eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Gdańsk: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 59750 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23114 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi kompleksowego sprzątaniu i utrzymaniu czystości, w pomieszczeniach administracyjno biurowych, laboratoryjnych i sanitarnych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska. Czynności polegające na sprzątaniu (zamiataniu, zmywaniu na mokro) posadzek w ciągach i przejściach komunikacyjnych, pomieszczeniach laboratoryjnych, odkurzanie na mokro i sucho wyposażenia biurowego (ścieranie kurzy) - realizowane będą w dni robocze w cyklu co drugi dzień (poniedziałek, środa, piątek - z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Czynności polegające na myciu szkła laboratoryjnego, myciu i dezynfekcji toalet, bieżącym serwisie toalet, opróżnianiu koszy na śmieci wykonywane będą w dni robocze (5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy określają załączniki do siwz. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również mycie szkła laboratoryjnego (mycie ręczne przy użyciu ogólnie dostępnych detergentów, przygotowanego przez pracownika laboratorium preparatu (chromianki) oraz przy użyciu zmywarki laboratoryjnej). Mycie ręczne obejmować będzie kolby, zlewki, butelki, cylindry, probówki oraz inne szkło używane do analiz laboratoryjnych i poboru prób w terenie. Ustalenie szczegółowego zakresu i sposobu zmywania szkła laboratoryjnego a także sprzątania pomieszczeń laboratoryjnych i mebli ustali kierownik laboratorium w trakcie przeszkolenia pracowników Wykonawcy. 3. Sprzątanie, utrzymanie czystości i mycie szkła laboratoryjnego dotyczy budynku WIOŚ w Gdańsku, Trakt Św. Wojciecha 293 (pow. użytkowa - 1573 m2) i budynku Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku przy ul. Kniaziewicza 30 (pow. użytkowa - 827 m2). Budynki te przeznaczone są na funkcjonowanie administracji publicznej. Sprzątanie odbywać się będzie w godzinach 15.00-19.00. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wymagała: - używania profesjonalnego sprzętu do sprzątania i utrzymania czystości w postaci wielofunkcyjnych odkurzaczy przemysłowych, wózków do sprzątania, zestawów typu MOP, - zapewnienia środków czystości niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, - uwzględniania na bieżąco uwag Zamawiającego, co do jakości stosowanych środków i sprzętu, - rzeszkolenia pracownika zmywającego szkło laboratoryjne w zakresie BHP na stanowisku pracy oraz wyposażenie go w odpowiednią odzież ochronną i roboczą. 5. Środki higieniczne stosowane w sanitariatach takie jak: papier toaletowy, mydło, mydło w płynie i pianie, ręczniki papierowe, zapewnia Zamawiający. 6. Wykonawca dostarcza we własnym zakresie: środki zapachowe (odświeżacze powietrza w aerozolu, kostki zapachowe do sedesów i pisuarów, plastikowe worki na śmieci - odpowiednie do wielkości koszy) oraz pozostałe środki i sprzęt do mycia i dezynfekcji toalet. 7. Środki czystości do mycia, pielęgnacji i utrzymania w czystości pozostałych powierzchni oraz niezbędny sprzęt do wykonania usługi, zapewnia Wykonawca. 8. Koszty związane z zapewnieniem przez Wykonawcę środków i sprzętu, o których mowa w pkt. 6 i 7, należy ująć w cenie ryczałtowej usługi. 9. Do najważniejszych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) odkurzanie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych, b) sprzątanie (zamiatanie, zmywanie) posadzki z terakoty, lastriko, wykładzin z PCV, tarkettu, c) odkurzanie na mokro wyposażenia biurowego i laboratoryjnego, d) mycie okien - w budynku WIOŚ w Gdańsku i delegatury WIOŚ w Słupsku, e) mycie innych powierzchni przeszklonych (drzwi) i ścianki działowe - w siedzibie WIOŚ w Gdańsku i delegatury WIOŚ w Słupsku, f) mycie i dezynfekcja toalet, g) opróżnianie koszy na śmieci, z wyminą worków i wynoszeniem ich do zbiorczego pojemnika znajdującego się na zewnątrz siedziby WIOŚ, h) mycie szkła laboratoryjnego - mycie tradycyjne (ręczne) i w zmywarce laboratoryjnej. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy, dotyczący poszczególnych części zamówienia, zawierają załączniki do siwz. Załączniki te stanowić będą integralną część umowy zawartej z wybranym Wykonawcą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie WIOŚ w Gdańsku, Trakt Św. Wojciecha 293

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33885,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35854,50

  • Oferta z najniższą ceną: 30135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66943,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23883,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23160,90

  • Oferta z najniższą ceną: 21525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48285,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.