Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Tomaszów Mazowiecki: Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania:
1. remontu chodnika dł. 330 mb w miejscowości Godaszewice,
2. remontu chodnika dł. 500 mb w miejscowości Wiaderno,
3. utwardzenia placu o pow. 360 m2 przed budynkiem Domu Ludowego w Wąwale,
4. utwardzenia miejsc pod przystanki autobusowe o pow. 100 m2
na terenie gm. Tomaszów Maz.
Numer ogłoszenia: 59872 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki , ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, faks (044) 723 50 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania: 1. remontu chodnika dł. 330 mb w miejscowości Godaszewice, 2. remontu chodnika dł. 500 mb w miejscowości Wiaderno, 3. utwardzenia placu o pow. 360 m2 przed budynkiem Domu Ludowego w Wąwale, 4. utwardzenia miejsc pod przystanki autobusowe o pow. 100 m2 na terenie gm. Tomaszów Maz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania: 1. remontu chodnika dł. 330 mb w miejscowości Godaszewice, 2. remontu chodnika dł. 500 mb w miejscowości Wiaderno, 3. utwardzenia placu o pow. 360 m2 przed budynkiem Domu Ludowego w Wąwale, 4. utwardzenia miejsc pod przystanki autobusowe o pow. 100 m2 na terenie gm. Tomaszów Maz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, póz. 1655 oraz z 2008 roku Nr 171 poz. 1058) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 wg wzoru podanego w zał. nr 2 do SIWZ b/ Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c/ Wykazu wykonanych min 2 dostaw o podobnej złożoności w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały należycie wykonane np. referencjami. /Załącznik nr 3 do SIWZ/ Dodatkowe dokumenty i oświadczenia, jakie zobowiązani są złożyć Wykonawcy: d/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. załączonego wzoru (zał. nr 1) e/ poprawnie wypełniony formularz wyceny materiałów /Załącznik nr 4 do SIWZ/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V siwz lit. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 są one zastępowane dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Maz.
ul. Prez. I. Mościkiego 4
97-200 Tomaszów Maz.
pok. nr 11 w godz. 8.00-16.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościkiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.04.2009.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Produkty lecznicze (w tym płyny infuzyjne), testy skórne punktowe alergologiczne, substancje recepturowe
- ZAKUP GORĄCEGO POSIŁKU WRAZ Z USŁUGĄ WYDANIA LUB DOWOZU GORĄCEGO POSIŁKU KLIENTOM MOPS w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Podniesienie jakości i bezpieczeństwa udzielania świadczeń dla pacjentów CZP poprzez wdrożenie systemu do monitoringu ciągłego i rejestracji zdarzeń medycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa parkingu przy ul. Łąkowej w miejscowości Smardzewice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.