eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Wiązownica: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica
Numer ogłoszenia: 60594 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiazownica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica: zakres prac - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym - Ustawienie pionowych znaków drogowych Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w przedmiarze robót - zał. nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium przetargowego na poszczególne zadania w wysokości. Zadanie 1 wadium- 4 000 zł Zadanie 2 wadium- 250 zł Zadanie 3 wadium- 140 zł Zadanie 4 wadium- 300 zł Zadanie 5 wadium- 700 zł Zadanie 6 wadium- 500 zł Zadanie 7 wadium- 2 300 zł Zadanie 8 wadium- 1 400 zł Zadanie 9 wadium- 300 zł Zadanie 10 wadium- 450 zł Zadanie 11 wadium- 600 zł Zadanie 12 wadium- 250 zł Zadanie 13 wadium- 550 zł Zadanie 14 wadium- 230 zł Zadanie 15 wadium- 440 zł Zadanie 16 wadium- 300 zł Zadanie 17 wadium- 200 zł W formach określonych w przepisach ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że wykonał co najmniej 3 zadań o podobnym charakterze i złożoności wykonanym w okresie ostatnich 5 lat., a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie o wartości nie niższej niż 50 000zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku posiadania potencjału technicznego wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że dysponuje potencjałem technicznym -minimum jedną układarkę mas bitumicznych i jeden walec drogowy,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi przedłożyć oświadczenie potwierdzające, że dysponuje co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg lub odpowiadające im inne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących w powyższym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że: - posiadają polisę o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200 000 zł. (wartości polisy wykonawców wspólnie występujących będzie sumowana, przy czym każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać opłaconą polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: I. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, 2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne: 3) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych; 4) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego, b) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji. II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, 2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniu czasu realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy 3) pojawienie się na rynku nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) zmiana obowiązującej stawki VAT, 3) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazownica.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wiązownicy pok. nr 29 IIp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy w Wiązownicy pok. nr 22 Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT DROGI GMINNEJ Nr G0 11854 RADAWA - SURMACZÓWKA W KM KM 0+000,00 ÷ 1+675,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - Ustawienie pionowych znaków drogowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Szówsko os. Milenijne (NR EWID. DZIAŁEK 3044/3; 3042/23; 3041/3) KM 0+000,00 - 0+117,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Szówsko ul. Nowa (NR EWID. DZIAŁEK 3009) KM 0+000,00 - 0+095,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/32, grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Szówsko (NR EWID. DZIAŁEK 686) KM 0+000,00 - 0+180,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Szówsko, ul. Słoneczna, ul. Pieczarkowa (NR EWID. DZIAŁEK 1978, 1999) KM 0+000,00 - 0+299,00 i 0+136,00 - 0+193,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PRZEBUDOWA MIEJSCA PARKINGOWEGO W M. ZAPAŁÓW (NR EWID. DZIAŁEKI 1209/5 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 12 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Manasterz (NR EWID. DZIAŁEK 463, 607) KM 0+000,00 - 0+895,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Nielepkowice, Wiązownica (NR EWID. DZIAŁEK Nielepkowice 385/2, Wiązownica 167, 167, 91) KM 0+000,00 - 1+000,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Szówsko ul. Kasztanowa (NR EWID. DZIAŁEK 1344,) KM 0+000,00 - 0+140,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 4 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przebudowa drogi w miejscowości Radawa /Baty/ Nr ewid gr. 28 KM 1+025 - 1+245.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Mołodycz /Hojsaki/ (NR EWID. DZIAŁEK 1178; 1241) KM 0+000,00 - 0+292,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Mołodycz (NR EWID. DZIAŁEK 510) KM 2+410,00 - 2+570,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Surmaczówka (NR EWID. DZIAŁEK 576) KM 0+300,00 - 0+600,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Surmaczówka (NR EWID. DZIAŁEK 414) KM 0+690,00 - 0+800,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Wiązownicy (NR EWID. DZIAŁEK 932) KM 0+000,00 - 0+235,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Budowa miejsca postojowego - Ryszkowa Wola Nr ewid gr. 77/8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm- Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PRZEBUDOWA MIEJSCA PARKINGOWEGO W M. ZAPAŁÓW (NR EWID. DZIAŁEKI 759/53).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 12 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.