eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 12 z Oddziałami Integra-cyjnymi w Głogowie w ramach projektu Głogowska Akademia Marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych w szkołach podstawowych w Głogowie - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Głogów: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 12 z Oddziałami Integra-cyjnymi w Głogowie w ramach projektu Głogowska Akademia Marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych w szkołach podstawowych w Głogowie - etap I
Numer ogłoszenia: 60277 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kawalerów Orderu Uśmiechu , ul. Gomółki 43, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 72 65 610, faks 076 72 65 610.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sp12.master.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 12 z Oddziałami Integra-cyjnymi w Głogowie w ramach projektu Głogowska Akademia Marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych w szkołach podstawowych w Głogowie - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie w ramach projektu pod nazwą Głogowska Akademia Marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych w szkołach podstawowych w Głogowie - etap I, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumen-tację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć specjalistycznych i logopedycznych. Prowadzenie zajęć ma na celu wyrównania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług edukacyjnych. 2.Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a) przygotowanie programu, b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części , zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu) c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych ( prowadzenie dzienników zajęć, list obecności) d) przygotowanie kierownikowi projektu/ dyrektorowi szkoły sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów e) inne zadania wynikające z prawidłowej realizacji projektu, o którym mowa powyżej 3. Poniżej podział postępowania na części w zależności od rodzaju zajęć pozalekcyjnych. Ilość godzin podana dla poszczególnych części przetargu dotyczy całego okresu realizacji projektu. Część 1 - Dajmy sobie szansę - zajęcia profilaktyczno-pedagogiczne dla klas 1-3 (114 godzin/ 2 grupy) Część 2 - Marzenia do spełnienia -zajęcia profilaktyczno-pedagogiczne dla klas 4-6 (114 godzin/ 2 grupy) Część 3 - Indywidualna opieka psychologiczna dla uczniów i rodziców (192 godziny) Część 4 - Zmieniam się, bo chcę - zajęcia socjoterapeutyczne dla klas 1-3 (114 godzin/ 2 grupy) Część 5 - Zmysły pobudzają mój świat - indywidualna integracja sensoryczna (230 godzin) Część 6 - Też potrafię - zajęcia usprawniające dla klas 1-3 (114 godzin/ 2 grupy) Część 7 - Muzykoterapia (114 godzin/ 2 grupy) Część 8 - Matlandia - koło matematyczne dla klas 1-3 (114 godzin/ 2 grupy) Część 9 - Matmistrz (I) - koło matematyczne dla klas 4-6 (57 godzin/ 2 grupy) Część 10 - Matmistrz (II)- koło matematyczne dla klas 4-6 (57 godzin/ 2 grupy) Część 11 - Okno na świat - koło z języka niemieckiego dla klas 4-6 (57 godzin/ 2 grupy) Część 12 - English is easy - zajęcia z native speaker (230 godzin/ 4 grupy) Część 13 - Detektyw historii regionu Dolnego Śląska - koło regionalne dla klas 4-6 (57 godzin/ 2 grupy) Część 14 - Klub młodego informatyka - zajęcia dla klas 4-6 (114 godzin/ 4 grupy) Część 15 - Koło małych ekologów - zajęcia dla klas 1-3 (57 godzin/ 2 grupy) Część 16 - Koło polonistyczne - szybkie czytanie dla klas 4-6 (152 godziny/ 4 grupy) Część 17 - W górę kurtyna (I) - zajęcia teatralne dla klas 1-3 (114 godzin/ 2 grupy) Część 18 - W górę kurtyna (II) - zajęcia teatralne dla klas 4-6 (97 godzin/ 2 grupy) Część 19 - Foto pstryk (I) - koło młodego fotografa dla uczniów klas 1-3 (79 godzin/ 2 grupy) Część 20 - Foto pstryk (II)- koło młodego fotografa dla uczniów klas 4-6 ( 80 godzin/ 2 grupy) Część 21 - Przez żołądek do... głowy - zajęcia kulinarne dla klas 4-6 (114 godzin/ 2 grupy) Część 22 - Szkolne pionki - koło miłośników gier planszowych dla klas 1-3 (64 godzin/ 2 grupy) Część 23 - Zaczarowane kredki - koło plastyczne dla klas 1-3 (114 godzin/ 2 grupy) Część 24 - Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla klas 4-6 (114godzin/ 1 grupa) Część 25 - Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla klas 4-6 (57 godzin1 grupa) Część 26 - Zajęcia wyrównawcze dla uczniów klas 1-3 (57 godzin1 grupa) Cześć 27 - Matematyka krok po kroku - zajęcia wyrównawcze dla klas 4-6 (57 godzin1 grupa) Część 28 - Poczytaj mi piesku - dogoterapia we wspomaganiu nauki czytania dla klas 4 -6 (114 godzin/ 2 grupy) Część 29 - Zajęcia z ekspertem teatralnym (40 godzin) Część 30 - Zajęcia w studiu fotograficznym (10godzin) Część 31 - Giętki język - zajęcia logopedyczne (114 godzin/ 4 grupy).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy, dla poszczególnych części spełniają warunek:- Część 1 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wyko-nawcy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika, doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole podstawowej i w tym względzie udokumentują co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej. - Część 2 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wyko-nawcy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika, doświadczenie w pracy z uczniami w szkole podstawowej i w tym względzie udoku-mentują co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej. - Część 3- Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wyko-nawcy, który posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, doświadczenie zawodowe w prowadzeniu praktyki psychologicznej i w tym względzie udokumentują co najmniej 3 -letni staż pracy pedagogicznej, w tym 2 lata pracy na stanowisku psy-chologa. - Części 4, 5, 6 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedago-gika, doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych i w tym względzie udokumentują co najmniej 2-letni staż pracy w prowadzeniu w/w zajęć. - Część 7 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wyko-nawcy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie, studia w zakresie muzyko-terapii i w tym względzie udokumentują co najmniej 2-letnie staż pracy i 1 rok pracy jako muzykoterapeuta. - Części 15, 19, 23, 26 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosun-ku do Wykonawcy, który posiada wykształcenie wyższe w zakresie nauczania począt-kowego, nauczania zintegrowanego, wczesnoszkolnego lub pedagogiki szkolnej, po-siada doświadczenie w zakresie pracy z uczniami klas 1 - 3 w szkole podstawowej i w tym względzie udokumentują co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w szkole podstawowej. - Części 8, 9, 10, 27 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który posiada wykształcenie wyższe w zakresie matematyki i w tym względzie udokumentują co najmniej 2 lata stażu pracy w szkole podstawowej. - Części 11, 25 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który posiada wykształcenie wyższe na kierunku języka niemieckiego, co najmniej 2-letni staż pracy w szkole podstawowej, zgodnie z wykształceniem. - Część 12 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który zapewni prowadzenie zajęć metodą dualną , czyli prowadzonych przez nauczyciela języka angielskiego, który posiada przygotowanie pedagogiczne oraz native speakera, który posiada wykształcenie średnie, narodowość krajów anglojęzycznych, kartę stałego pobytu w Polsce i prawo do podjęcia pracy w Polsce, a także doświadczenie w pracy z dziećmi i w tym względzie udokumentuje co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. - Część 13 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wyko-nawcy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie historii, posiadają co najmniej 2-letni staż pracy pedagogicznej. - Część 14 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wyko-nawcy, który posiada wykształcenie wyższe w zakresie informatyki i staż pracy mini-mum 2 lata, zgodny z wykształceniem - Części 16, 18, 24 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który posiada wykształcenie wyższe w zakresie języka polskiego, staż pracy minimum 2 lata, zgodnie z wykształceniem. - Części 17, 20, 21, 22 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosun-ku do Wykonawcy, który posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum 2 letni staż pracy pedagogicznej. - Część 28 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wyko-nawcy, który posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum 2 - letni staż pracy zgodny z wykształceniem oraz 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć w zakresie dogoterapii. - Część 29 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wyko-nawcy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w prowa-dzeniu grup teatralnych i w tym zakresie oświadczy, że prowadził zajęcia z grupą te-atralną przez okres co najmniej 5 lat. - Część 30 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wyko-nawcy, który posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy jako fotograf wyko-nuje fotografie metodą cyfrową i analogową, wydruki wielkoformatowe i fotografie na płótnie, - Część 31 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wyko-nawcy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedago-gicznym, kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych, minimum 2 let-nie doświadczenie w pracy logopedycznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia. Za wyjątkiem części 30, gdzie dla spełnienia warunku Wykonawca musi oświadczyć, że dysponuje studiem fotograficznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz ofertowy 2) W celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenia woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy: 1) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2) Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 3) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach : a) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych osób, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, b) Pozostałe zmiany . jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, . jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wyko-nania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, . rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługuje wykonawcy zostanie po-mniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami, . zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Ksh. . Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie na skutek przedłużającej się procedury przetargowej. c) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: . opis zmiany, . uzasadnienie zmiany, . koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, . czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. d) Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powsta-łych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp12.master.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie ul. Gomółki 43 67-200 Głogów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie ul. Gomółki 43 67-200 Głogów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.