eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Druk i oprawa dwóch nakładów książekPaweł Wróbel. Kroniki przedmieść, Jaroszek i duch starej kopalni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 60874 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Katowice: Druk i oprawa dwóch nakładów książek: Paweł Wróbel. Kroniki przedmieść, Jaroszek i duch starej kopalni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 001094121, ul. ul. Tadeusza Dobrowolskiego  1, 40-205  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 7799300-1, e-mail zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.muzeumslaskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.muzeumslaskie.pl/kategoria_8.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej
Adres:
Muzeum Śląskim w Katowicach, 40-205 Katowice, ul. T. Dobrowolskiego 1, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i oprawa dwóch nakładów książek: Paweł Wróbel. Kroniki przedmieść, Jaroszek i duch starej kopalni
Numer referencyjny: MŚ-ZP-WW-333-11/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i oprawa dwóch nakładów książek: Paweł Wróbel. Kroniki przedmieść, Jaroszek i duch starej kopalni. Poniżej specyfikacja techniczna książek. 1.1 Książka Paweł Wróbel. Kroniki przedmieść, ISBN 978-83-62593-84-2 1) Format bloku: 240 mm (szerokość) x 220 mm (wysokość) 2) Format okładki: 246 mm (szerokość) x 225 mm (wysokość) 3) Nakład: 300 egz. 4) Objętość: 152 strony + okładka + wyklejki 5) Oprawa: - twarda, całopapierowa, bigowana, grzbiet prosty - blok szyty nićmi - kapitałka czarna - wyklejka: 2 sztuki (przód i tył) 6) Materiały: okładka: materiały wymagane do oprawy całopapierowej oklejka: wysokiej jakości dwustronnie, dwukrotnie powlekany, bezdrzewny papier kredowany w wersji matowej - gramatura wymagana do oprawy całopapierowej wyklejki: bezdrzewny, wysokojakościowy, niepowlekany, biały papier offsetowy o matowej powierzchni, 200 g środek: wysokiej jakości dwustronnie, dwukrotnie powlekany, bezdrzewny papier kredowany w wersji matowej 170 g, (biały) 7) Kolor druku: okładka (oklejka): 5+0 (cmyk+pantone) środki: 4+4, lakier dyspersyjny mat na całości wyklejka: 1+1 (pantone metaliczny) 8) Uszlachetnienia: okładka: na zewnątrz folia aksamitna anti-scratch, lakier UV wybiórczo 9) Inne: - wydruki próbne z całości złożone w składki (ozalidy) - proof certyfikowany - 10 wydruków formatu A3 - z pliku przesłanego przez Zamawiającego - pakowanie i dostarczenie gotowego nakładu publikacji w pudłach kartonowych - maksymalnie po 10 egz. w każdym pudle (z dodatkowym zabezpieczeniem rogów książek tekturą), odpowiednio oznakowanych: tytuł, liczba egzemplarzy - do siedziby Zamawiającego (budynek główny) oraz rozładunku na rampie wyładunkowej 10) Termin wykonania książki i dostawy do siedziby Zamawiającego: do 14 dni kalendarzowych, licząc od następnego dnia po przekazaniu przez Zamawiającego materiałów do wykonania książki Cenę za wykonanie ww. książki należy tak skalkulować, żeby obejmowała odbiór od Zamawiającego materiałów do druku, wszystkie materiały wymagane do wykonania książki; druk bloków książki, druk i wykonanie okładki; wykonanie uszlachetnień wg specyfikacji parametrów technicznych; wykonanie i dostarczenie wydruków próbnych z całości złożonych w składki (ozalidów), wykonanie i dostarczenie proofów z przekazanych plików, oprawę książki, pakowanie i dostarczenie wykonanego nakładu książki do siedziby Zamawiającego, zysk Wykonawcy oraz wszelkie inne koszty związane z wykonaniem książki. 1.2 Książka Jaroszek i duch starej kopalni ISBN 978-83-62593-88-0 1) Format bloku: 210 mm (szerokość) x 210 mm (wysokość) 2) Format okładki: 217 mm (szerokość) x 219 mm (wysokość) 3) Nakład: 300 egz. 4) Objętość: 36 stron + okładka 5) Oprawa: - twarda, całopapierowa, bigowana, grzbiet prosty - blok szyty nićmi - wyklejka w pierwszym i ostatnim arkuszu 6) Materiały: okładka: tektura lita 2,5 mm oklejka: kreda matowa 150 g środek: kreda bezdrzewna, matowa, objętościowa w kolorze naturalnej bieli, z jednokrotnym dwustronnym powleczeniem, wolumen 1.25 do 1.3, 150 g 7) Kolor druku: okładka (oklejka): 4+0 (cmyk) środki: 4+4 8) Uszlachetnienia: okładka: na zewnątrz folia matowa, lakier UV wybiórczo 9) Inne: - wydruki próbne z całości złożone w składki (ozalidy) - proof certyfikowany - 4 wydruki formatu A3 - z pliku przesłanego przez Zamawiającego - pakowanie i dostarczenie gotowego nakładu publikacji w pudłach kartonowych - maksymalnie po 10 egz. w każdym pudle (z dodatkowym zabezpieczeniem rogów książek tekturą), odpowiednio oznakowanych: tytuł, liczba egzemplarzy - do siedziby Zamawiającego (budynek główny) oraz rozładunku na rampie wyładunkowej 10) Termin wykonania książki i dostawy do siedziby Zamawiającego: do 14 dni kalendarzowych, licząc od następnego dnia po przekazaniu przez Zamawiającego materiałów do wykonania książki Cenę za wykonanie ww. książki należy tak skalkulować, żeby obejmowała odbiór od Zamawiającego materiałów do druku, wszystkie materiały wymagane do wykonania książki; druk bloków książki, druk i wykonanie okładki; wykonanie uszlachetnień wg specyfikacji parametrów technicznych; wykonanie i dostarczenie wydruków próbnych z całości złożonych w składki (ozalidów), wykonanie i dostarczenie proofów z przekazanych plików, oprawę książki, pakowanie i dostarczenie wykonanego nakładu książki do siedziby Zamawiającego, zysk Wykonawcy oraz wszelkie inne koszty związane z wykonaniem książki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wysyłki kilku plików w tym samym czasie (np. w tym samym dniu) i w takim przypadku Wykonawcę obowiązuje każdorazowo termin wykonania podany w opisie przedmiotu zamówienia. Terminy wykonania nie mogą ulegać z tego tytułu jakiemukolwiek wydłużeniu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Miejsce realizacji: Muzeum Śląskie w Katowicach ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice. 3. Termin gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pracujących na stanowisku pracy przy obsłudze maszyn drukarskich, wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi maszyn drukarskich (dalej "personel") będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż na 2 dni przed przystąpieniem do realizacji umowy, oświadczenie dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie obsługi maszyn drukarskich. Powyższe zobowiązanie dotyczy także osób zatrudnionych przez Podwykonawcę/ów. Każdorazowa zmiana personelu wymaga niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego w formie informacji przesłanej pocztą elektroniczną na adres: wydawnictwo@muzeumslaskie.pl oraz złożeniu nowego oświadczenia dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie obsługi maszyn drukarskich. Zamawiający w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia personelu - może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 14


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę drukowania książki w technice offsetowej i oprawę książki, o wartości co najmniej 10 000,00 PLN łącznie z podatkiem od towarów i usług (VAT) obejmującej druk wraz z oprawą jednej książki
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, nie wezwie wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (z zastrzeżeniem art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie złożyć należy w oryginale, na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, nie wezwie wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (z zastrzeżeniem art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie złożyć należy w oryginale, na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Ofertę stanowi: 1.1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający cenę oferty, a także warunki realizacji zamówienia; 1.2. jeden egzemplarz książki - w celu dokonania oceny ofert w kryterium "Jakość" Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć (wykonany przez siebie przykładowy) jeden egzemplarz książki o parametrach technicznych jak najbardziej zbliżonych do parametrów zamieszczonych w opisie przedmiotu zamówienia, tzn. jeden egzemplarz książki (tylko jeden egzemplarz będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty), która została wydrukowana techniką druku offsetowego, o druku okładki i środka publikacji w co najmniej czterech kolorach (CMYK), zawierającej ilustracje i/lub zdjęcia wykonane w co najmniej czterech kolorach (CMYK), wykonanej w oprawie twardej, blok szyty i klejony z oprawą, na okładce z folią, okładka uszlachetniona wybiórczo lakierem UV, środek na papierze powlekanym matowym. Egzemplarz książki (1 szt.) stanowi integralną część oferty. Wykonawca w celu potwierdzenia, że złożona wraz z ofertą książka została przez niego wykonana, musi przedstawić dowód. Dowodem może być wpis w stopce redakcyjnej lub inny dokument, który potwierdzi, że książkę złożoną wraz z ofertą wykonał wykonawca. Zamawiający informuje, że dostarczona wraz ofertą książka w celu dokonania oceny w kryterium "jakość" podczas badania może zostać uszkodzona. 2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 2.1. Oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 (wraz z informacją o której mowa w rozdz. VII ust. 2 SIWZ) oraz w ust. 4. 2.2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Zamawiającemu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami rozdz. V ust. 4 SIWZ - jeżeli dotyczy. 2.3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2.4. Dokumenty o którym mowa w rozdz. XI ust. 3a SIWZ - jeżeli dotyczy. 3a W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) lub umowę - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór informacji o braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VII ust. 6 SIWZ składa każdy z Wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena50
Jakość50


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Pzp za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 2.1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 2.2. zmiany parametrów technicznych charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu usługi, jednakże pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę parametrów nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania poprzedzającego zawarcie Umowy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana nie będzie miała wpływu na zmianę ceny brutto wskazanej w § 5 ust. 1 Umowy; 2.3. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn działania siły wyższej. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty. Termin zostanie wydłużony wyłącznie o okres działania siły wyższej; 2.4. ewentualnej zmiany sposobu wykonania zamówienia z samodzielnego wykonania przez Wykonawcę, na wykonanie z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego do wykonania podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 2 ust. 7 Umowy; 2.5. ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 5 ust. 1 Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> W języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.