eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki › Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w następujących miejscowościachDobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Olszewo-Borki: Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek
Numer ogłoszenia: 60546 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki , ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych infrastruktury sportowej i rekreacyjnej (boiska z nawierzchnią trawiastą i poliuretanową, place zabaw) w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Wieś odnową stoi - zagospodarowanie centrum miejscowości w gm. Olszewo-Borki współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i rozwój wsi. 2. Nomenklatura wg CPV: 37535200-9 wyposażenie placów zabaw, 45112720-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, 45112723-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. 3. Zadanie obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych: 1) zagospodarowanie miejscowości Dobrołęka, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni trawiastej, wymiary 13,00 x 26,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia; 2) zagospodarowanie miejscowości Drężewo w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) płyta do jazdy na deskorolce, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia; 3) zagospodarowanie miejscowości Grabówek, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 40,00 x 70,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia wraz z piłkochwytami z siatki na słupkach; 4) zagospodarowanie miejscowości Łazy, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 22,00 x 44,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia; 5) zagospodarowanie miejscowości Przystań, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 44,00 x 22,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia - piłkochwyty z siatki na słupkach wraz z ogrodzeniem z siatki; 6) zagospodarowanie miejscowości Rataje, w tym: a) budowa boiska do koszykówki z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 10,00 x 12,00 m, b) zakup oraz montaż osprzętu boisk, c) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), d) wykonanie ogrodzenia; 7) zagospodarowanie miejscowości Żebry Chudek, w tym: a) budowa boiska do koszykówki z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 13,00 x 14,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 44,00 x 22,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia - piłkochwyty z siatki na słupkach wraz z ogrodzeniem z siatki. Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w dokumentacji budowlano-wykonawczej i przedmiarze robót. W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną. 4. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 5. Roboty, określone w cz. III ust. 1 i 3 SIWZ należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty i dopuszczonych do użytku zgodnie z dokumentacją określoną w w/w punktach, z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 6. W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa w cz. III ust. 5 SIWZ mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 7. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 8. Wykonawca na własny koszt oznaczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 9. Wykonawca na swój koszt zorganizuje i pokieruje ruchem samochodowym i pieszym na terenie wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa oraz zapewni niezbędne dojścia i dojazdy do gospodarstw i posesji w trakcie trwania robót. 10. Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty: a) zabezpieczenia i oznakowania robót przy budowie, w tym dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych, b) rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót, c) ubezpieczenia robót. 11. Wykonawca na swój koszt zapewni: 1) kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej lub konstrukcyjnej, 2) kierownika robót budowlanych, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub/i robót w specjalności ogólnobudowlanej lub konstrukcyjnej. 12. Wykonawca w trakcie wykonywania robót zapewni obsługę geodezyjną, a po ich wykonaniu przekaże Zamawiającemu kompletną geodezyjną dokumentację powykonawczą. 13. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 14. Wykonawca na swój koszt odtworzy granice własności terenu oraz poniesie koszty z tym związane. 15. Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót, nie wynikających z zakresu robót. 16. Zamawiający na swój koszt zapewni inspektora nadzoru budowlanego. 17. Zamawiający przekaże protokolarnie teren budowy w terminie 5 dni - licząc od dnia zawarcia umowy. 18. Ewentualne użycie w dokumentacji nazw własnych materiałów ma na celu jedynie wskazanie ich minimalnych parametrów technicznych. W związku z tym Zamawiający dopuszcza zastosowanie analogicznych materiałów innego producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), które musi być wniesione przed upływem terminu składania oferty. 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030 z adnotacją Postępowanie nr RO.341/1/10. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Wadium wniesione w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp należy złożyć w oryginale jako luźna, niezszyta część oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp dokumenty takie muszą zawierać co najmniej następujące informacje: 1) określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek; 2) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); 3) określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia: Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki, ul. Wł.Broniewskiego 13; 4) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie - dane wykonawcy; jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład, chyba że umowa podmiotu wspólnego stanowi inaczej, 5) określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich i wynikać wprost z treści gwarancji/poręczenia; 6) gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp; 7) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia w którym upłynął termin składania ofert; 8) z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania 7. Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi legitymować się wykonanymi zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonymi (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 robotami, polegającymi na budowie boisk o nawierzchni trawiastej, poliuretanowej oraz placów zabaw o wartości minimum 250.000,00 zł brutto każda z robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać, że dysponuje: co najmniej następującymi urządzeniami technicznymi, które wykorzysta do realizacji zamówienia: koparka podsiębierna, spycharka gąsienicowa, żuraw samochodowy o udźwigu min. 5 t, samochód samowyładowczy, wibrator powierzchniowy, walec samojezdny wibracyjny, samochód dostawczy min. 0,9t, równiarka samojezdna - wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi urządzeniami;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać, że dysponuje: osobą przewidzianą jako kierownik budowy w niniejszym zamówieniu, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej lub konstrukcyjnej oraz osobą przewidziana jako kierownik robót, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub/i robót w specjalności ogólnobudowlanej lub konstrukcyjnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości co najmniej 500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmianę kierownika budowy lub kierownika robót, w przypadku gdy pełnienie funkcji przez dotychczasową osobę byłoby niemożliwe z jakiegokolwiek powodu. O zmianie Wykonawca ma zawiadomić Zamawiającego pod rygorem nieuznania dokumentów i poleceń, wydanych przez ta osobę. Osoba pełniąca funkcje kierownika budowy musi spełniać wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia, określone w siwz; 2) zmianę materiałów w trakcie wykonywania robót na inne o tych samych lub lepszych parametrach niż zaoferowane w ofercie pod warunkiem uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego; 3) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT - wg wskaźników wynikających z wprowadzonych przepisów prawa; 4) zmianę inspektora nadzoru, jeśli pełnienie funkcji przez dotychczasowa osobę stałoby się niemożliwe z jakiejkolwiek przyczyny. O zmianie tej Zamawiający zawiadomi Wykonawcę; 5) zmianę terminu realizacji umowy, w przypadku gdy z obiektywnie uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenie robót w terminie określonym w umowie stanie się niemożliwe; 6) zmianę podwykonawców - jeśli w ofercie będą tacy przewidziani - jeśli współpraca z dotychczasowymi byłaby niemożliwa z jakiegokolwiek powodu. Jeśli Wykonawca korzystał z wiedzy i doświadczenia, o których mowa w art. 22 ust 1 Pzp innych podmiotów przy składaniu oferty - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp - zobowiązany jest w przypadku zmiany podwykonawców przedstawić dokumenty, potwierdzające że nowy podwykonawca posiada co najmniej takie samo doświadczenie i wiedzę jak ten wskazany w ofercie na podstawie której oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego na własny koszt także dokumenty, wymienione w cz. VII ust. 3 siwz - odnoszące się do nowego podwykonawcy; 7) zmiany w dokumentacji projektowej w granicach dopuszczonych przez Prawo budowlane

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki biuro podawcze pok. 2A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Wieś odnową stoi - zagospodarowanie centrum miejscowości w gm. Olszewo-Borki współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.