eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Realizacja projektu pn. Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego 4-przystankowego w istniejącym szybie windy w SP ZOZ Szpital Specjalistyczny w Zabrzu. EO/30PN/2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Zabrze: Realizacja projektu pn. Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego 4-przystankowego w istniejącym szybie windy w SP ZOZ Szpital Specjalistyczny w Zabrzu. EO/30PN/2011.
Numer ogłoszenia: 59869 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346013 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu pn. Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego 4-przystankowego w istniejącym szybie windy w SP ZOZ Szpital Specjalistyczny w Zabrzu. EO/30PN/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja projektu pn. Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego 4-przystankowego w istniejącym szybie windy w SP ZOZ Szpital Specjalistyczny w Zabrzu. II.1. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania: Dostawa nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Wymiana istniejącego wyeksploatowanego dźwigu szpitalnego na dostarczony nowy dźwig osobowy w istniejącym szybie windy. Celem wymiany jest zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników oraz poprawa komfortu jazdy i wyglądu estetycznego. Zakres czynności niezbędnych do wykonania: 1. Opracowanie projektu technicznego wymiany dźwigu zgodnie z SIWZ i obowiązującymi przepisami prawa; 2. Dostawa nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich 3. Demontaż istniejącego i montaż nowego dźwigu windy wraz z wywozem i utylizacją odpadów; Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania istniejących prowadnic i przeciwwagi pod warunkiem, iż nie wpłynie to negatywnie na jakość i sprawność funkcjonowania urządzenia i udzieloną gwarancję przez Wykonawcę 4. Udział oraz przebadanie urządzenia przez Jednostkę Notyfikowaną 5. Nadanie znaku CE oraz wystawienie Deklaracji Zgodności 6. Dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej do właściwej jednostki UDT 7. Udział w badaniach i próbach dźwigu wymaganych przez UDT do wydania decyzji zezwalającej na eksploatację, a także uiszczenie wszelkich opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 8. Zarejestrowanie oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów i decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazanie jej Zamawiającemu; 10. Uwzględnienie kosztu konserwacji i wymaganych przeglądów technicznych w okresie gwarancji poprzez a) wykonywanie bieżących czynności konserwacyjnych (zgodnie z DTR Producenta i przepisami Urzędu Dozoru Technicznego) co 30 dni, pełną 24 godzinną gotowość do podjęcia czynności związanych z naprawami i ewentualnymi procesami uwalniania awaryjnego z kabiny b) coroczne przygotowywanie i obsługa badań UDT w okresie udzielonej gwarancji oraz okresowe pomiary elektryczne; 11. Uwzględnienie kosztu zabezpieczenia urządzeń i pomieszczeń niemodernizowanych, przenoszenie, odizolowanie ich przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem (w przypadku powstania uszkodzeń np. konieczność wykonania otworów montażowych w przegrodach budowlanych w celu montażu urządzenia, obróbka przy drzwiach wejściowych przystankowych - likwidacja powstałych zniszczeń w celu doprowadzenia do stanu pierwotnego na koszt Wykonawcy). 12. Każde opracowanie wchodzące w skład dokumentacji projektowej należy przekazać Zamawiającemu w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) powinny być ponumerowane oraz zszyte, zbindowane lub połączone w jedną całość inną techniką. 13. Zastosowane urządzenia i materiały powinny być opisane i scharakteryzowane w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. II.2. Wymagania Zamawiającego: 1. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy 2. Dźwig po wymianie musi zostać dopuszczony do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT), powinien spełniać wymagania Zamawiającego określone w niniejszym programie oraz spełniać wymagania dyrektywy dźwigowej nr 95/16/WE 3. Modernizacja dźwigu nie powinna skutkować zmianą układu pomieszczeń w budynku ani zmianą przeznaczenia pomieszczeń wymagającą uzyskania decyzji administracyjnej. Nie powinna prowadzić do zmiany parametrów budynku, takich jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość i długość. Niedopuszczalne jest dokonywanie przez Wykonawcę zmian w konstrukcji budynku. II.3. Szczegółowe uwarunkowania związane z wykonaniem i odbiorem robót: W czasie planowania, wyceny, organizacji, realizacji i przekazania robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wykonania zamówienia, wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i specyfiki obecnego sposobu użytkowania: 1. W obiekcie SPZOZ Szpital Specjalistyczny w Zabrzu realizowane są funkcje z zakresu opieki medycznej oraz prace administracyjno-biurowe - budynek będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia; 2. Roboty wewnątrz budynku mogą być realizowane codziennie w godzinach 8:00-19:00; 3. Gruz, demontowane materiały, urządzenia i elementy urządzeń technicznych pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować; 4. Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania; 5. Miejsca prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed działaniem czynników atmosferycznych (deszczu, wiatru itp.); 6. Wykonawca będzie zobowiązany do wskazywania Zamawiającemu dni, w których zamierza wykonywać roboty powodujące hałas z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. II.4. Inne informacje: 1. Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt: zapewnić przeprowadzenie badania odbiorczego dźwigu po wymianie przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zrealizować uwagi i zalecenia UDT wymienione w protokołach z tego badania, a także uzyskać stosowną decyzję UDT zezwalającą na eksploatację dźwigu przez użytkownika. 2. Zamawiający upoważni Wykonawcę do reprezentowania Zamawiającego przed UDT w sprawach związanych z przeprowadzeniem badania i uzyskaniem decyzji, o której mowa powyżej, z zastrzeżeniem, że koszty czynności dokonywanych przez UDT ponosić będzie Wykonawca. 3. Wydanie przez UDT decyzji, o której mowa powyżej, będzie warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do uznania zamówienia za zrealizowane. Zamawiający uzna zamówienie za zrealizowane po ostatecznym odbiorze robót w formie protokołu. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania stanowiskowej instrukcji obsługi, opracowania instrukcji eksploatacji i konserwacji dźwigu oraz do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu. 5. Wykonawca będzie ponosić wyłączną i pełną odpowiedzialność za treść dokumentacji projektowej, poczynione w niej założenia i dokonane na jej potrzeby ustalenia. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadane dokumenty i informacje niezbędne do realizacji zamówienia. 7. Dopuszcza się modyfikację treści Programu Funkcjonalno-Użytkowego na zasadach obowiązujących przy modyfikacji SIWZ. II.5. Uwagi: 1. Wymagane podstawowe parametry funkcjonalno-użytkowe nowego dźwigu oraz zakresu czynności są określone w załączniku nr 7 - Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania wymiarów na istniejącym obiekcie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kosztorysu ofertowego zawierającego zakres czynności niezbędnych do wykonania opisanych w SIWZ pkt. III.1. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania. 4. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Termin realizacji zamówienia 16 tygodni (112 dni kalendarzowych) od dnia podpisania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • THYSSENKRUPP ELEVATOR Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159408,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159408,00 / Oferta z najwyższą ceną: 219974,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.