eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Część A Budowa i modernizacja ulic w Bydgoszczy - pakiet IIul. Hetmańska, ul. Unii Lubelskiej, ul. Gajowa, ul. B. Głowackiego, ul. Kołobrzeska Część B Naprawa urządzeń dylatacyjnych na wiaduktach w ciągu ulicArmii Krajowej i Fordońskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Bydgoszcz: Część A Budowa i modernizacja ulic w Bydgoszczy - pakiet II: ul. Hetmańska, ul. Unii Lubelskiej, ul. Gajowa, ul. B. Głowackiego, ul. Kołobrzeska Część B Naprawa urządzeń dylatacyjnych na wiaduktach w ciągu ulic: Armii Krajowej i Fordońskiej.
Numer ogłoszenia: 60065 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy , ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5822723, faks 52 5822777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część A Budowa i modernizacja ulic w Bydgoszczy - pakiet II: ul. Hetmańska, ul. Unii Lubelskiej, ul. Gajowa, ul. B. Głowackiego, ul. Kołobrzeska Część B Naprawa urządzeń dylatacyjnych na wiaduktach w ciągu ulic: Armii Krajowej i Fordońskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A: Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni jezdni, poprzez: frezowanie wyeksploatowanych warstw nawierzchni, w wyznaczonych zakresach rozebranie podbudowy z kamienia i betonu w przypadku zatok autobusowych oraz części II ul.B.Głowackiego i całej ul.Kołobrzeskiej oraz części chodników i krawężników zgodnie z planami sytuacyjnymi na zatokach autobusowych na ul.B.Głowackiego wykonanie podbudowy z odpowiednich warstw betonu i nawierzchni z kostki rzędowej układanej na betonie z natychmiastowym uzupełnieniem spoin wg kosztorysu ( dopuszcza się alternatywnie zastosowanie materiału do spoinowania na bazie żywic epoksydowych ). Ułożenie na jezdni ulicy profilu z mieszanki mineralno-bitumicznej według potrzeb ujętych w kosztorysach ofertowych oraz nakładki z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA, a na chodnikach wzmocnienia podbudową z kamienia łamanego lub recyklingu na podsypce cementowj i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej lub nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilościach określonych w kosztorysach. Ulica Hetmańska Odcinek od ul. Pomorskiej do ul. Sowińskiego wraz z częścią powierzchni skrzyżowań z ulicami, z którymi się przecina - wg załączonego planu sytuacyjnego. Ulica Unii Lubelskiej Zakres prac od ul. Warszawskiej do wiaduktów kolejowych (27m za wiaduktami) z wyłączeniem odcinka od ul. Dworcowej do ul. Langiewicza (bez powierzchni skrzyżowania ul. Dworcowej i Unii Lubelskiej) wg załączonego planu sytuacyjnego. Ulica Gajowa Odcinek od skrzyżowania z ul. Powstańców Wielkopolskich do ul. Kamiennej wg załączonego planu sytuacyjnego. Ulica B.Głowackiego Odcinek od ul. Gajowej do ul. Bałtyckiej wraz z zatokami autobusowymi wg załączonego planu sytuacyjnego. Ulica Kołobrzeska Cała wraz z pętlą autobusową i zatoką autobusową przy pawilonie Społem wg załączonego planu sytuacyjnego. CZĘŚĆ B: Przedmiotem zamówienia jest wymiana częściowa uszkodzonych desek dylatacyjnych na wiadukcie drogowym nad linią PKP w ciągu ul. Ar. Krajowej i naprawa dylatacji bitumicznej na wiadukcie drogowym nad linią PKP w ciągu ul. Fordońskiej w Bydgoszczy(D.K.nr 80 , KM 12. m324,1-jezdnia południowa. W związku z tym iż, na wiadukcie w ciągu ul. Ar. Krajowej w trakcie remontu przeprowadzonego w 2002 r. zamontowano dylatacje blokowe typy COMPOSAN JNA 70, obecnie w ramach wymiany uszkodzonych desek dylatacyjnych należy zastosować deski tego samego producenta. Dopuszcza się zastosowanie dylatacji innych producentów o identycznych lub lepszych parametrach technicznych posiadające aktualne Aprobaty IBDiM. W trakcie naprawy dylatacji należy wymienić 17 desek dylatacyjnych o łącznej długości 31,11m. W takim przypadku zastosowane deski dylatacyjne muszą geometrycznie pasować do systemu COMPOSAN JNA 70. Po obu stronach dylatacji należy przewidzieć pasy z asfaltu twardolanego o szerokości 1m. Na obu wiaduktach należy sfrezować na głębokość 4cm ( na 2 pasach jezdni wschodniej i trzech pasach jezdni zachodniej) nawierzchnię jezdni i ułożyć nową nawierzchnię SMA. Z informacji uzyskanej od przedstawiciela producenta, termin realizacji zamówienia (desek dylatacyjnych) wynosi ok. 5 tygodni od chwili jego złożenia. W razie potrzeby należy przewidzieć naprawę podłoża pod wymienianymi deskami dylatacyjnymi. Każda jezdnia na wiadukcie posiada trzy pasy ruchu. Należy tak prowadzić prace, aby możliwy był ruch kołowy, na co najmniej jednym pasie ruchu w każdym kierunku. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót należy wykonać we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zatwierdzić w ZDMiKP. Na wiadukcie w ciągu ul. Fordońskiej w trakcie przeprowadzonego remontu ul. Fordońskiej w trakcie frezowania nawierzchni zniszczono zamontowane dylatacje. Położona jest na wiadukcie nawierzchnia asfaltowa SMA. W miejscu przeznaczonym przewidzianym na dylatacje, należy w nawierzchni jezdni ułożyć 2 szczelne dylatacje bitumiczne o długości 7,0m każda. Do wykonania dylatacji, należy zastosować dylatację bitumiczną posiadającą Aprobatę Techniczną IBDiM. Prace na ul. Fordońskiej należy prowadzić i wykonać w sobotę i w niedzielę przy ograniczeniu ruchu do połowy jezdni. Wykonawca może zorganizować objazd drugą jezdnią przy wykonaniu odpowiedniej organizacji ruchu (zatwierdzonej przez Zamawiającego) i przygotowaniu objazdów własnym staraniem i na własny koszt w uzgodnieniu z Zamawiającym..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 UPZP, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki . Wykaz ulic i dylatacji planowanych do przebudowy w przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego: 1. ul. Wrocławska, 2. ul. Św. Trójcy, 3. ul. Koronowska, 4 . dylatacje na Mostach Solidarności w ciągu ulicy Focha.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 PLN- (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, tj. Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: WADIUM - Część A Budowa i modernizacja ulic w Bydgoszczy - pakiet II: ul. Hetmańska, ul. Unii Lubelskiej, ul. Gajowa, ul. B. Głowackiego, ul. Kołobrzeska, Częsć B Naprawa urządzeń dylatacyjnych na wiaduktach w ciągu ulic: Armii Krajowej i Fordońskiej Nr sprawy 014. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy oświadczenia, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu ułożenia nawierzchni z mieszanki SMA o minimalnej powierzchni 5.000m2, w ramach jednego zamówienia, jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu ułożenia nawierzchni podbudowy z KŁSM o minimalnej powierzchni 5.000m2, w ramach jednego zamówienia, roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni brukowej (np.: kostka kamienna, kamień brukowy-kocie łby lub trylinka) o minimalnej powierzchni 3.000m2, w ramach jednego zamówienia lub maksymalnie w trzech odrębnych zamówieniach, jednej roboty budowlanej dotyczącej wymiany lub wbudowania w obiektach mostowych dylatacji blokowych o łącznej długości nie mniejszej niż 20mb, w ramach jednego zamówienia lub maksymalnie w trzech odrębnych zamówieniach, jednej roboty budowlanej dotyczącej wymiany lub wbudowania w obiektach mostowych dylatacji bitumicznych o łącznej długości nie mniejszej niż 15mb, w ramach jednego zamówienia lub maksymalnie w trzech odrębnych zamówieniach, Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1.1.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, w tym sprzętem specjalistycznym określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w minimalnej liczbie i o minimalnej wydajności, gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy oświadczenia, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych, o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż określone poniżej, tj.: 1) kierownikiem budowy, minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, wymagane przepisami Prawa budowlanego (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, 2)kierownikiem budowy, minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń, wymagane przepisami Prawa budowlanego (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych, Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy oświadczenia, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 (słownie: trzy miliony 00/100) PLN, 2)posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia w wysokości 1.000 000,00 (słownie: jeden milion 00/100) PLN. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy oświadczenia, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.2.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24. ust.1 UPZP, w związku z tym każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa, przez dołączenie do oferty, dokumenty wymienione w pkt. 11.2.1. SIWZ. Dokumenty wymagane w pkt 11.2 SIWZ, należy złożyć zgodnie z przepisem § 7 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Przedłużenie okresu gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) wykonania zamówienia siłami własnymi, 2) powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom, 3) części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom, 4) zmiany osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, pod warunkiem, że kolejna osoba wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż Zamawiający określił na etapie postępowania o zamówienie publiczne 5) ceny umowy w przypadku: a) ustawowej zmiany podatku VAT, b) wykonania mniejszego zakresu robót niż zakres określony w kosztorysach ofertowych wynikających z ich zaniechania w rozumieniu klauzuli 1.1.23. OWU i wystąpieniu okoliczności o których mowa w klauzuli 2.3.6. OWU , c) wykonania robót zamiennych w rozumieniu klauzuli 1.1.24. OWU i wystąpieniu okoliczności o których mowa w klauzuli 2.3.7. OWU, d) wystąpienia okoliczności, o których mowa w klauzuli 4.18 OWU, 6) terminu wykonania zamówienia w przypadku: - gdy umowa nie może być realizowana z powodu siły wyższej lub z powodu następstw siły wyższej, - zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, mających wpływ na termin realizacji. - w przypadku udokumentowania wystąpienia, w miejscu planowanych robót, niekorzystnych warunków atmosferycznych, niesprzyjających ich wykonaniu (długotrwałe opady deszczu), które mogą ulec wydłużeniu, jedynie o ilość dni, w których niemożliwe było wykonanie robót, - niemozliwości realizacji robót z powodu braku dostępności do miejsc prowadzonych robót lub gdy obowiązujące przepisy oraz normy nie dopuszczają do realizacji lub nakazują wstrzymanie robót, - wystąpienia robót dodatkowych i innych niemożliwych do przewidzenia, - wystąpienia innych okoliczności poza wynikającymi z uzbrojenia Wykonawcy lub za które Wykonawca jest odpowiedzialny, - określonym w pkt 4.18. OWU. 7) zmiany osób odpowidzialnych za kierowanie robotami budolanymi, pod warunkiem, że zaproponowana przez Wykonawcę, na dane stanowisko, osoba wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym, niż Zamawiający wymagał na etapie postępowania o zamówienie publiczne. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, Cena 262,40 zł,koszty przesyłki- PLN;bezpłatnie na stronie internetowej: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a, pokój nr 20 (kancelaria/parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia jest: Część A: Paweł Mierzwa - tel. 052-582-27-18, Część B: Krzysztof Bonk - tel. 052-582-27-59, 2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Adrianna Wróbel/ Małgorzata Bardzińska- tel.: 052-582-27-69/70. Termin otwarcia ofert: W dniu 13.05.2015 r. godz.: 10.30. Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP w Bydgoszczy, Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a, pok.18 parter. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin wykonania zamówienia dla Części A: od dnia przekazania budowy do dnia 30.08.2015 r., z zastrzeżeniem terminów częściowych (ul. Hetmańska, ul. Unii Lubelskiej, ul. Gajowa, ul. B. Głowackiego, ul. Kołobrzeska), określonych szczegółowo w harmonogramie robót zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru. 2. Termin wykonania zamówienia dla Części B: 75 dni od daty podpisania umowy, nie później niż do 30.08.2015 r.z tym że: na ul. Fordońskiej w ciągu trzech tygodni od przekazania placu budowy, na ul. Armii Krajowej w ciągu pięciu tygodni od przekazania placu budowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.