eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łodź › ZP/11/2014 NA Konserwację drukarek oraz sukcesywną dostawę tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Administracji Zasobów komunalnych Łódź Bałuty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Łodź: ZP/11/2014 NA Konserwację drukarek oraz sukcesywną dostawę tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Administracji Zasobów komunalnych Łódź Bałuty
Numer ogłoszenia: 60127 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46825 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty, Ul. Drewnowska 5, 91-002 Łodź, woj. łódzkie, tel. 42 654 05 08, faks 42 654 75 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/11/2014 NA Konserwację drukarek oraz sukcesywną dostawę tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Administracji Zasobów komunalnych Łódź Bałuty.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z konserwacją drukarek dla AZK Łódź Bałuty zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi. Opis urządzeń oraz ich ilość zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ (Załącznik Nr 1 do umowy) 2.Kod CPV 30.12.51.10-5 tonery do drukarek laserowych 30.12.51.00-2 wkłady barwiące 50.31.30.00-2 konserwacja drukarek 3.Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w Załączniku Nr 3 do siwz urządzeń będących na gwarancji muszą być oryginalne co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent ( logo producenta na materiałach eksploatacyjnych , opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). 4.W pozostałych przypadkach wykonawca może dostarczyć zamienniki materiałów eksploatacyjnych. W przypadku dostarczenia materiałów innych niż pochodzące od producenta lub zalecanych przez niego do stosowania, wykonawca musi zapewnić: 1)kompatybilność materiałów eksploatacyjnych z urządzeniem, zapewnienie odpowiedniej jakości druku i funkcjonalność urządzenia np. poprawnego wskazywania zużycia materiału eksploatacyjnego), 2)parametry (pojemność tuszu, tonera, wydajność, jakość druku) takie same albo lepsze w stosunku do materiału eksploatacyjnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony ten materiał. Temperatura topnienia tonera czy czas schnięcia tuszu powinny być takie same jak materiałów oferowanych przez producenta lub z tolerancją ,która wyznaczył producent dla prawidłowego działania urządzenia. 3) stosowanie materiału eksploatacyjnego tak aby nie naruszyć warunków gwarancji urządzenia poprzez wcześniejsze zużycie podzespołów. 5.Wykonawca może zaproponować i dostarczyć materiały eksploatacyjne równoważne do opisywanych wyżej. Przez równoważność rozumie się funkcjonalność, jakość wydruku ( kopii), wydajność, szybkość schnięcia, odpowiadające wyrobom producenta. 6.W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku dostarczenia wadliwego produktu zamawiającemu będzie przysługiwał zwrot kosztów naprawy urządzenia. Podstawą do zwrotu kosztów będzie ekspertyza sporządzona przez osobę serwisującą dane urządzenie. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych potwierdzonego kartą odbioru odpadów-nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Wykonawca, który odbiera i utylizuje zużyte materiały eksploatacyjne powinien mieć zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów lub zwolnienie z uzyskania tego zezwolenia zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, z późniejszymi zmianami). 8.Dostarczane materiały powinny posiadać, na podstawie odrębnych przepisów świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie kraju. 9. Wykonawca gwarantuje w ciągu trwania umowy konserwację (czyszczenie) drukarek laserowych i atramentowych na zlecenie Zamawiającego, która obejmuje przegląd i czyszczenie uwzględniające : a) oczyszczanie wewnętrznych mechanizmów drukarki z pyłu papierowego oraz resztek tonera i tuszu. b) oczyszczanie i sprawdzanie styków elektrycznych c) regenerację elementów gumowych z użyciem specjalistycznych preparatów d) ocenę ogólnego stanu technicznego drukarki e) oczyszczanie podajników i obudowy. 10. Zamawiający dopuszcza regenerowane materiały eksploatacyjne. 11. W przypadku drukarek laserowych Wykonawca gwarantuje, że regeneracja tonerów każdorazowo będzie uwzględniać minimum następujące czynności: wymiana wałka, wymiana listwy rozprowadzającej, wymiana uszczelniaczy, wymiana listwy zbierającej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Figińscy Spółka Jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42101,92

  • Oferta z najniższą ceną: 42101,92 / Oferta z najwyższą ceną: 60920,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.