eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie próbek ze znacząco ulepszonego betonu oraz typoszeregu ścianek oporowych O 300, O 400, O 500, O 600 mm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59767 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Warszawa: Wykonanie próbek ze znacząco ulepszonego betonu oraz typoszeregu ścianek oporowych O 300, O 400, O 500, O 600 mm
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, krajowy numer identyfikacyjny 5777300000, ul. ul. Racjonalizacji  42529, 02673   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 8530201, 8431944, e-mail m.gajewski@imbigs.org.pl, faks 0-22 8435981.
Adres strony internetowej (URL): www.imbigs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.imbigs.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

tak
www.imbigs.pl


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie za pomocą operatora pocztowego, kuriera lub osobiscie
Adres:
IMBiGS, 02-673 Warszawa, ul Racjonalizacji 6/8


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie próbek ze znacząco ulepszonego betonu oraz typoszeregu ścianek oporowych O 300, O 400, O 500, O 600 mm
Numer referencyjny: MB-240-02/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Wykonanie małogabarytowych próbek betonu wg opracowanych przez IMBiGS receptur badawczych. Próbki betonu powinny być wykonane jako walcowe o średnicy 150 mm i wysokości 300 mm, lub jako kostki sześcienne o boku 150 mm. zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 12390-1: 2013-03 "Badania betonu - Część 1: Kształt, wymiary i inne wymagania dotyczące próbek do badań i form" Zadanie to obejmuje również: a)transport od producentów (wymienionych w pkt. 6) do Wykonawcy, składników mieszanki betonowej dla potrzeb wykonania elementów betonowych - koszt zakupu tych składników u producentów leży po stronie Zamawiającego b)udostępnienie hali do składowania wykonanych próbek w celu ich dojrzewania, jak również realizacji części prac badawczych, c)udostępnienie i obsługę maszyn do transportu bliskiego w celu przewozu próbek na miejsca dojrzewania i składowania, d) transport od Wykonawcy do siedziby IMBiGS ( Warszawa, ul. Racjonalizacji 6/8) próbek betonu po okresie dojrzewania - wykonanych kolejno wg wstępnych oraz skorygowanych receptur 2) Wykonanie pełnogabarytowych próbek badawczych w postaci ścianek oporowych przepustowych O300, O400, O500 i O600 mm zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 13369:2013 "Wspólne wymagania dla prefabrykatów z betonu". W zakres zadania wchodzi: a)wykonanie form dla pełno gabarytowych próbek badawczych, w postaci ścianek oporowych przepustowych O300, O400, O500 i O600 mm, b)adaptacja posiadanego przez wykonawcę stanowiska wibracji dla potrzeb wytworzenia wymienionych ścianek oporowych przepustowych, c)wykonanie ścianek oporowych dla każdej średnicy, wg załączonego rysunku - Załącznik nr 1 do SIWZ d)udostępnienie i obsługa maszyn do transportu bliskiego wykonanych ścianek oporowych na terenie hali produkcyjnej, w czasie przeprowadzania badań wstępnych e) transport od Wykonawcy do siedziby IMBiGS w Warszawie pełnogabarytowych próbek badawczych po okresie dojrzewania i badaniach wstępnych. Uwaga: Mieszanka betonowa stosowana do wykonania elementów opisanych w pkt 1) i pkt 2) powinna spełniać wymagania normy PN-EN 206+A1:2016-12 "Beton - Wymagania, właściwości, produkcja i zgodność". 3) Ilość i rodzaj: Zamówienie obejmuje wykonanie: a)po 18 małogabarytowych próbek wg 10 wariantowych receptur opracowanych przez IMBiGS- 180 szt. b)po 18 małogabarytowych próbek wg 5 skorygowanych przez IMBiGS receptur - 90 szt. c)po 10 szt. ścianek oporowych przepustowych O300, O400, O500 i O600 mm.- 40 szt. 4) Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia a)Udostępnienie hali o powierzchni min 2000 m2 (przeznaczonej do składowania wykonanych próbek w celu ich dojrzewania, jak również realizacji części prac badawczych); o wyposażonej w suwnicę o udźwigu minimum 2 T o wyposażonej w stół wibracyjny o pow. formowania nie mniejszej niż 5 m x 2,5 m oraz odpowiednie przyłącze elektryczne do jego zasilania b)Odległość siedziby Wykonawcy (miejsca wykonania zamawianych i ich składowania próbek betonu i elementów pełnogabarytowych) od siedziby Zamawiającego w Warszawie - maks. do 100 km

II.5) Główny kod CPV: 44.11.42.00 - Produkty betonowe
Dodatkowe kody CPV:18000000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 75


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Spełnieniem tego warunku będzie posiadanie przez Wykonawcę: - wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) albo Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) albo jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Spełnieniem tego warunku będzie posiadanie przez Wykonawcę: - aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszej umowy, na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 120.000 zł na jedno lub wszystkie zdarzenia, wraz z potwierdzeniem dokonania opłat wymagalnych składek polisy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Spełnieniem tego warunku będzie dysponowanie przez Wykonawcę na czas realizacji zmówienia . a) węzłem do produkcji mieszanki betonowej, wyposażonego w betoniarkę o przymusowym mieszaniu o pojemności mieszalnika min. 2 m3 oraz system ogrzewania wody zarobowej b) stołem wibracyjnym o powierzchni formowania min. 5m x 2,5 m c) halą o powierzchni min 2000 m2 z wyposażeniem opisanym w pkt 3 ppkt 4a SIWZ d) wózkiem widłowym o udźwigu w zakresie 2,5 - 3,5 tony e) odpowiednim wyposażeniem i kompetentnym personelem w zakresie bieżącej kontroli wytwarzanej mieszanki betonowej dotyczącej: alkaliczności, wodoszczelności, nasiąkliwości, mrozoodporności i wytrzymałości na ściskanie wg PN-EN 206+A1:2016-12 f) posiadania przez Wykonawcę wdrożonego systemu Zakładowej Kontroli Produkcji - wg PN-EN 206-1. g) wykazania, że Wykonawca wykonał w ostatnich 3 latach co najmniej 6 dostaw elementów budowlanych lub żelbetowych o wartości nie mniejszej niż 120 tys. PLN netto każda
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 Prawa zamówień publicznych - wzór formularz Załącznik Nr 3 B do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór formularz Załącznik Nr 3 A do SIWZ 2. Aktualny odpis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) albo Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) albo jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku. Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższego dokumentu, jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. z 2014 r. poz. 1114 z późn. zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykaz co najmniej 4 dostaw elementów budowlanych lub żelbetowych o zbliżonym zakresie do przedmiot zamówienia, tj "Wykonanie próbek ze znacząco ulepszonego betonu oraz typoszeregu ścianek oporowych O 300, O 400, O 500, O 600 mm" o wartości umowy nie mniejszej niż 120.000,00 zł netto każda, (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia Wykonawcy) wykonanych okresie ostatnich 3 lat licząc od terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. -wzór formularza - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Kopia aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszej umowy, na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 120.000 zł na jedno lub wszystkie zdarzenia, wraz z potwierdzeniem dokonania opłat wymagalnych składek polisy. 3. Certyfikat Wdrożonego sytemu Zakładowej Kontroli Produkcji - wg PN-EN 206-1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany nazwy, siedziby stron umowy, oraz innych danych identyfikacyjnych; 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu niniejszej umowy, w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku VAT; 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania lub przekazania miejsca realizacji umowy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/04/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.