Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Wałbrzych: Utrzymanie zieleni wysokiej na działkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
Numer ogłoszenia: 60655 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni wysokiej na działkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni wysokiej na działkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania. Zadanie I Utrzymanie zieleni wysokiej występującej w pasie drogowym publicznych dróg gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zadanie w budżecie: - zakup usług pozostałych, konserwacja i utrzymanie zieleni w pasie dróg gminnych, - zakup usług pozostałych, konserwacja i utrzymanie zieleni w pasie dróg wewnętrznych. Zadanie obejmuje: - konserwację drzewostanu (wycinka mechaniczna drzew, cięcia pielęgnacyjno - techniczne) - ok. 140 szt., - sadzenie krzewów - ok. 10 szt., - prace awaryjne - usuwanie przewróconych drzew w wyniku zdarzeń losowych (np. wiatrołomów) - ok. 3 szt., - prace awaryjne - usuwanie nadłamanych konarów, zwisających niebezpiecznie - ok. 5 szt., - wycinkę odrostów z pnia drzew - ok. 15 szt., - odsłonę skrajni drogowej pionowa/pozioma - ok. 2000 mb, - odsłonę znaków drogowych, opraw lamp ulicznych - ok. 10 szt., - wycinkę lub przycięcie krzewów - ok. 30 szt., - formowanie żywopłotów - ok. 1.000 m2, - prace pielęgnacyjne w skupiskach krzewów (skwery) - odchwaszczanie, usuwanie nieczystości - ok. 175 m2. W trakcie prac należy także usuwać posusz z drzew i krzewów. Wszystkie czynności obejmują uporządkowanie terenu w miejscu prowadzenia prac. UWAGA! Ze względu na prace prowadzone w pasie drogowym pod ruchem, mające wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, które należy wykonać szybko i profesjonalnie nie powodując znacznych utrudnień w ruchu oraz biorąc pod uwagę klimat (występujące silne wiatry) oraz wymaganą dyspozycyjność Wykonawcy, Zamawiający wymaga, aby baza Wykonawcy była zlokalizowana na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta. Zadanie II Utrzymanie zieleni wysokiej znajdującej się na działkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, nie będących drogami. Zadanie w budżecie: - utrzymanie lasów. Zadanie obejmuje: - konserwację drzewostanu (mechaniczna wycinka drzew, cięcia pielęgnacyjno - techniczne) - ok. 145 szt., - wycinkę i cięcia pielęgnacyjne krzewów - ok. 10 m2, - prace awaryjne - usuwanie przewróconych drzew w wyniku zdarzeń losowych - ok. 5 szt., - prace awaryjne - usuwanie nadłamanych konarów, zwisających niebezpiecznie - ok. 5 szt. W trakcie prac należy także usuwać posusz z drzew i krzewów. Wszystkie czynności obejmują uporządkowanie terenu w miejscu prowadzenia prac..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) Ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: zadanie I, zadanie II a) posiada ważne co najmniej do 30.04.2013 r. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wałbrzych, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej, b) posiada ważne co najmniej do 30.04.2013 r. zezwolenie na transport odpadów, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.), c) posiada ważne zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.) - warunek dotyczy Wykonawców, którzy będą wykonywać przewozy pojazdami o masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawiony wyżej warunek udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na konserwacji drzewostanu (ścinanie drzew, cięcia pielęgnacyjno-techniczne koron drzew itp.) w ilości co najmniej 20 szt. każde zamówienie (zakres zrealizowany) - zadanie I i zadanie II. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawiony wyżej warunek udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania niezbędnymi do realizacji zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia (niezbędnym minimum sprzętowym i transportowym): zadanie I, zadanie II - pilarka spalinowa - szt. 4, - podnośnik koszowy (wys. co najmniej 18 m) - szt. 1, - samochód ciężarowy do 5 ton - szt. 1, - ciągnik kołowy z przyczepą - szt. 1, zadanie II - oprzyrządowanie do pielęgnacji i wycinki drzew metodą alpinistyczną - 1 komplet. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawiony wyżej warunek udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.: zadanie I a) minimum 4 osoby na stanowiskach robotniczych do konserwacji drzewostanu, w tym: - 3 pilarzy (z uprawnieniami pilarza i z uprawnieniami do pracy na wysokości), - 1 pracownik pomocniczy, b) 1 osoba z wykształceniem leśnym, co najmniej średnim (technik leśnik) i uprawnieniami w zakresie pielęgnacji i chirurgii drzew do nadzorowania tych prac, c) 1 osoba, która będzie brała udział w realizacji zamówienia (osoba nadzorująca prace lub pracownik na stanowisku robotniczym), przeszkolona w zakresie kierowania ruchem na drodze, zadanie II a) minimum 7 osób na stanowiskach robotniczych do konserwacji drzewostanu, w tym: - 4 pilarzy (z uprawnieniami pilarza i z uprawnieniami do pracy na wysokości), - 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania pielęgnacji i wycinki drzew metodą alpinistyczną, - 2 pracowników pomocniczych, b) 1 osoba z wykształceniem leśnym, co najmniej średnim (technik leśnik) i uprawnieniami w zakresie pielęgnacji i chirurgii drzew do nadzorowania tych prac. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawiony wyżej warunek udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który wygra przetarg na dane zadanie przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie: zadanie I a) przedłożyć oryginał umowy potwierdzającej prawo dysponowania terenem i obiektami pod bazę na terenie Wałbrzycha lub zlokalizowaną w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta, zadanie I, zadanie II, b) przedłożyć opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie obejmującym przedmiot niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 400.000,00 zł., c) w przypadku podmiotów występujących wspólnie do przedłożenia umowy konsorcjum, d) przedłożyć aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(a) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zadanie I e) wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych: a) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, b) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, c) osób wymienionych w ofercie Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, oraz że osoby te będą spełniały warunki opisane w SIWZ, d) innych postanowień umownych w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, na warunkach określonych w przepisach, e) zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, od pierwszego dnia miesiąca w którym ustawodawca wprowadził zmianę, f) innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej. Strona występująca ze zmianą zobowiązana będzie wystąpić na piśmie do drugiej strony z informacją o zakresie zmiany, jej podstawie i jeżeli jest to konieczne zobowiązana będzie przedstawić odpowiednie dokumenty potwierdzające konieczność wprowadzenia zmian. Strona która otrzyma wniosek, zobowiązana jest przedstawić swoje stanowisko na piśmie w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, pok. 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie zieleni wysokiej występującej w pasie drogowym publicznych dróg gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni wysokiej występującej w pasie drogowym publicznych dróg gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zadanie w budżecie: - zakup usług pozostałych, konserwacja i utrzymanie zieleni w pasie dróg gminnych, - zakup usług pozostałych, konserwacja i utrzymanie zieleni w pasie dróg wewnętrznych. Zadanie obejmuje: - konserwację drzewostanu (wycinka mechaniczna drzew, cięcia pielęgnacyjno - techniczne) - ok. 140 szt., - sadzenie krzewów - ok. 10 szt., - prace awaryjne - usuwanie przewróconych drzew w wyniku zdarzeń losowych (np. wiatrołomów) - ok. 3 szt., - prace awaryjne - usuwanie nadłamanych konarów, zwisających niebezpiecznie - ok. 5 szt., - wycinkę odrostów z pnia drzew - ok. 15 szt., - odsłonę skrajni drogowej pionowa/pozioma - ok. 2000 mb, - odsłonę znaków drogowych, opraw lamp ulicznych - ok. 10 szt., - wycinkę lub przycięcie krzewów - ok. 30 szt., - formowanie żywopłotów - ok. 1.000 m2, - prace pielęgnacyjne w skupiskach krzewów (skwery) - odchwaszczanie, usuwanie nieczystości - ok. 175 m2. W trakcie prac należy także usuwać posusz z drzew i krzewów. Wszystkie czynności obejmują uporządkowanie terenu w miejscu prowadzenia prac. UWAGA! Ze względu na prace prowadzone w pasie drogowym pod ruchem, mające wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, które należy wykonać szybko i profesjonalnie nie powodując znacznych utrudnień w ruchu oraz biorąc pod uwagę klimat (występujące silne wiatry) oraz wymaganą dyspozycyjność Wykonawcy, Zamawiający wymaga, aby baza Wykonawcy była zlokalizowana na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 365.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie zieleni wysokiej znajdującej się na działkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, nie będących drogami..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni wysokiej znajdującej się na działkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, nie będących drogami. Zadanie w budżecie: - utrzymanie lasów. Zadanie obejmuje: - konserwację drzewostanu (mechaniczna wycinka drzew, cięcia pielęgnacyjno - techniczne) - ok. 145 szt., - wycinkę i cięcia pielęgnacyjne krzewów - ok. 10 m2, - prace awaryjne - usuwanie przewróconych drzew w wyniku zdarzeń losowych - ok. 5 szt., - prace awaryjne - usuwanie nadłamanych konarów, zwisających niebezpiecznie - ok. 5 szt. W trakcie prac należy także usuwać posusz z drzew i krzewów. Wszystkie czynności obejmują uporządkowanie terenu w miejscu prowadzenia prac..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 365.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa probówek, sprzętu jednorazowego użytku do pobierania krwi oraz sprzętu jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych w okresie 24 miesięcy dla potrzeb RCKiK w Wałbrzychu
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu badania deficytów kwalifikacyjnych, kompetencyjnych oraz ustaleniu potrzeb szkoleniowych.
- Dostawa jednoigłowych zestawów jednorazowego użytku do pobierania składników krwi metodą aferezy automatycznej do posiadanego separatora komórkowego Trima Accel wraz z dzierżawą urządz. przez 24 m-ce
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem dla Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
- Dostawa leku Obinutuzumab do badania klinicznego niekomercyjnego dla ramienia eksperymentalnego AVO-CLL finansowanego przez Agencję Badań Medycznych w ramach projektu pn. "Badanie AVO-CLL ...
- Sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.