eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Resko › Przebudowa oraz budowa drogi ulicy Majora Henryka Sucharskiego w Resku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 60221 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Resko: Przebudowa oraz budowa drogi ulicy Majora Henryka Sucharskiego w Resku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Inwestycja jest realizowana w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" dla operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35320-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Resko, krajowy numer identyfikacyjny 81168445600000, ul. Rynek  1, 72315   Resko, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3951503 w. 37, faks 0-91 3951205, e-mail resko@resko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.resko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa oraz budowa drogi ulicy Majora Henryka Sucharskiego w Resku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową dla tematu: Przebudowa oraz budowa drogi ulicy Majora Henryka Sucharskiego w Resku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Z zakresu realizacji zadania wyłączone są odcinki "I-J" oraz "A-B na kilometrażu od 311 m do 509,91 m". Na odcinku "I-J" zainstalować należy jedynie kabel oświetlenia ulicznego wraz z bednarką jako ciąg obwodu oświetlenia odcinka drogi "A-B" i "G-H" 1. Ponadto zakres zadania obejmuje: 1) demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego słupy i oprawy z demontażu przekazać należy Zamawiającemu, 2) utwardzenie terenu pod gniazdo śmietnikowe o pow. 7,5 x 2 m, z kostki brukowej betonowej jak dla nawierzchni chodników wraz z obrzeżami 8x30x100 cm 3) wykonanie oraz uzgodnienie z uprawnionymi instytucjami czasowej organizacji ruchu, 4) wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym i załączonym projektem stałej organizacji ruchu 5) zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu w drogach wojewódzkich 6) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, 7) utwardzenie terenu przy drodze na odcinku "C-D". Utwardzenie wykonać należy z kostki brukowej betonowej 30x30 cm, gr 8 cm o wierzchniej fakturze płukanej, o płaskiej powierzchni i kolorze szarym. Powierzchnia utwardzenia z kostki brukowej 30x30 cm wykonać na powierzchni 70 m2, podbudowę pod planowane utwardzenie wykonać z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr 25 cm, na powierzchni 120 m2 8) instalację rury dz40 HDPE w miejscach lokalizacji kabli oświetlenia ulicznego. 9) opracowanie i wdrożenie programu zapewnienia jakości 10) opracowanie i wdrożenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) opracowanie książki obmiaru robót lub innego dokumentu, podpisanego przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego, pozwalającego na potwierdzenie wykonania robót budowlanych, 12) opracowanie dokumentacji powykonawczej przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań: podłoża i nawierzchni, potwierdzających zgodność wykonania robót z projektem budowlanym, STWiORB. 13) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona do zasobu kartograficznego 2. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do realizacji typ/materiał nawierzchni utwardzonych zgodnie z Projektem Wykonawczym z zachowaniem wytycznych SIWZ. 3. Ilekroć w Projekcie Wykonawczym mowa jest o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm rozumieć należy przez to kostkę betonową brukową w kształcie prostopadłościanu o wym. 10x20 cm gr. 8 cm o wierzchniej fakturze płukanej, o płaskiej powierzchni i kolorze szarym. Dla nawierzchni proj. zjazdów indywidualnych stosować kostkę betonową brukową w kształcie prostopadłościanu o wym. 10x20 cm gr. 8 cm o wierzchniej fakturze płukanej, o płaskiej powierzchni i kolorze grafitowym. Wzór kostki oraz układ brukarski zgodnie z załącznikiem. 4. Stosować krawężniki betonowe proste i łukowe. 5. Zakres zadania obejmuje również zakup i montaż słupa aluminiowego wys. 6 m na fundamencie betonowym wraz z trzema kamerami monitoringu. - 3 kamery na słupie aluminiowym 6-cio metrowym, przy skrzyżowaniu ul. Chopina i Sucharskiego, - 150 mb kabla zasilającego - szafkę zasilającą przy słupie, Specyfikacja techniczna kamer wg. załącznika. 6. Należy zastosować oprawy oświetleniowe i słupy zgodne z załączonymi rysunkami i zdjęciami (w załączniku) Należy zastosować słupy i oprawy oświetleniowe tożsame z istniejącym oświetleniem na ul. B. Prusa i Krakowskiej w Resku. Stosować słupy aluminiowe wysokości 6 m oksydowane na kolor naturalny. 7. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia do stanu, z przed rozpoczęciem robót. 8. Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. 9. Wykonawca winien zgłaszać gestorom sieci wszelkie prace zanikowe realizowane w ramach zadania na ich sieciach. 10. Zakres objęty zamówieniem wycenić należy wg pozycji załączonych przedmiarów i projektów branżowych. Należy zwrócić uwagę na obowiązujący podział robót budowlanych na zakres "kwalifikowalny" i "niekwalifikowalny", który jest objęty dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 oraz zakres dotyczący "robót uzupełniających", który nie jest objęty dofinansowaniem. Wycenę należy opracować zgodnie z ww. podziałem. 11. Zamawiający informuje, że wzdłuż przebudowywanych i budowanych dróg zlokalizowane są budynki mieszkalne, mogące utrudniać prowadzenie robót budowlanych. W związku z powyższym na wykonawcy ciąży obowiązek organizacji prac w trwającym, ciągłym ruchu drogowym oraz sporządzenie projektów czasowej organizacji ruchu drogowego na przebudowywanych i budowanych odcinkach drogi. 12. W ramach zadania należy opracować Książkę drogi dla całego zadania tj. przebudowywanej i budowanej drogi. 13. Wskazane jest, aby Wykonawca zapoznał się na miejscu z wszelkimi okolicznościami realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzając wizję lokalną. W celu uzgodnienia terminu wizyty na miejscu realizacji zamówienia należy kontaktować się z przedstawicielami Zamawiającego wymienionymi w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45231110-9, 45231112-3, 45232000-2, 45112100-6, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2208387.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DOMAR Kazimierz Domaracki,  jolanta.czupajlo@domar-k.pl; domar-k@wp.pl,  Tatów 3,  76-039,  Biesiekierz,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2209000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2209000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2409737.78
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.