eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi konserwacji, przeglądu i naprawy angiokardiografu Artis Zee ze stacją hemodynamiki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 59956 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Wrocław: Usługi konserwacji, przeglądu i naprawy angiokardiografu Artis Zee ze stacją hemodynamiki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 52372-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, krajowy numer identyfikacyjny 632038400000, ul. ul. Gen. A. E. Fieldorfa  2, 54049   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 306 44 19, faks 71 306 48 67, e-mail zampub_marciniak@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi konserwacji, przeglądu i naprawy angiokardiografu Artis Zee ze stacją hemodynamiki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EZ/050/EM/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji, przeglądu i naprawy angiokardiografu Artis Zee ze stacją hemodynamiki, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, wg zakresu czynności opisanego w załączniku nr 2 do wzoru umowy, stanowiącej integralną część Zaproszenia. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 12 MIESIĘCY od dnia zawarcia umowy. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określił we wzorze umowy wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy - zostały określone we wzorze umowy. 4. Miejsce realizacji umowy: siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 50421000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT201467.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SIEMENS Healthcare Sp. z o.o.,  ,  ul. Żupnicza 11,  03-821 ,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193408,70
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolenj ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a)  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w roku 2009 zakupił fabrycznie nowy aparat RTG firmy Siemens do angiokardiografii cyfrowej wraz ze stacją, który stanowi wyposażenie Pracowni Hemodynamiki na Oddziale Kardiologicznym Szpitala. Gwarancja na zakupiony asortyment ustalona została w postanowieniach umowy poprzetargowej do dnia 31.12.2011 r., podczas której Wykonawca zapewniał Zamawiającemu pełną obsługę serwisu gwarancyjnego. Zgodnie z postanowieniami umowy Wykonawca dokonał przeglądu technicznego w dniu 21 grudnia 2011 roku, który był ważny do czerwca 2012 roku. Wymogi producenta nakładają konieczność wykonywania okresowych konserwacji (co 6 m-cy) oraz napraw i obsługi serwisowej wyłącznie przez serwis firmowy. W wypadku wykonywania tej usługi przez osoby trzecie lub inne nieuprawnione serwisy producent nie ponosi odpowiedzialności za jakość i niezawodność aparatury. Dodatkową okolicznością jest brak powszechnej dostępności do specjalistycznych części, niezbędnych do napraw i konserwacji dla innych podmiotów serwisujących aparaturę RTG. W znaczącym stopniu wydłużałoby to ewentualną naprawę i komplikowało pracę oddziału w systemie ostro dyżurowym. Dlatego Zamawiający uważa za celowe i zasadne zawarcie stosownej umowy z serwisem firmowym gwarantującym jakość wykonywanych usług oraz odpowiedzialność. Firma Siemens Healthcare Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żupniczej 11, 03-821 Warszawa, została ustanowiona wyłącznym przedstawicielem spółki Siemens Aktiengellschaft z siedzibą w Berlinie i Monachium, Republika Federalna Niemiec, uzyskała prawa sprzedaży produktów, systemów i serwisu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadzie wyłączności. Ostateczna wartość wynegocjowanej przez Zamawiającego ceny za świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia przez Wykonawcę SIEMENS HEALTHCARE Sp. z o.o. to: 237 892,70 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.