Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Masłów: Budowa odcinków sieci wodociągowych w Woli Kopcowej w drodze nr 383 i na przedłużeniu ul. Cichej.
Numer ogłoszenia: 60528 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Masłów , ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3110878, faks 041 3110836.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinków sieci wodociągowych w Woli Kopcowej w drodze nr 383 i na przedłużeniu ul. Cichej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie obejmującym w szczególności - wykonanie sieci wodociągowej PE 100 O 110 mm długości 120m na działce nr ewid. 415, 416 , 417 , 402/3 , 402/32 , 402/23 , 402 / 29 w miejscowości Wola Kopcowa zgodnie z pozwoleniem na budowę -Decyzja nr 1906 /2008 oraz - wykonanie sieci wodociągowej PE 100 O 110mm długości 221mb na działce o nr ewid. 383 ( droga ) oraz nr ewid 363 i 419 ( drogi) w miejscowości Wola Kopcowa , zgodnie z pozwoleniem na budowę Decyzja nr 1269/2008 ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawac przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 3.500,00 PLN ( słownie złotych :trzy tysiące pięćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą braćudział wykonawcy , którzy :1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej , które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował . 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie budowy sieci wodociągowo - kanalizacyjnych o wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. ( każda ) . Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem )przez Wykonawcę c) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 3 siwz tj. w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie instalacji, wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowo- kanalizacyjnych , wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert),oraz pisemnych zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia , jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował . Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - oryginał - uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem ) przez Wykonawcę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem ) przez Wykonawcę - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem ) przez wykonawcę . d) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 4 siwz, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowo- kanalizacyjnych o wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto,( każda ) wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona ( za zgodność z oryginałem )przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Masłów woj. Świętokrzyskie , 26-001 Masłów ul. Spokojna 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Masłó 26-001 Masłów ul. Spokojna 2 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Nieskórz
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
- "Budowa drogi gminnej w m. Górka",
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Utworzenie lokalnego centrum integracyjnego w miejscowości Dobra, gm. Bulkowo
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.