eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Budowa drogi w ulicy Wiosennej wraz z oświetleniem w dzielnicy Józefka w Piekarach Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Piekary Śląskie: Budowa drogi w ulicy Wiosennej wraz z oświetleniem w dzielnicy Józefka w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 60070 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w ulicy Wiosennej wraz z oświetleniem w dzielnicy Józefka w Piekarach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zakres ten obejmuje m.in.: roboty w zakresie instalacji budowlanych, instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych, instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacji inne instalacje elektryczne. Roboty obejmują: wykonanie harmonogramu robót na wykonanie poszczególnych elementów budowy i uzgodnienie ich z użytkownikami, zakup i transport materiałów na plac budowy oraz ich składowanie z zabezpieczeniem przed kradzieżą (ubezpieczenie), geodezyjne wytyczenie istotnych punktów oświetlenia(słupy, trasy kablowe), operat geodezyjny, wykonanie wykopów kontrolnych, zabudowa słupów oświetleniowych, wykonanie przepustów pod drogami, wykonanie wykopów liniowych pod linie kablowe oświetlenia, wykonanie podsypki piaskowej pod linie kablowe, ułożenie w gotowych wykopach rur osłonowych w miejscach zbliżenia lub skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem terenu, ułożenie w gotowych wykopach kabli oswietleniowych z wciągnięciem ich do wcześniej ułożonych rur osłonowych - podlega odbiorowi robót zanikowych, założenie opasek identyfikujących na kabel, wykonanie pomiarów elektrycznych kabla, obsypanie i zasypanie kabla z ułożeniem folii ostrzegawczej dla sieci nN, montaż uziemnień, pomiar rezystancji uziemnienia, montaż opraw, tabliczek słupowych, włączenie elementów oświetlenia pod napięcie, doprowadzenie terenu do stanu przed rozpoczęciem prac, wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego z naniesieniem na plany miasta Ilość słupów - 19 lamp -20 długość oświetlenia - 1085 m Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej, aprobaty techniczne itp., które przedstawi zamawiającemu w dniu odbioru robót w 3 (trzech) egzemplarzach dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. W zakres prac wchodzi: - organizacja ruchu i zagospodarowanie placu budowy na czas prowadzenia robót, wykonanie dokumentacji odbiorowej w tym dokumentacji powykonawczej dla zakresu robót objętych przedmiotem umowy i dostarczeniem ich inwestorowi w 3 (trzech) egzemplarzach, - po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i doprowadzenie do stanu poprzedniego. W ofercie należy uwzględnić: - koszty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - koszty dokumentacji powykonawczej, - koszty uzgodnień i odbiorów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia, - koszty obsługi geodezyjnej. CPV: 45233120-6 45316000-5 45310000-3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.31.00.00-3, 45.31.60.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 stawy. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. a) c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o którym mowa w rozdziale IX ust 1. pkt.d)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik Nr S 2 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr S 3 do sporządzenia przez oferenta); b) kserokopia uprawnień (drogowe, elektryczne) dla osób realizującej przedmiot zamówienia, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego wraz z kserokopią zaświadczenia, że są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Załącznik nr S 4 do sporządzenia przez oferenta; c) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone wykazem robót wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z referencjami (min. 3) o łącznej wartości 2 000 000,00 zł (w jednym roku) -Załącznik nr S 5 do sporządzenia przez oferenta; d) informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 1 000 000, 00 zł (jeden milion złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr S 6 do sporządzenia przez oferenta). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust 1,2a niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 pokój 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 pokój 218.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.