eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce. PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastachzadanie 1Brańsk, zadanie 2Kolno, zadanie 3Sokółka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Białystok: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce. PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Brańsk, zadanie 2: Kolno, zadanie 3: Sokółka, zadanie 4: Dąbrowa Białostocka, zadanie 5: Lipsk.
Numer ogłoszenia: 60510 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce. PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Brańsk, zadanie 2: Kolno, zadanie 3: Sokółka, zadanie 4: Dąbrowa Białostocka, zadanie 5: Lipsk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce - długość dróg 228,335 km. PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Brańsk - 1 430 mb - 2 860 m2 zadanie 2: Kolno - 1 978 mb; - 3 956 m2 zadanie 3: Sokółka - 2 085 mb; - 4 170 m2 zadanie 4: Dąbrowa Białostocka - 2 420 mb; - 4 840 m2 zadanie 5: Lipsk - 700 mb; - 1400 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Pakiet II - sprzątanie nawierzchni ulic na terenie następujących miast: Brańsk, Kolno, Sokółka, Dąbrowa Białostocka, Lipsk. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez właściwe Rejony Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: - Formularz oferty (PAKIET I; PAKIET II), - Kosztorys ofertowy (dot. PAKIETU II) z cenami jednostkowymi i wartością usług stanowiącą cenę zamówienia, Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i ekonomicznej Wykonawcy: 1.oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), 3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, 4. wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, 5. wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 6. umowy lub inne dokumenty regulujące współpracę podmiotów - określone w punkcie 8 Instrukcji dla Wykonawców. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę(y) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno mieć postać oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych na terenie RDW w Sokółce - długość dróg 228,335 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Brańsk - 1 430 mb - 2860 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach; zadanie 1: Brańsk - 1 430 mb - 2860 m2.- droga nr 681 od km 37+100 do km 38+530 strona L i P - 2860 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 2: Kolno - 1 978 mb; - 3 956 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 2: Kolno - 1 978 mb; - 3 956 m2 - droga nr 647 od km 29+879 do km 31+857 strona L i P - 3956 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIE PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 3: Sokółka - 2 085 mb; - 4 170 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIE PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 3: Sokółka - 2 085 mb; - 4 170 m2 - droga nr 673 od km 41+884 do km 42+700 strona P - 816 mb - droga nr 674 od km 0+000 do km 1+677 strona L i P - 3354 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 4: Dąbrowa Białostocka - 2 420 mb; - 4 840 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 4: Dąbrowa Białostocka - 2 420 mb; - 4 840 m2 - droga nr 673 od km 11+427 do km 14+410 strona L, od km 12+083 do km 13+400 strona P, od km 14+390 do km 14+930 strona P - 4840 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 5: Lipsk - 700 mb; - 1400 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 5: Lipsk - 700 mb; - 1400 m2 - droga nr 673 od km 2+000 do km 2+700 strona L i P - 1400 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.