eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Rozbudowa składowiska odpadów niebezpiecznych zawierających azbest na działce 83/4 oraz 83/6 w obrębie 7-Chróścik przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Gorzów Wielkopolski: Rozbudowa składowiska odpadów niebezpiecznych zawierających azbest na działce 83/4 oraz 83/6 w obrębie 7-Chróścik przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 59708 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25040 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, faks 095 7225385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa składowiska odpadów niebezpiecznych zawierających azbest na działce 83/4 oraz 83/6 w obrębie 7-Chróścik przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przedsięwzięcia jest: Rozbudowa składowiska odpadów niebezpiecznych zawierających azbest na działce 83/4 oraz 83/6 w obrębie 7-Chróścik przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp. Inwestorem przedsięwzięcia jest Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gorzów Wlkp., ul. Teatralna 49. Składowisko zaprojektować w formie 3-kwaterowej nieuszczelnionej budowli ziemnej ze ścianami zabezpieczonymi przed osypywaniem się o następujących parametrach: - powierzchnia całkowita - ok. 0,7211 ha (kwatera KnA2 - ok. 2463,70 m2, kwatera KnA3 - ok. 2374,00 m2, kwatera KnA4 - ok. 2373,70 m2); - pojemność całkowita - ok. 31482,16 m3 (kwatera KnA2 - ok. 10757,14 m3, kwatera KnA3 - ok. 10362,35 m3, kwatera KnA4 ok. 10362,67 m3); - pojemność składowania ok. 26759,840 m (kwatera KnA2 - ok. 9143,57 m, kwatera KnA3 - ok. 8808,00 m3, kwatera KnA4 - ok. 8808,27 m3); - pojemność warstwy izolacyjnej - ok. 4722,324 m3; - nachylenie skarp - 1:1,5 skarpa północna, wschodnia i zachodnia, 1:2 skarpa południowa; - rzędna korony: 73,50 - 76,00 m n.p.m. - docelowa rzędna składowania - 71,50 - 74,00 m n.p.m. - rzędna dna: 65,00 - 67,50 m n.p.m. - całkowita pojemność składowania - ok. 48167,712 Mg (kwatera KnA2 - ok. 16458,43 Mg, kwatera KnA3 - ok. 15854,40 Mg, kwatera KnA4 - ok. 15854,88 Mg; - masa odpadów do składowania - ok. 16500 Mg/rok (ok. 66 Mg/dobę). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis pozostałych prac, obowiązków i czynności, wraz z ich parametrami technicznymi i funkcjonalnymi zawiera Projekt budowlano-wykonawczy, branżowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót (całość dokumentacji zawarta w TOM II SIWZ Załączniki od A do C). Zakres zamówienia obejmuje również: a) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, b) obsługę geodezyjną, c) koszty pomiarów, badań, nadzorów, odbiorów z wyłączeniem odbiorów i nadzorów wykonywanych przez Zamawiającego, d) uporządkowanie terenu wokół budowy po zakończeniu prac budowlanych e) inne czynności i koszty ich realizacji niewymienione w pkt od a) do c), ale konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami prawa, niniejszym SIWZ i załączonym wzorem umowy oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany: (a) Do przedłożenia wraz z Formularzem oferty Harmonogramu rzeczowo-finansowego prac, oraz do jego aktualizacji przed podpisaniem umowy, oraz w każdym przypadku, gdy pojawią się zmiany, związane z terminem wykonania prac. (b) Podzielić realizację robót na etapy nie powodujące konieczności wstrzymania prac zakładu i znaczących utrudnień. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy do pisemnego uzgodnienia kolejności wykonywanych prac (uzgodnienia harmonogramu rzeczowego robót) z Zamawiającym, tak by wykonywane prace nie ingerowały w bieżącą pracę zakładu. (c) Wszelkie roboty budowlane prowadzić w wydzielonych i oznakowanych strefach uzgodnionych z Zamawiającym i Inżynierem na 14 dni przed ich rozpoczęciem. (d) Termin wykonania robót budowlanych uzgodnić z Zamawiającym. 1. Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Wyburzenia, rozbiórki, roboty ziemne 45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 2. Podstawowe parametry zamówienia: 1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jej załączników i złożonej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Adres robót budowlanych: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180, 66-400 Gorzów Wlkp. 4. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia przez wykwalifikowany personel techniczny. Podczas odbioru nastąpi weryfikacja wszystkich zadeklarowanych prac przez Wykonawcę, a wymaganych w dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na prace stanowiące przedmiot zamówienia (Minimalny wymagany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy). a) Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty- załącznik nr 3 do IDW, licząc od dnia odbioru końcowego. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy na zasadach określonych odpowiednio w art. 5561 § 1 i § 3 Kodeksu cywilnego. 7. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wady. 8. Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady powstałe na skutek wad rozwiązań, które sam wprowadził lub na skutek niewłaściwych metod wykonania prac przez Wykonawcę. 9. W razie stwierdzenia wad, usterek po dokonaniu odbioru końcowego Wykonawca po wezwaniu pisemnym przez Zamawiającego obowiązany jest niezwłocznie reagować na zgłoszenie Zamawiającego i podejmować niezbędne działania na zasadach i w terminach określonych w Gwarancji. 10. W przypadku, gdy w okresie gwarancji Wykonawca odmówi podjęcia wymaganych czynności bądź pozostaje w zwłoce w stosunku do terminów określonych w Gwarancji Zamawiający może zlecić zastępcze wykonanie niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Wizja lokalna Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem zakładu. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania, ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami Rozdziału XIII..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Ochrony Środowiska FOLEKO Sp. z o.o., ul. Spacerowa 3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 511702,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182777,69

  • Oferta z najniższą ceną: 170408,98 / Oferta z najwyższą ceną: 357429,73

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.