To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 59956 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Wrocław: Usługi konserwacji, przeglądu i naprawy angiokardiografu Artis Zee ze stacją hemodynamiki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52372-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, krajowy numer identyfikacyjny
632038400000, ul.
ul. Gen. A. E. Fieldorfa
2,
54049
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 306 44 19, faks
71 306 48 67, e-mail
zampub_marciniak@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi konserwacji, przeglądu i naprawy angiokardiografu Artis Zee ze stacją hemodynamiki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):EZ/050/EM/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji, przeglądu i naprawy angiokardiografu Artis Zee ze stacją hemodynamiki, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, wg zakresu czynności opisanego w załączniku nr 2 do wzoru umowy, stanowiącej integralną część Zaproszenia. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 12 MIESIĘCY od dnia zawarcia umowy. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określił we wzorze umowy wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy - zostały określone we wzorze umowy. 4. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
50421000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT201467.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 193408,70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolenj ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w roku 2009 zakupił fabrycznie nowy aparat RTG firmy Siemens do angiokardiografii cyfrowej wraz ze stacją, który stanowi wyposażenie Pracowni Hemodynamiki na Oddziale Kardiologicznym Szpitala. Gwarancja na zakupiony asortyment ustalona została w postanowieniach umowy poprzetargowej do dnia 31.12.2011 r., podczas której Wykonawca zapewniał Zamawiającemu pełną obsługę serwisu gwarancyjnego. Zgodnie z postanowieniami umowy Wykonawca dokonał przeglądu technicznego w dniu 21 grudnia 2011 roku, który był ważny do czerwca 2012 roku. Wymogi producenta nakładają konieczność wykonywania okresowych konserwacji (co 6 m-cy) oraz napraw i obsługi serwisowej wyłącznie przez serwis firmowy. W wypadku wykonywania tej usługi przez osoby trzecie lub inne nieuprawnione serwisy producent nie ponosi odpowiedzialności za jakość i niezawodność aparatury. Dodatkową okolicznością jest brak powszechnej dostępności do specjalistycznych części, niezbędnych do napraw i konserwacji dla innych podmiotów serwisujących aparaturę RTG. W znaczącym stopniu wydłużałoby to ewentualną naprawę i komplikowało pracę oddziału w systemie ostro dyżurowym. Dlatego Zamawiający uważa za celowe i zasadne zawarcie stosownej umowy z serwisem firmowym gwarantującym jakość wykonywanych usług oraz odpowiedzialność. Firma Siemens Healthcare Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żupniczej 11, 03-821 Warszawa, została ustanowiona wyłącznym przedstawicielem spółki Siemens Aktiengellschaft z siedzibą w Berlinie i Monachium, Republika Federalna Niemiec, uzyskała prawa sprzedaży produktów, systemów i serwisu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadzie wyłączności. Ostateczna wartość wynegocjowanej przez Zamawiającego ceny za świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia przez Wykonawcę SIEMENS HEALTHCARE Sp. z o.o. to: 237 892,70 zł brutto
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa akumulatorów typu LiFePO4 do SKMP/C
- Remont pomieszczeń w żłobku nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- 07600 pn. "Park Leonarda da Vinci - etap 5 + oraz uzupełnienie innych projektów na Gądowie Małym"
- SZP/242-087/2024 Dostawa chłodzonego modułu PMT pracującego w zakresie 950nm - 1700nm wraz z zasilaczem i układem chłodzenia w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez DSDiK we Wrocławiu.
- TP 38/24 DOSTAWA TESTÓW DO BADAŃ UKŁADU KRZEPNIĘCIA wraz z dzierżawą analizatórów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.