eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Milanówka w 2017 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6037 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Milanówek: Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Milanówka w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 365707-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki  45, 05822   Milanówek, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 227 248 039, e-mail przetargi@milanowek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.milanowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Milanówka w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.45.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącą konserwacją zieleni miejskiej i utrzymaniem czystości w Miejscach Pamięci Narodowej na terenie miasta Milanówka; 2)Wykaz ulic, działek gminnych oraz skwerów przeznaczonych do koszenia zostanie przedstawiony Wykonawcy przez Zamawiającego po zawarciu umowy; 3)Wykonawca zobowiązany będzie po każdorazowym wykonaniu koszenia do natychmiastowego zgrabienia i wywiezienia masy zielonej (w ciągu tego samego dnia); 4)Wykonawca będzie miał obowiązek w okresie koszenia raportować (telefonicznie bądź e-mailowo) co każdy poniedziałek o wykazie ulic wykoszonych w poprzednim tygodniu; 5)Wykonawca zobowiązany będzie po przycinaniu gałęzi i wycinaniu drzew do każdorazowego ich rozdrobnienia rębarką i bieżącego uprzątania i wywiezienia drewna (w ciągu tego samego dnia); 6)Wykonawca zobowiązany będzie po zgrabieniu starych, obumarłych części roślin, liści do każdorazowego bieżącego uprzątnięcia odpadów zielonych (w ciągu tego samego dnia); 7)Zamawiający nie dopuszcza możliwości pozostawienia w miejscu przeprowadzonych prac ściętych gałęzi drzew, krzewów, czy skoszonej trawy (chwastów), a także zgrabionych odpadów zielonych. Za nie wykonanie tych prac Zamawiający będzie naliczał Wykonawcy kary przewidziane w zawartej Umowie; 8)Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia grubizny uzyskanej z wycinki drzew bezpośrednio do rodzin zamieszkałych na terenie miasta, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej (listę wskazanych osób Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu pisemne poświadczenie mieszkańca o przyjęciu grubizny uzyskanej z wycinki drzew. W oświadczeniu powinny być zawarte dane personalne mieszkańca oraz data i czytelny jego podpis. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ww. oświadczeniu lokalizację i gatunek pozyskanej grubizny; 9)Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wywiezienia (w ciągu tego samego dnia) i zutylizowania urobku (skoszoną trawę, chwasty, przycięte gałęzie itp.) po przeprowadzonych pracach. Za nie wykonanie tych prac Zamawiający będzie naliczał Wykonawcy kary przewidziane w zawartej Umowie; 10)Wykonawca w ramach zawartej Umowy zobowiązany będzie również do utrzymania czystości w Miejscach Pamięci Narodowej oraz ustawiania i zapalania zniczy w dni świąteczne zgodnie z kalendarzem, ustawienia chryzantem doniczkowych na dzień 1XI oraz mycia pomników na miejscach Pamięci Narodowej; 11)Szczegółowy opis i zakres usług do wykonania, obmiar i przewidywaną krotność wykonania usług przedstawia "Tabela kosztowa" - załącznik nr 5 do SIWZ oraz "Opis przedmiotu zamówienia" - załącznik nr 4 do SIWZ; 12)Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i transportu zamówionego przez Zamawiającego materiału ogrodniczego takiego jak: sadzonki drzew, krzewów i kwiatów, a także kwiatów i zniczy przeznaczonych do ustawienia na terenach Miejsc Pamięci Narodowej oraz dostarczenia go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; 13)Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu nawozów i środków ochrony roślin po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu rodzaju, ilości i wartości z Zamawiającym i na rachunek Zamawiającego. Za nieuzgodniony zakup nawozów i środków ochrony roślin Zamawiający nie będzie pokrywał kosztów, zakup takich środków będzie obciążał Wykonawcę; 14)Wszelkie formalności i opłaty związane z wyłączeniem energii elektrycznej na czas wykonywanych cięć gałęzi drzew w sąsiedztwie napowietrznych linii energetycznych, a które należy zgłosić i uzyskać na nie zezwolenie w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Pruszków ul. Waryńskiego 4/6, 05-800 Pruszków, leżą w gestii Wykonawcy; 15)Podane ilości i zakresy wykonywanych prac mogą ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania prac pielęgnacyjnych w zakładanej ilości. Zwiększenie ilości prac uprawnia Wykonawcę do wynagrodzenia wg cen jednostkowych określonych w "Tabeli kosztowej" w granicach ogólnej wartości Umowy. Zmniejszenie zakresu prac nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania; 16)Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy ogrodniczej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac; 17)Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów posiadających odpowiednie atesty, normy branżowe oraz na żądanie Zamawiającego okazania w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów bezpieczeństwa lub deklaracji zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami; 18)Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie; 19)Wykonawca realizujący usługi zobowiązany będzie do wyposażenia personelu skierowanego do realizacji zamówienia w ubranie ochronne z logo (nazwą firmy) Wykonawcy realizującego usługi na podstawie zawartej Umowy i przynajmniej z elementami odblaskowymi; 20)Park maszynowy użyty do prac w terenie również musi być oznaczony logo (nazwą firmy) Wykonawcy realizującego usługi na podstawie zawartej Umowy; 21)Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pełną kadrą personelu, jak również zobowiązany jest do dysponowania w pełni sprawnym parkiem maszynowym przez cały czas realizacji zamówienia; 22)Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą Umową; 23)Zamawiający będzie wskazywał Wykonawcy wymagany zakres prac dotyczący pielęgnacji zieleni, a także termin wykonania tych prac poprzez zlecenia telefoniczne potwierdzając niezwłocznie zlecenie, faksem lub pocztą elektroniczną podpisane przez Przedstawiciela Zamawiającego. Każde zlecenie i wykonanie zawartych w nim prac będzie zakończone ogólnym jednym protokołem odbioru dla wszystkich zleceń podpisanym przez obie Strony na koniec każdego miesiąca; 24)Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy(Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, późń. zm.), o których mowa w art. 29 ust. 3a ww. ustawy: 1.Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze (pełen etat), zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wykonywania prac przy zieleni miejskiej na cały okres realizacji przedmiotu umowy, 2.Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1 i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1 tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego (np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę, oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy itp.): a)Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późń. zm.); b)Oświadczenie Wykonawcy/Podwykonawcy powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; c)Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3.Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o których mowa w pkt 1 może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. Wykonawca ma obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawić dowody, o których mowa w pkt 2, potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1. Przedstawienie dowodów, o których mowa w pkt 2 nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze, 4.Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, jako załącznik do faktury, comiesięczne sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy) dotyczące osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1 i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1. 5.Wykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt 1, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz po uzyskaniu jego zgody. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz dowodów, o których mowa w pkt 2. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany, 6.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w odpowiedniej liczbie, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT620055.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Urządzanie Utrzymywanie Zieleńców Chirurgia Drzew Petroniusz Frejlich,  ,  ul. Ludna 7B,  05-822 ,  Milanówek,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 480221,79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 480221,79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1288259,43
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.