To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Nowogard: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla gminy Nowogard w związku z realizacją projektu pn.: Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja
Numer ogłoszenia: 59732 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15298 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla gminy Nowogard w związku z realizacją projektu pn.: Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do realizowania zajęć wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Nowogard w ramach projektu Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja. Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: I część - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych Przedmiot zamówienia pierwszej części obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć: - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - zajęcia korekcyjno-kompensacyjnych - zajęcia rozwijające zainteresowania Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. II część - zakup i dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych Przedmiot zamówienia drugiej części obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych, których parametry i wymagania minimalne zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 39.29.21.00 - Tablice szkolne do pisania kredą 30.19.59.20 - Tablice magnetyczne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.65.21.00 - Projektory 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja finansowany jest z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k, ,, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93660,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91692,50
Oferta z najniższą ceną: 91692,50 / Oferta z najwyższą ceną: 148856,88
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "APTUS' JERZY WICHERT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "APTUS' JERZY WICHERT
- APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe, ul. Zwycięstwa 3, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57160,00
Oferta z najniższą ceną: 57160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126173,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- dostawa mrożonek do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Dostawa warzyw kiszonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa wyrobów niemedycznych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem 5 (pięciu) ekranów scenograficznych dla pracowni telewizyjnej Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
więcej: Tablice magnetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.