eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzeg › przebudowa ulicy A. Fredry w Ko³obrzegu wraz z odwodnieniem od km 0+295 do km 0+814



Og³oszenie z dnia 2005-11-10

POZYCJA 59799

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ko³obrzeg: przebudowa ulicy A. Fredry w Ko³obrzegu wraz z odwodnieniem od km 0+295 do km 0+814

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Ko³obrzegu, do kontaktów: Ryszard £awrynowicz Starosta Ko³obrzeski, Pl. Ratuszowy 1, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 35 476 18, fax 094 35 476 18, e-mail: powiatkolobrzeg@home.pl, www.powiat.kolobrzeg.pl. 2) Adres, pod którym mo¿na uzyskaæ dalsze informacje: Zarz±d Dróg Powiatowych, Miros³aw Kielnik, Dyrektor Zarz±du Dróg Powiatowych w Ko³obrzegu; Krzysztof Namy¶lak, Kierownik Sekcji Technicznej Zarz±du Dróg Powiatowych w Ko³obrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 352 88 10, fax 094 352 88 10, e-mail: sekretariat@zdp.kolobrzeg.pl, www.zdp.kolobrzeg.pl. 3) Adres, pod którym mo¿na uzyskaæ dokumentacjê: Zarz±d Dróg Powiatowych, Miros³aw Kielnik, Dyrektor Zarz±du Dróg Powiatowych w Ko³obrzegu; Krzysztof Namy¶lak, Kierownik Sekcji Technicznej Zarz±du Dróg Powiatowych w Ko³obrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 352 88 10, fax 094 352 88 10, e-mail: sekretariat@zdp.kolobrzeg.pl, www.zdp.kolobrzeg.pl. 4) Adres, na który nale¿y przes³aæ oferty/wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Zarz±d Dróg Powiatowych, Miros³aw Kielnik, Dyrektor Zarz±du Dróg Powiatowych w Ko³obrzegu; Krzysztof Namy¶lak, Kierownik Sekcji Technicznej Zarz±du Dróg Powiatowych w Ko³obrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 352 88 10, fax 094 352 88 10, e-mail: sekretariat@zdp.kolobrzeg.pl, www.zdp.kolobrzeg.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: przebudowa ulicy A. Fredry w Ko³obrzegu wraz z odwodnieniem od km 0+295 do km 0+814 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: "Przebudowa ulicy A. Fredry w Ko³obrzegu wraz z odwodnieniem od km 0+295 do km 0+814" - oznakowanie robót (wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas robót), - nawierzchnia asfaltowa - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu, wyrównanie istniej±cej podbudowy mieszank± mineralno-bitumiczn± asfaltow± 263 tony, u³o¿enie zbrojenia nawierzchni bitumicznej siatk± szklan± powlekan± Glasphalt G - 3 165,9 m kw., - u³o¿enie nawierzchni mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ¶cieralna), grubo¶ci warstw po zagêszczeniu 5cm - 3 165,9 m kw., - u³o¿enie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ¶cieralna), grubo¶ci warstwy po zagêszczeniu 4 cm - 1 630,5 m kw., - u³o¿enie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubo¶ci 6 cm na podsypce piaskowej - 636 m kw., - ¶cie¿ka rowerowa z chodnikiem - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubo¶ci 6 cm na podsypce piaskowej - 320 m kw., - u³o¿enie parkingu -nawierzchnia z kostki betonowej o grubo¶ci 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubo¶ci 3 cm - 262,5 m kw., - zatoki autobusowe - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubo¶ci 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubo¶ci 3 cm - 256,25 m kw., - wykonanie kanalizacji deszczowej - monta¿ i wykonanie oznakowania i 2 tablic informacyjnych o wymiarach 70x90 dotycz±cych realizacji projektu w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ZPORR - oraz wykonanie pozosta³ych czynno¶ci i prac zgodnie z Projekt techniczny remontu drogi wraz z odwodnieniem opracowany przez Zak³ad Projektowania i Nadzoru Budowlanego "WIE-MAR" Wies³aw Grzywacki, Marian Jankowiak, Edyta Grzywacka-Wzi±tek ul. Wojska Polskiego 62/2, 78-200 Bia³ogard oraz Zak³ad Us³ug Projektowych i Nadzoru Budowlanego "WEN-SAN" Gra¿yna Wencel, ul. E. Sz. Zarembiny 6, 78- 100 Ko³obrzeg. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, us³ug lub miejsce dostaw: Ko³obrzeg. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia 2.1) Warto¶æ lub zakres zamówienia: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane o warto¶ci powyzej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 5;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000 z³. w jednej z form okre¶lonych w art. 45 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub us³ugodawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegaj±cy siê o zamówienie powinni spe³niaæ warunki okre¶lone w art. 22 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ posiadaæ koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem i dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywa³y zmówienie posiadaj± wymagane uprawnienia. Informacje o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Poni¿sze dokumenty nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. 1. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿nego za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 5. Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania tych uprawnieñ 6. Wykaz osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakres wykonywanych przez nich czynno¶ci. 7. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstêpne og³oszenie informacyjne dotycz±ce tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostan± zapr. do sk³ad. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyja¶nieñ: dostêpne do 29.12.2005. 3.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: 30.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin zwi±zania ofert±: liczba dni: 60 od ostat. term. sk³ad. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.12.2005, godzina 10:00, Zarz±d Dróg Powiatowych w Ko³obrzegu ul. Gryfitów 8, 78-100 Ko³obrzeg.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze ¶rodków UE: Tak, Zamówienie dotyczy projektu dofinasowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Regionalnego ZPORR pt: "Przebudowa ul. A. Fredry w Ko³obrzegu wraz z odwodnieniem", nr projektu: Z/2.32/I/1.1.1/241/05. 2) Data wys³ania og³oszenia: 25.10.2005.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.