drzew, 21 krzewów oraz 18m2 krzewów. 4. Część 4 obejmująca sadzenie i pielęgnacja krzewów wzdłuż ulic: Borchardta i Armii Krajowej (załącznik nr 9 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 1321 krzewów.UWAGA. Przedmiot zamówienia części 4 obejmuje nasadzenia oraz pielęgnację krzewów (irgi błyszczącej oraz cisa pospolitego Repandens). NIE DOTYCZY DRZEW, które zostały już nasadzone. 5. Część 5 obejmująca zagospodarowanie terenu zieleni przy ulicach Pułaskiego i Żeromskiego (załącznik nr 10 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 22 krzewy, 56 bylin, 56 roślin cebulowych. 6. Część 6 obejmująca zagospodarowanie terenu zieleni parkingu przy ul. Witomińskiej (załącznik nr 11 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 12 drzew, 82 krzewy, 4690 pnączy, 4296 bylin. 7. Część 7 obejmująca wykonanie siewu nasion (załącznik nr 12 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 3,74 kg nasion. 8. Część 8 obejmująca wykonanie łąk kwietnych (załącznik nr 12 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 8,08 kg nasion.
II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
Dodatkowe kody CPV:77211600-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2019
data zakończenia: 30/11/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Dla części od 1 do 6 w zakresie wykonania nasadzeń - od dnia podpisania umowy do 5 maja 2017 roku. Pielęgnacja 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru w zakresie nasadzeń. Dla części 7 - 8 w zakresie pory wysiewu do 15.05.2017 roku. Pielęgnacja do listopada 2017 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 i 2 posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj.: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na nasadzeniu drzew wraz z pielęgnacją trwającą przynajmniej 1 okres wegetacji o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część (dot. części 1 i 2), wystarczy wykazać się realizacją jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto.
2. W ZAKRESIE CZĘŚCI 4 i 6 posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj.: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na zagospodarowaniu terenu zieleni wraz z pielęgnacją trwającą przynajmniej 1 okres wegetacji o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł - DOTYCZY CZĘŚCI 4 i 6.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część (dot. części 4 i 6), wystarczy wykazać się realizacją jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł netto.
3. W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 - 8 dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, tj.:
3.1. co najmniej 1 osoby posiadającej wyższe wykształcenie w zakresie ogrodnictwa lub architektury krajobrazu lub leśnictwo oraz pięcioletni doświadczeniu przy wykonywaniu terenów zieleni
3.2. co najmniej 2 osób posiadających wykształcenie ogrodnicze (co najmniej zawodowe) oraz trzyletnie doświadczenie pracach przy zieleni miejskiej.
Jeżeli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to na każdą z tych części w celu spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może wykazywać się tymi samymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załacznik nr 2A do SIWZ) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz usług odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 6.2.1.1 SIWZ dla części 1 - 2 oraz pkt. 6.2.1.2 SIWZ dla części 4, 6, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego odpowiednio do warunku określonego w pkt 6.2.1.3 SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów przez podmiot trzeci na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków. 4. Dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Załączniku nr 1 do siwz. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 5. Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 150 zł, słownie piętnaście tysięcy sto pięćdziesiąt złotych, w tym:
Część 1 - 2 200 zł
Część 2 - 2 300 zł
Część 3 - 1 000 zł
Część 4 - 3 000 zł
Część 5 - 150 zł
Część 6 - 5 300 zł
Część 7 - 500 zł
Część 8 - 700 zł
1. W przypadku składania oferty na kilka części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części.
2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu przelewem na konto;
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: PL 61 1440 1026 0000 0000 0040 6228 z dopiskiem ,,Wadium w postępowaniu na zagospodarowanie terenów zieleni i nasadzeń rekompensujących drzew".
4. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
5. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 11.2.2 - 11.2.5 zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, pok. nr 130, przed terminem składania ofert.
6. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
7. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w poniżej. 1. Zmiana postanowień Umowy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1.1. konieczności wprowadzenia zmian w Dokumentacji Projektowej wynikających z ujawnionych w trakcie wykonywania Umowy zmian w stosunku do danych przedstawionych przez Zamawiającego , 1.2. zmiany podwykonawcy za zgodą zamawiającego (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny), 1.3. przesunięcie terminu wykonania nasadzeń, w przypadku wystąpienia ekstremalnych warunków pogodowych, 1.4. w przypadku braku na rynku wymaganych odmian, gatunków roślin, możliwe będzie zastosowanie innej odmiany, gatunku, o podobnych parametrach i podobnej, nie wyższej cenie, za zgodą zamawiającego, 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w okolicznościach określonych w art. 142 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych: 2.1. zmiany ustawowej stawki podatku VAT od towarów i usług, 2.2. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawowych 2.3. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 3. W przypadkach określonych w pkt 2 - jeżeli nastąpi wzrost ponoszonych przez Wykonawcę kosztów możliwy jest wzrost kosztów wynagrodzenia o kwotę równą udokumentowanym kosztom wykonawcy. W przypadku wystąpienia zmian obniżających koszty wykonawcy - wynagrodzenie Wykonawcy może zostać obniżone o oszczędność wynikającą ze zmniejszenia kosztów. 4. Wymieniony powyżej katalog obejmuje zmiany, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym. Wymagane zgodnie z SIWZ dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, że wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: CZĘŚĆ 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 obejmująca sadzenie i pielęgnację drzew wzdłuż ulic: Al.Zwycięstwa, Warszawskiej, Orłowskiej, Korczaka/Redłowskiej, Powstania Wielkopolskiego, Weteranów, Mysłowickiej, Popiela, Cylkowskiego -SP 34, Nowogrodzkiej, Grodnieńskiej, Bohaterów Starówki Warszawskiej (załącznik nr 8 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 111 drzew, 30 krzewów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211600-9, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: CZĘŚĆ 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 obejmująca sadzenia i pielęgnację drzew wzdłuż ulic: Jana Brzechwy, Nałkowskiej, Makuszyńskiego /Brzechwy /Gałczyńskiego, Gorczycowej- Skwer ks. Mazura, Śliskiej, Maćka z Bogdańca, Wiczlińskiej (załącznik nr 8 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 123 drzewa, 160 krzewów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211600-9, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: CZĘŚĆ 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 obejmująca sadzenie i pielęgnację drzew wzdłuż ulic: Pawia, Kalksztajnów, Wójta Radtkego, Ikara, Działdowskiej, Kuśnierskiej, Gniewskiej (załącznik nr 8 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 51 drzew, 21 krzewów oraz 18m2 krzewów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211600-9, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: CZĘŚĆ 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 obejmująca sadzenie i pielęgnacja krzewów wzdłuż ulic: Borchardta i Armii Krajowej (załącznik nr 9 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 1321 krzewów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6, 77211600-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: CZĘŚĆ 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 obejmująca zagospodarowanie terenu zieleni przy ulicach Pułaskiego i Żeromskiego (załącznik nr 10 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 22 krzewy, 56 bylin, 56 roślin cebulowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6, 77211600-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: CZĘŚĆ 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 obejmująca zagospodarowanie terenu zieleni parkingu przy ul. Witomińskiej (załącznik nr 11 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 12 drzew, 82 krzewy, 4690 pnączy, 4296 bylin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6, 77211600-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: CZĘŚĆ 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 obejmująca wykonanie siewu nasion (załącznik nr 12 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 3,74 kg nasion.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: CZĘŚĆ 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 obejmująca wykonanie łąk kwietnych (załącznik nr 12 SIWZ). Ilość materiału roślinnego: 8,08 kg nasion.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego | 40 |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy placu sportów miejskich na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 przy ul. Jana z Kolna w Gdyni
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości - powtórne
- Budowa szlaków rowerowych rekreacyjnych w lasach przy ul. Spokojnej w dzielnicy Mały Kack w Gdyni
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Modernizacja infrastruktury społecznej znajdującej się w gminie Bądkowo.
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni związane z budową placu zabaw i siłowni w ramach zadania pn.: "Pumptrack - rowerowy plac zabaw - ścieżka zdrowia cd.", Parku Woźniców, dla ZZM w Krakowie.
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
- Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni.
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.