eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Interwencyjna wycinka, pielęgnacja oraz karczowanie drzew na terenie Powiatu Pruszkowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Pruszków: Interwencyjna wycinka, pielęgnacja oraz karczowanie drzew na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Numer ogłoszenia: 60283 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, fax 022 7381407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjna wycinka, pielęgnacja oraz karczowanie drzew na terenie Powiatu Pruszkowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest interwencyjna wycinka, pielęgnacja oraz karczowanie drzew na terenie Powiatu Pruszkowskiego, której zakres obejmować będzie: 1.Pielęgnację lub usuwanie drzew wskazanych przez Starostwo Powiatowe. 2. Karczowanie drzew wskazanych przez Starostwo Powiatowe. 3. Wycinkę krzaków wskazanych przez Starostwo Powiatowe Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który poniesie wszelkie koszty składowania i wywozu gałęzi oraz ściętych drzew z miejsca wykonywania robót. Rozpoczęcie realizacji zadania odbywać się będzie po uzyskaniu zlecenia ze Starostwa Powiatowego w Pruszkowie. Maksymalny czas przystąpienia do pracy - 3 godziny od zgłoszenia telefonicznego lub fax.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 3.000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych ). Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655).2/ Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.3/ Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. - Zrealizowali jako Wykonawcy w okresie 2005 r. - 2007 r. minimum 3 (trzy) zamówienia o podobnym charakterze. - Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. - Posiadają co najmniej następujący sprzęt własny lub dostęp do niego: - piły spalinowe - 3 szt. - samochód lub ciągnik do transportu - 1 szt. - rębarka do gałęzi - 1 szt. - frezarka do karp - 1 szt. 4/ Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5/ Złożą ważne oferty wraz z dokumentami wymienionymi w pkt VIII SIWZ. 6 / Wpłacili wymagane wadium. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, o spełnieniu wymagań określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych - /zał. nr 4/, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty) -/zał. nr 5/, - oświadczenie oferenta, że ma do dyspozycji minimum dwóch pracowników z uprawnieniami na piły spalinowe oraz zaświadczenia tych pracowników o ukończeniu kursu uprawniającego do pielęgnacji drzew i krzewów - /zał. nr 6/, 3. wykaz sprzętu - /zał. nr 7/ 4. wykaz wszystkich prac (min. 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie trzech lat (2005-2007) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia oraz o porównywalnej wartości popartych referencjami uprzednio zamawiających /zał. nr 8/, 5. parafowany projekt umowy /zał. nr 9/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. czas rozpoczęcia prac od momentu zgłoszenia - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.pruszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-800 Pruszków, ul. Staszica 1, IV piętro, pok. nr 7B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Staroswa Powiatowego w Pruszkowie, piętro VI, pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.